myMeest - доставка покупок з інтернет-магазинів світу в Україну
За допомогою сервісу myMeest, перед Вами відкриваються найбільші простори онлайн шопінгу. Ви можете купувати в таких країнах Європи, як Польща, Португалія, Іспанія, Англія, Італія, Франція, Туреччина, а також в США з доставкою товарів в Україну.
Телефоны: +380503735343; +380673735343
Рейтинг 1.8 з 5 на підставі 45 відгуків
Служба доставки
Незадовільна робота з замовленнями, з рекламаціями - втрачений час і гроші.
В кінці листопада замовив EcoFlow в європейському магазині, оскільки на той... Читати відгук Сьогодні нарешті завершилась історія доставки мені Ecoflow зі складу в Польщі до Львова компанією myMeest. Історія продовжувалась два місяці, окрім згаяного часу я втратив на ній ще й додаткові гроші. Історія довга, з трьох частин, в кожної з них своя причина і кожна з них додатково затримала доставку.
В кінці листопада замовив EcoFlow в європейському магазині, оскільки на той момент в Україні їх не було через загальний ажіотаж. Оскільки в Україну європейський магазин не доставляє, знадобилась послуга форвардінгу. Нажаль, до Нової Пошти звернутись було неможливо через обмеження на загальну суму замовлення. Зараз це обмеження вже зняли, але тоді це стало перешкодою. Інші служби були мені зовсім невідомі, тому вирішив звернусь в Meest. Так, і раніше в мене виникали з нею проблеми, але все ж відправлення доставлялись, хоча й з затримками. Тому я замовив доставку на склад Meest в Польщі. Замовив 27.11.2022, а вже 02.12.2022 посилка була доставлена служою GLS на склад. Відправлення одразу ж було зареєстроване в кабінеті MyMeest - так, як вказано в інструкціях.
1. Перша частина вже тут неодноразово описана, тому дуже коротко: польський склад перед новим роком був перевантажений, моє відправлення пролежало без ідентифікації 4 тижня замість задекларованих 8 робочих годин. За цей час я неодноразово писав звернення, мені відповідали відписками, нарешті запропонували скласти рекламацію. Рекламація була написана 26.12.
2. Далі на протязі ще 30 днів я чекав відповіді на рекламацію. Час від часу я звертався через кабінет, або за телефоном, на що отримував стандартні відповіді і відписки, що вони мають до 30 днів на відповідь «У відповідності до вимог Актів Всесвітнього поштового союзу». Нарешті, після 30 днів у відповідь на цю відписку я зміг сказати, що термін пройшов. Після того вони нарешті почали розбиратися по суті, і проблема була знайдена на протязі пари годин! Виявилось, що у служби GLS є декілька кодів, які можуть використовуватись для відслідковування: parcel number і tracking ID. Мені магазин видав tracking ID, за ним я і створив відправлення в кабінеті. А склад зареєстрував відправлення за parcel number, через що мені в кабінеті воно не було видно. Ідентифікація була зроблена 29.12, а відправити до України я зміг тільки 27.01, після того, як створив в кабінеті відправлення з parcel number. Ще місяць на тому було втрачено. Це можна було б навіть списати на мою помилку, якби весь цей час вони не ігнорували моє звернення саме з цього питання. В підсумку вони вибачились і пообіцяли компенсацію, коли буде створений рахунок.
3. Рахунок було створено, він включав, окрім іншого, суму за зберігання на складі в Польщі на протязі 15 днів. Я звернувся по компенсацію, у відповідь - тиша. За пару днів відправлення було доставлено до Львова і заблоковано для подальшої доставки через несплату. Вже не хотів чекати більше, сплатив повну суму і отримав 02.02.2023, рівно за два місяці. А 07.02.2023 нарешті мені відповіли, що «У процесі проведення службового розслідування було встановлено, що протермінувань у процесі ідентифікації з боку Виконавця не зафіксовано», тому у компенсації відмовлено. Ось так!
Висновок: компанія як компанія. В помилках замовника в них винен замовник, в помилках виконавця не винен ніхто. Не можу сказати, що ніколи не буду до них звертатись, але за можливості завжди буду обирати іншу службу доставки, навіть дорожчу.
Не можу дізнатися місцезнаходженя посилки
25-й день чекаю відправку акумуляторів для ДБЖ
До сапорту звертатись щодо термінів доставки немає сенсу. Мені спочатку писали "наступного робочого дня ідентифікуємо", через тиждень сказали "очікуйте продовж тижня",... Читати відгук Другого грудня на склад у Польщі приїхало замовлення з двома акумами для безперебійника. Дві коробки в одній доставці. Одна коробка через 12 днів приїхала в Україну, друга досі в Польщі. Спочатку 19 днів ідентифіковували, тепер вже шостий день відправляють.
До сапорту звертатись щодо термінів доставки немає сенсу. Мені спочатку писали "наступного робочого дня ідентифікуємо", через тиждень сказали "очікуйте продовж тижня", ще через тиждень відповіли просто "очікуйте". В чаті опрацьовують звернення раз на 1-2 дні. По телефону чекати оператора 10-20 хвилин. Через емейл польського складу сапорт найдоброзичливіший, але нажаль їх доброзичливість по факту не впливає на терміни.
Скористався їх послугами, так як по Україні раніше не було проблем з відправками через Meest. Довго доставляли з AliExpress, але там в основному безкоштовна доставка. Зараз читаю відгуки - у всіх однакова ситуація, посилки не відправляють. В фейсбуці якось намагаються нівелювати негатив, але відгуки про успішні відправки за останній місяць в основному від ботів з пустими сторінками.
Публічну оферту, нажаль, прочитав вже після замовлення. Ось декілька пунктів:
- Відшкодування за загублену посилку без додаткового страхування не більше $60.
- Рекламації щодо термінів доставки в період дії в Україні воєнного стану не приймають.
- Відповідь на рекламацію до двох місяців.
Акумулятор довелось придбати в Україні за неадекватною ціною, ДБЖ потрібен для роботи. Якщо б в спорті одразу сказали, що доставка буде більше місяця, то купив би три тижні назад, або замовив би іншим перевізником поки акумулятори ще були в наявності в Польщі. Компанію як перевізника не рекомендую.
Всіх з наступаючими святами!
Нам шкода щодо ситуації, що склалась із складом у Польщі.
Наша команда прикладає максимум зусиль для відновлення стандартних процесів, ми збільшили штат та орендували додатковий склад.
Очікуємо відновлення стандартного режиму роботи складу упродовж 2-3 тижнів.
Просимо Вас уточнити номер другого відправлення, щоб могли Вам допомогти у вирішенні ситуації.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
Не можуть ідентифікувати відправлення 15 днів
Відправлення № O92042645677 дотепер не ідентифіковано.
Спочатку відповідав бот на тікети в особистому кабінеті '2-4' дні на обробку відправлення, тепер Арестовича включили і сапорти.
Раніше користувався містом і ніяких проблем не було, зараз не раджу.
Не зрозумілі терміні ідентифікації
На жаль, на період розпродажів, час обробки замолвень клієнтів було змінено, актуальний графік можна переглянути за посиланням: https://mymeest.com/articles/item/grafik-roboti-predstavnictv-mymeest-v-evropi-v-period-rozprodaziv
З приводу Вашого відправлення - ми очікуємо ідентифікацію палет від 05.12 найближчим часом.
Приносимо вибачення від імені компанії за створені незручності.
Будемо вдячні за розуміння! Показати 1 відповідь
Довгі терміни доставки
Американський склад
НЕШВИДКА доставка
Наверное сбежали
Как можно так доставлять посылки?
Ухудшение работы
Почему у мист много выходных
Заказываешь посылку на определённое отделение,а они кинут куда попало,в другой район,в другой конец города,ищи потом их...
Отсутствует часть заказа
Сделайте норм поддержку
первый раз попадаю на такое, прошлые отслеживались, эта как в воду канула.
поддержка как всегда Г***, по три дня ждешь ответа.
Ужасный сервис
Путаница с оплатой посылок
Скажите мне, у меня что времени вагон, чтобы высылать квитанции на почту, в вайбер, в чат???
Б
Кур‘єрську службу Meest не рекомендую!
Служба доставки Meest не справляється зі своєю роботою і мені набридло вже за кожну посилку дзвонити кур‘єрам, які типу не встигають, а самі не зрозуміло чим займаються і взагалі безвідповідальні. Безвідповідальні в першу чергу керівники, тому що повний безлад в структурі працівників і абсолютно халатне відношення до постійних клієнтів. Брешуть щодо доставки, ніколи не надають нормальної консультації щодо... Читати відгук Добрий день!
Служба доставки Meest не справляється зі своєю роботою і мені набридло вже за кожну посилку дзвонити кур‘єрам, які типу не встигають, а самі не зрозуміло чим займаються і взагалі безвідповідальні. Безвідповідальні в першу чергу керівники, тому що повний безлад в структурі працівників і абсолютно халатне відношення до постійних клієнтів. Брешуть щодо доставки, ніколи не надають нормальної консультації щодо посилок, повний треш!
От чергові доставки очікую вже котрий день.
До кур‘єра не додзвонитися, а якщо і додзвонишся, то йому наплювати бо він щось там не встигає, багато роботи в нього і т.п.
Спілкування з оператором онлайн, яка запевнила, що «посилки обов‘язково сьогодні доставлять» - безрезультатне, тому що, повторююсь, котрий день посилок немає! Але найбільш смішно те, що приходять повідомлення, що їх кожен день видають кур‘єру на доставку!
Який сенс кур‘єру возити кожен день посилки зі складу, а потім назад, може б він їх завіз би краще за адресою???
Чому ВИ, команда Meest, брешете на сайті про кур‘єрську доставку - типу «кур‘єр вам зателефонує і доставить у зручний час»???
Чому все потрібно контролювати самому постійно?
Ви робите сайти, відстеження, додатки? Зробіть структурованою роботу своїх працівників і навчіть їх хоч якоїсь відповідальності!
Інно, нам щиро шкода, що виникла така ситуація з доставкою.
Зауваження, щодо роботи перевізника Meest Express Ви можете залишити безпосередньо на сайті компанії - https://ua.meest.com/contact-center
Також при оформлені замовлення на відправку в кабінеті myMeest є можливість обрати доставку альтернативним способом.
З повагою, команда МyMeest! Показати 1 відповідь
Потеряли посылку, а мне доставили чужие вещи!!
Приносимо вибачення від імені компанії за створені незручності. Прохання вказати номер Вашого відправлення для уточнення інформації, що саме трапилось із Вашим відправленням.
Рекомендуємо Вам оформити рекламацію у довільній формі на електронну скриньку [email protected].
Будемо вдячні за зворотній зв' язок.
З повагою, команда МyMeest!
Жалоба на работу опреатора Татьяны
Приносим извинения от имени компании за созданные неудобства.
Со своей стороны, передали информацию в отдел контроля качества обслуживания клиентов с целью избегания повторения ситуации в будущем.
Спасибо, что остаетесь с нами.
С уважением, команда МyMeest!
Траблы в процессе доставки
Вопросы:
1. Почему так долго нет посылки???
2. В чем причина ее задержки???
3. Почему я должен платить за хранение??? Если причина задержки -в вашей логистике.
Прошу официального представителя компании дать ответ на мои вопросы!!!
трек номер -RO476859325EE
почта - [email protected]
Пожалуйста, не доставляйте мои посылки с АлиЭкспресс
Приносим извинения от имени компании за созданные неудобства.
Ваша посылка доставлена.
С уважением, команда МyMeest!
Посылка со Львова за полторы недели не доехала.
Ваша посылка доставлена.
С уважением, команда МyMeest!
Посылка с Next
Статус: ВІДПРАВКА З МІЖНАРОДНОГО СОРТУВАЛЬНОГО ЦЕНТРУ У НАПРЯМКУ МІСТА ДОСТАВКИ ,сегодня 15 декабря, посылка в Харьков ещё не доставлена,где она находится 6 дней?? Раньше никогда таких проблем не было
Приносим извинения от имени компании за созданные неудобства.
Ваше отправление поступило в конечный пункт выдачи посылок - на отделение почтомат.
С уважением, команда МyMeest!
Где моя посылка Львов-Киев?
На сайте https://t.meest-group.com/ она выехала со Львова 08.12.20 и в Киев должна была попасть 10.12.20. Сегодня уже почти конец 13.12.20
Ваша посылка доставлена.
С уважением, команда МyMeest!
Не меняется статус, что посылка получена на meest Us
Вы также можете обращаться с вопросами по американским посылкам на [email protected]
С уважением, команда МyMeest!
И вот, снова «здрасьте» :(
Мы рассмотрели Ваше обращение относительно доставки заказа на наше представительство в Великобритании, Ваш заказ прибыл на склад сегодня 08/12. Пожалуйста, зайдите в Ваш кабинет в раздел "Заказ", в раздел "Товары из магазинов" выберите товар и нажмите кнопку "Создать отправления".
Для отслеживания Ваших отправлений рекомендуем Вам воспользоваться новым мобильным приложением MyMeest или зайти в веб-версию кабинета по ссылке https://mymeestapp.app.link/BynHihKYP8. К сожалению, старая версия кабинета уже не поддерживается с технической стороны и будет заблокирована до конца 2020 года.
С уважением, команда МyMeest!
Посылка шла шла и не теперь неизвестно где
Спасибо что так неуважительно относитесь
Испорчены товары при доставке
Приносим извинения от имени компании за созданные неудобства.
Просьба просматривать целостность Вашей посылки при получении на отделении или во время курьерской доставки для возможности фиксации рекламации. В соответствии с условиями сервиса работники испанского склада по умолчанию удаляют фабричную упаковку. Для отправки вашего заказа в оригинальной упаковке, просьба оставить соответствующий комментарий для склада при создании заказа.
Спасибо за понимание!
С уважением, команда МyMeest!
Нет консолидации на польском складе.
Meest -не уважение к клиентам.