myMeest - доставка покупок з інтернет-магазинів світу в Україну
За допомогою сервісу myMeest, перед Вами відкриваються найбільші простори онлайн шопінгу. Ви можете купувати в таких країнах Європи, як Польща, Португалія, Іспанія, Англія, Італія, Франція, Туреччина, а також в США з доставкою товарів в Україну.
Телефоны: +380503735343; +380673735343
Служба доставки
Кур‘єрську службу Meest не рекомендую! - Відгуки про myMeest - доставка покупок з інтернет-магазинів світу в Україну
Служба доставки Meest не справляється зі своєю роботою і мені набридло вже за кожну посилку дзвонити кур‘єрам, які типу не встигають, а самі не зрозуміло чим займаються і взагалі безвідповідальні. Безвідповідальні в першу чергу керівники, тому що повний безлад в структурі працівників і абсолютно халатне відношення до постійних клієнтів. Брешуть щодо доставки, ніколи не надають нормальної консультації щодо посилок, повний треш!
От чергові доставки очікую вже котрий день.
До кур‘єра не додзвонитися, а якщо і додзвонишся, то йому наплювати бо він щось там не встигає, багато роботи в нього і т.п.
Спілкування з оператором онлайн, яка запевнила, що «посилки обов‘язково сьогодні доставлять» - безрезультатне, тому що, повторююсь, котрий день посилок немає! Але найбільш смішно те, що приходять повідомлення, що їх кожен день видають кур‘єру на доставку!
Який сенс кур‘єру возити кожен день посилки зі складу, а потім назад, може б він їх завіз би краще за адресою???
Чому ВИ, команда Meest, брешете на сайті про кур‘єрську доставку - типу «кур‘єр вам зателефонує і доставить у зручний час»???
Чому все потрібно контролювати самому постійно?
Ви робите сайти, відстеження, додатки? Зробіть структурованою роботу своїх працівників і навчіть їх хоч якоїсь відповідальності!
Коментарі до відгуку
Інно, нам щиро шкода, що виникла така ситуація з доставкою.
Зауваження, щодо роботи перевізника Meest Express Ви можете залишити безпосередньо на сайті компанії - https://ua.meest.com/contact-center
Також при оформлені замовлення на відправку в кабінеті myMeest є можливість обрати доставку альтернативним способом.
З повагою, команда МyMeest!
Я зробила кілька дзвінків, скарг в звернень в меседжери щодо моїх посилок. Оператори по телефону говорять загальні фрази і взагалі ніяк не збираються впливати на ситуацію, але обіцяють (втретє) що завтра буде доставка.
Питання - чому не сьогодні? Ще пів робочого дня, Рівне невелике місто!
Єдиний максимум з їх сторони це те, що я отримала повідомлення, що одну із двох наявних посилок (чому одну?? Де друга? Чому не привезти разом? 2 пакунки менше 1 книги по вазі) видано кур‘єру і «очікуйте дзвінок». Я дзвоню кур‘єру відразу кілька разів - вимкнений! Ну як так??
Їду на склад номер 18 міста Рівне.
На скаладі посилки шукали півгодини, за цей час я оператору в кабінеті задала питання «Хто пише у відстеженнях посилок «отримувач відсутній за адресою», «отримувач змінив дату доставки» - на що вона закотила очі під лоб з питанням «та Ви що!?»)))
Тим часом додзвонююся до кур‘єра, питаю чи він в курсі що має доставити сього за такою адресою, у відповідь якесь мешкання зі словами, що ніби після 18:00 збирався забрати посилки на складі і доставити, а взагалі він зараз за містом