Незадовільна робота з замовленнями, з рекламаціями - втрачений час і гроші. - Відгуки про myMeest - доставка покупок з інтернет-магазинів світу в Україну

myMeest - доставка покупок з інтернет-магазинів світу в Україну
Відгук додано 7 лютого, 2023 год 11 переглядів
Сьогодні нарешті завершилась історія доставки мені Ecoflow зі складу в Польщі до Львова компанією myMeest. Історія продовжувалась два місяці, окрім згаяного часу я втратив на ній ще й додаткові гроші. Історія довга, з трьох частин, в кожної з них своя причина і кожна з них додатково затримала доставку.

В кінці листопада замовив EcoFlow в європейському магазині, оскільки на той момент в Україні їх не було через загальний ажіотаж. Оскільки в Україну європейський магазин не доставляє, знадобилась послуга форвардінгу. Нажаль, до Нової Пошти звернутись було неможливо через обмеження на загальну суму замовлення. Зараз це обмеження вже зняли, але тоді це стало перешкодою. Інші служби були мені зовсім невідомі, тому вирішив звернусь в Meest. Так, і раніше в мене виникали з нею проблеми, але все ж відправлення доставлялись, хоча й з затримками. Тому я замовив доставку на склад Meest в Польщі. Замовив 27.11.2022, а вже 02.12.2022 посилка була доставлена служою GLS на склад. Відправлення одразу ж було зареєстроване в кабінеті MyMeest - так, як вказано в інструкціях.

1. Перша частина вже тут неодноразово описана, тому дуже коротко: польський склад перед новим роком був перевантажений, моє відправлення пролежало без ідентифікації 4 тижня замість задекларованих 8 робочих годин. За цей час я неодноразово писав звернення, мені відповідали відписками, нарешті запропонували скласти рекламацію. Рекламація була написана 26.12.
2. Далі на протязі ще 30 днів я чекав відповіді на рекламацію. Час від часу я звертався через кабінет, або за телефоном, на що отримував стандартні відповіді і відписки, що вони мають до 30 днів на відповідь «У відповідності до вимог Актів Всесвітнього поштового союзу». Нарешті, після 30 днів у відповідь на цю відписку я зміг сказати, що термін пройшов. Після того вони нарешті почали розбиратися по суті, і проблема була знайдена на протязі пари годин! Виявилось, що у служби GLS є декілька кодів, які можуть використовуватись для відслідковування: parcel number і tracking ID. Мені магазин видав tracking ID, за ним я і створив відправлення в кабінеті. А склад зареєстрував відправлення за parcel number, через що мені в кабінеті воно не було видно. Ідентифікація була зроблена 29.12, а відправити до України я зміг тільки 27.01, після того, як створив в кабінеті відправлення з parcel number. Ще місяць на тому було втрачено. Це можна було б навіть списати на мою помилку, якби весь цей час вони не ігнорували моє звернення саме з цього питання. В підсумку вони вибачились і пообіцяли компенсацію, коли буде створений рахунок.
3. Рахунок було створено, він включав, окрім іншого, суму за зберігання на складі в Польщі на протязі 15 днів. Я звернувся по компенсацію, у відповідь - тиша. За пару днів відправлення було доставлено до Львова і заблоковано для подальшої доставки через несплату. Вже не хотів чекати більше, сплатив повну суму і отримав 02.02.2023, рівно за два місяці. А 07.02.2023 нарешті мені відповіли, що «У процесі проведення службового розслідування було встановлено, що протермінувань у процесі ідентифікації з боку Виконавця не зафіксовано», тому у компенсації відмовлено. Ось так!

Висновок: компанія як компанія. В помилках замовника в них винен замовник, в помилках виконавця не винен ніхто. Не можу сказати, що ніколи не буду до них звертатись, але за можливості завжди буду обирати іншу службу доставки, навіть дорожчу.

Переваги:
  1. Ціни дешевше за конкурентів
Недоліки:
  1. Кожен рік в "сезон розпродажів" виникають проблеми з capacity. Не вчаться на власних помилках.
  2. Недбале ставлення до клієнтів, відписки у відповідь на рекламації, затягування часу (за рахунок клієнтів).




Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


myMeest - доставка покупок з інтернет-магазинів світу в Україну
Всі відгуки

1.8 5
604 відгука / 33126 переглядів
myMeest - доставка покупок з інтернет-магазинів світу в Україну
За допомогою сервісу myMeest, перед Вами відкриваються найбільші простори онлайн шопінгу. Ви можете купувати в таких країнах Європи, як Польща, Португалія, Іспанія, Англія, Італія, Франція, Туреччина, а також в США з доставкою товарів в Україну.
Телефоны: ​+380503735343; +380673735343

Служба доставки
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 відгука
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 відгуків
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 відгуків
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 відгук
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 відгуків