Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Житомир, ул. Гранитная, д. 16 Відправлена посылочка, вагою в 80 грам, на відстань в 100 км. Обійшлася в 95 гр. Просто доставка. 16.01.23.року. Зрозуміти неможливо звідки таки тарифи. Людина, з вагою 90 кг. Їде за цим маршрутом за такі ж кошти. Що взагалі відбувається з цінами на цій так званій, новій почті. Якісь органи взагалі регламентують ціноутворння??? Чи луплять, хто на чо гаразд????!!!!!
Добрий день! Нам дуже шкода, що Ви такої думки про нас. Нова пошта за власний кошт купляє генератори, додаткове обладнання для посилення зв’язку, створює запаси палива, щоб відділення були пунктами незламності, де незалежно від наявності електрики приймають та видають посилки, дають можливість клієнтам підзарядити свої гаджети. Зважаючи на стрибки цін на паливо та інші витрати, Нова пошта вносить зміни до тарифів. Ми робимо цей крок, щоб і надалі гарантувати вчасну та якісну доставку під час війни. Показати 1 відповідь
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Житомир, ул. Гранитная, д. 16 Доброго дня, заказала в поштомат посилку ( подарунок ), мала забрати 28.08.22 зараз вже 30.08.22 і ще не забрала посилку, я в шоці, просто не має слів щодо роботи поштомату. Дзвонила зранку на гарячу лінію говорили що вирішать питання до 17.00, вони передзонили і сказали що не має вільних ячейок, говорю будь куди бо срочно, заказ зробила заранє! О... Читати відгук Доброго дня, заказала в поштомат посилку ( подарунок ), мала забрати 28.08.22 зараз вже 30.08.22 і ще не забрала посилку, я в шоці, просто не має слів щодо роботи поштомату. Дзвонила зранку на гарячу лінію говорили що вирішать питання до 17.00, вони передзонили і сказали що не має вільних ячейок, говорю будь куди бо срочно, заказ зробила заранє! О так працює нова пошта, ніяких питань не можна вирішити, я розчарована, ядже постійний клієнт і це не вперше так вони роблять. Я не рекомендую нову пошту!!! Адже не мають бажання співробітники нової пошти вирішувати питання стосовно своїх клієнтів і їх посилки
Добрий вечір, Оксано. Перепрошуємо за незручності. Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми допомогли розібратися в цьому. Також дозвольте виправити Ваше враження й відправити подарунок, аби підняти настрій. Якщо згодні, то напишіть, будь ласка, номер телефону, ПІБ, місто та номер відділення, де зручно його отримати.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Житомир, ул. Гранитная, д. 16 Це просто неприпустимо. Посилку об'ємною вагою 38 кг, помістили в палетний борт об'ємною вагою 98 кг. Ціна такого відправлення склала 590 грн., а на хвилиночку пакунком були всього навсього дитячі ходунки, які коштували 600 грн і мали фактичну вагу десь 6 кг. Відправник поспішав і не подивився в накладну і в цьому була його помилка. А працівник нічого не сказав... Читати відгук Це просто неприпустимо. Посилку об'ємною вагою 38 кг, помістили в палетний борт об'ємною вагою 98 кг. Ціна такого відправлення склала 590 грн., а на хвилиночку пакунком були всього навсього дитячі ходунки, які коштували 600 грн і мали фактичну вагу десь 6 кг. Відправник поспішав і не подивився в накладну і в цьому була його помилка. А працівник нічого не сказав про палетний борт, не попередив про суми доставки. Це просто розвод. Я звісно до отримання зв'язувалася з операторами Нової пошти, на що мені відповіли "Якщо відправник не замовляв послугу палетний борт, я можу її оскаржити при отриманні посилки". Але працівники Нової пошти "Хами" ще ті. В один голос мені кричать відправник накладну отримав, а далі це вже ваші проблеми. Я у відповідь працівникам сказала, що "це мабуть для мене наука, щоб більше з вашою компанією не зв'язуватися", на що я отримала відповідь "Ну мабуть так, не зв'язуйтеся". Завжди поважала і користувалась послугами Нової пошти, а після цього випадку буду звертатися до інших перевізників....
Переваги:
В даній ситуації немає
Недоліки:
Хамовиті працівники, їм каміння грузити, а не з людьми працювати.
Добрий день, Юліє! Отримали відповідь від керівника відділення, що відправку створював, досвідчений оператор, який після озвучення даної скарги, пригадав цю ситуацію. Під час оформлення накладної, оператор звернув увагу на те що, буде упаковуватись в палетний борт згідно з правилами пакування. Після друку декларації було передано відправнику на огляд-перевірку на правильність заповнених даних. За словами відправника-клієнта, ціна доставки його не цікавила, остільки за всі послуги оплачує одержувач, а не він. Будь ласка, обговорюйте заздалегідь всі нюанси відправки з відправником. З нашого боку жодних порушень інструкції не було. Показати 1 відповідь
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Звідки, з яких міркувань, чи прайсів виставляється ціна, яка невідпові
Зрозуміти неможливо звідки таки тарифи. Людина, з вагою
90 кг. Їде за цим маршрутом за такі ж кошти. Що взагалі відбувається з цінами на цій так званій, новій почті. Якісь органи взагалі регламентують ціноутворння??? Чи луплять, хто на чо гаразд????!!!!!
Нам дуже шкода, що Ви такої думки про нас. Нова пошта за власний кошт купляє генератори, додаткове обладнання для посилення зв’язку, створює запаси палива, щоб відділення були пунктами незламності, де незалежно від наявності електрики приймають та видають посилки, дають можливість клієнтам підзарядити свої гаджети. Зважаючи на стрибки цін на паливо та інші витрати, Нова пошта вносить зміни до тарифів. Ми робимо цей крок, щоб і надалі гарантувати вчасну та якісну доставку під час війни. Показати 1 відповідь
Не рекомендую поштомати нової пошти
Некоректний розрахунок
Отримали відповідь від керівника відділення, що відправку створював, досвідчений оператор, який після озвучення даної скарги, пригадав цю ситуацію.
Під час оформлення накладної, оператор звернув увагу на те що, буде упаковуватись в палетний борт згідно з правилами пакування. Після друку декларації було передано відправнику на огляд-перевірку на правильність заповнених даних. За словами відправника-клієнта, ціна доставки його не цікавила, остільки за всі послуги оплачує одержувач, а не він.
Будь ласка, обговорюйте заздалегідь всі нюанси відправки з відправником. З нашого боку жодних порушень інструкції не було. Показати 1 відповідь