Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Бориспіль, ул. Привокзальная, 21 Посилку надіслали на грузове відділення яке знаходиться в полі хто зна де, куди не можна доїхати бо там яма на ямі. А все чому, бо вони стверджують, що дно посилки не плоске. Вага менше 30 кг, але дно у відра з клеєм не плоске виявляється. Так от, відкрила я умови надання послуг нп, і там ні слова про дно... Читати відгук Посилку надіслали на грузове відділення яке знаходиться в полі хто зна де, куди не можна доїхати бо там яма на ямі. А все чому, бо вони стверджують, що дно посилки не плоске. Вага менше 30 кг, але дно у відра з клеєм не плоске виявляється. Так от, відкрила я умови надання послуг нп, і там ні слова про дно немає. Але ваша компанія це точно справжнє дно
Добрий день, Лесю! Нам дуже шкода, що ця ситуація залишила у вас негативний осад. Разом з цим все було здійснено вірно. Не крихкі відправлення посилкового формату, пакування яких не відповідає вимогам СОУ (неконвеєрні відправлення), мішки, відра/каністри з рідинами, можуть бути прийняті з мінімальним пакуванням, що гарантує цілісність відправлення (гофрокартон на випнутих частинах + стрейч) тільки у вантажних відділеннях або при адресному заборі з доставкою тільки на вантажене відділення або за адресою. Обов'язковою є ознака "Ручна обробка“. Ця інформація зазначена у правилах пакування на с. 5. З цим документом можна ознайомитися тут: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf Показати 1 відповідь
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Бориспіль, ул. Привокзальная, 21 Почтой пользуюсь более 5 лет, всегда были какие то проблемы и не доработки. Всегда закрывала глаза на это. И вот сейчас уже край!! Заказала стульчики с розетки, розетка связалась буквально за 10 минут, через часа два отправили накладную и начала отслеживать по программе новой почты. На следующе утро была уже в городе, а мыбзаказали доставку домой на село, так вот... Читати відгук Почтой пользуюсь более 5 лет, всегда были какие то проблемы и не доработки. Всегда закрывала глаза на это. И вот сейчас уже край!! Заказала стульчики с розетки, розетка связалась буквально за 10 минут, через часа два отправили накладную и начала отслеживать по программе новой почты. На следующе утро была уже в городе, а мыбзаказали доставку домой на село, так вот 4 день пошел как она зависла на грузовом складе, перезвонила на тот склад сказали где то потерялась будем искать
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Бориспіль, ул. Привокзальная, 21 Напутали информацию с трек номерами. Ссылаются на ошибки международной почтовой службы или на безответственного продавца. Итог: 2 месяца ожидания товара, который просрали сотрудники Новой почты! Спасибо за сервис!
Добрий день, Сергію! Якщо відправник справді сплутав інформацію в замовленні, то повпливати на нього ми не мали змоги. Будь ласка, надішліть скріншот замовлення в інтернет-магазині, де є трек-номер і дані отримувача, будемо перевіряти.
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Дно компанія
Нам дуже шкода, що ця ситуація залишила у вас негативний осад. Разом з цим все було здійснено вірно. Не крихкі відправлення посилкового формату, пакування яких не відповідає вимогам СОУ (неконвеєрні відправлення), мішки, відра/каністри з рідинами, можуть бути прийняті з мінімальним пакуванням, що гарантує цілісність відправлення (гофрокартон на випнутих частинах + стрейч) тільки у вантажних відділеннях або при адресному заборі з доставкою тільки на вантажене відділення або за адресою. Обов'язковою є ознака "Ручна обробка“.
Ця інформація зазначена у правилах пакування на с. 5. З цим документом можна ознайомитися тут: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf Показати 1 відповідь
Посылка загубилась
Потеряли посылку
Напутали информацию с трек номерами. Ссылаются на ошибки международной почтовой службы или на безответственного продавца. Итог: 2 месяца ожидания товара, который просрали сотрудники Новой почты!
Спасибо за сервис!
Якщо відправник справді сплутав інформацію в замовленні, то повпливати на нього ми не мали змоги. Будь ласка, надішліть скріншот замовлення в інтернет-магазині, де є трек-номер і дані отримувача, будемо перевіряти.