Я користуюся тарифним планом Platinum від lifecell, який коштує 550-600 грн на місяць. Хотів би звернути увагу на кілька суттєвих проблем, які впливають на якість послуг. Кожного місяця я вичерпую свій основний обсяг інтернет-трафіку, і після цього швидкість падає до рівня 1 Мбіт/с або навіть нижче. Сьогоднішній рівень швидкості є недостатнім навіть для базового серфінгу, не кажучи вже про перегляд... Читати відгук Я користуюся тарифним планом Platinum від lifecell, який коштує 550-600 грн на місяць. Хотів би звернути увагу на кілька суттєвих проблем, які впливають на якість послуг. Кожного місяця я вичерпую свій основний обсяг інтернет-трафіку, і після цього швидкість падає до рівня 1 Мбіт/с або навіть нижче. Сьогоднішній рівень швидкості є недостатнім навіть для базового серфінгу, не кажучи вже про перегляд відео, роботу або ігри, які я активно використовую, перебуваючи в роз’їздах. В тарифний план включені додаткові сервіси lifecell, зокрема lifecell TV та інші застосунки, які при такій низькій швидкості фактично не працюють або працюють із великими помилками. Раніше я звертався до служби підтримки, і мені запропонували за додаткову плату 100 грн докупити 150 ГБ інтернету, а також 2000 хвилин розмов і 50 смс. Останні, зокрема смс, я не використовую і вони для мене не актуальні. Така пропозиція виглядає непропорційною та нераціональною з урахуванням високої вартості основного тарифу. Вважаю, що тариф такого рівня має надавати після вичерпання пакету: або більш високу швидкість інтернету (мінімум 5 Мбіт/с), або безлімітний доступ до власних сервісів lifecell без обмеження швидкості. Тарифний план, не відповідає сучасним вимогам користувачів і викликають значні незручності.
Дякую за увагу!
Переваги:
1. Не обмежуються дзвінки на номери lifecell.
2. Дозволено роздавати інтернет
3. Надається гарний пакет хвилин на інші номер.
Недоліки:
1. Дуже повільно: не завантажуються сайти, відео зависає, додатки lifecell (TV, Music) працюють нестабільно або не працюють взагалі. У сучасних умовах така швидкість практично не придатна для користування.
2. Тариф вважається “безлімітним”, але після 150–300 ГБ усе одно йде жорстке обмеження, фактично зупиняючи нормальну роботу.
3. Додаткова плата 100 грн за “опцію Плюс” виглядає нав’язаною
4. SMS не використовуються майже ніким, але нав’язуються у додаткових пакетах
5. За 550–600 грн/місяць хочеться мати стабільну, безперебійну якість інтернету.
Перейшов на Лайфсел три місяці назад і відразу почало знімати 15грн після поповнення за 500гб інтернету, який мені не потрібен і в налаштуваннях телефону все вимкнено на цей номер і без можливості автоматичного переключення. Після першого поповнення подумав, що щось пропустив і забив. Вдруге після поповнення знову -15грн. Вже дзвоню до оператора і він впевнено каже, що зафіксовано вихід до... Читати відгук Перейшов на Лайфсел три місяці назад і відразу почало знімати 15грн після поповнення за 500гб інтернету, який мені не потрібен і в налаштуваннях телефону все вимкнено на цей номер і без можливості автоматичного переключення. Після першого поповнення подумав, що щось пропустив і забив. Вдруге після поповнення знову -15грн. Вже дзвоню до оператора і він впевнено каже, що зафіксовано вихід до інтернету. Я не сперечався, бо може дійсно щось якийсь збій відбувся або щось пропустив. На наступний місяць перед поповненням все перевірив і поповнюю рахунок. І що?! Рівно 10хв і те саме( Знову дзвоню до оператора і кажу, що такого не може бути. Нічого я не замовляв. І вже вперто стою на своєму і всі скріни попередньо поробив і можу все надати. Просить почекати пару хв. Хвилин 10 слухаю музику. - оператор: - з вашої сторони зафіксовано вихід до інтернету; - я: - наддам всі скріни до поповнення і після поповнення + до хвилини опишу що я робив в цей і з впевненістю кажу що телефон був в цей час у Wi FI і не було обриву інтернету; оператор: - з нашою сторони проблеми не виявлено, хоча лише один раз можемо повернути цих 15грн; я: - я перейшов з Київстару і мені потрібен правдивий тариф без такої шляпи; оператор: - ну Ви розумієте це є така послуга як може знімати пару кілобайт і воно стягує мінімум, тобто 500мб; я: - тобто на наступний місяць це саме буде!?; оператор: не повинно такого бути; я: - не повинно але буде, так я вас зрозумів!? оператор: - ну я можу взагалі відключити інтернет для цього номеру; я: - Відключайте! Тепер слідкую До речі, після не поповнення Київстару 3 місяці, Київстар запропонував тариф 100грн на півроку, а потім 150грн. А Лайф вже буде підіймати на 190грн
Переваги:
Особисто в своєму будинку краща якість зв'язку ніж в Київстар
Недоліки:
Приховані платежі.
Важко додзвонитись до оператора. Робот каже всі оператори зайняті і скидає. Коли все ж таки вдається з разу 5-го дойти до того, щоб робот сказав почекати, то один раз 42хв слухав музику поки відповів оператор
Два дня как пополнил счёт, очень плохой интернет, (плавающий). Минута-полторы есть, минуты две его нет. С большим трудом открываются фото или видео в гугле, видео если и запустится, часто прерывается.
Краде твої зьеднаня і блокуе їх тобто забирае твій бізнес тобто за твої ж гроші у тебе ж і кралуть гроші на пакеті зьявились якісь не відомі лінки оператор Лайф бізнес кожен мвчсяць по 379 гривень над тобою за іігроші у тебе ж і крадуть хоча обіцяли що це неможливо два рахунки два користувача якісь тобто хтось хотіли мій номер... Читати відгук Краде твої зьеднаня і блокуе їх тобто забирае твій бізнес тобто за твої ж гроші у тебе ж і кралуть гроші на пакеті зьявились якісь не відомі лінки оператор Лайф бізнес кожен мвчсяць по 379 гривень над тобою за іігроші у тебе ж і крадуть хоча обіцяли що це неможливо два рахунки два користувача якісь тобто хтось хотіли мій номер перенести з грошима собі с оператор з цим не впорався і дозволив це робити. Мені радять я теж буду гадити. Два рахунки на пакеті як невідомо Два однакові користувача. Блокуется зьеднаня іноді.
Переваги:
Швидкість
Недоліки:
Безпека втручання через мережу в мій телефон. Невідомих мені обличь я володар цего номера тільки за мій рахунок кормится ще хтось і оператор це дозволяє комусь. Раніше такого не було.
З оператором вже я 5 років в мне на картці два номера потім хтось до мене підкоючается в міняе налаштування телефону цей оператор перетворився в таке лайно що ч не хочу навіть про него гоааоиити все блокуется все повністбґю нема ні життя з ним нічого не рекомендую мережу лаф це лайно бо сам оператор лізе в твою мережу отримуе настройки... Читати відгук З оператором вже я 5 років в мне на картці два номера потім хтось до мене підкоючается в міняе налаштування телефону цей оператор перетворився в таке лайно що ч не хочу навіть про него гоааоиити все блокуется все повністбґю нема ні життя з ним нічого не рекомендую мережу лаф це лайно бо сам оператор лізе в твою мережу отримуе настройки твого телефону і міняе їх блркуе всі твої зьеднаня гроші шукае і хоче зняти у тебе коли звоню до них у мене все гаразд але по перевірці до мене аідьежднуется ще одна людина мійномер хтось хотів собі перенести з грошима але оператор опюбіція що це не можливо для мого зьеднаня у мне контракт але по контракту до мене ніхто не може підключитись але зміна налаштувань телефону каже що до мене аідьежднуется а оператору на це чьхати він заробляє на вас гроші про безпеку оператор лайф не чув головний менеджер каже що у мне безпечна лінія але у мне кудись знімаются грроші ні за ну оператор каже до це неможливо
Нема зв'язку, оператору не дозвонитися . Заявку про покращення залишаю кожного року, ви знущаєтесь? Навіть в містах де бойові дії так є 5 полос. А тут нема. Донецька область, м.Краматорськ , район Доманський.
Розлючена. Постійно знімають гроші за послуги без попередження. Доплатила до основного тарифу 50 грн за безліміт на Youtube та соцмережі. Наслідок - списуються гігабайти за користування соцмережами. Через тиждень знову зняли 50 грн з рахунка. Дзвоню в кол-центр. Відповідь "я не я і хата не моя, потрібно було оновити застосунки, щоб не списувалися гігабайти". Питання: звідки я мала це знати?... Читати відгук Розлючена. Постійно знімають гроші за послуги без попередження. Доплатила до основного тарифу 50 грн за безліміт на Youtube та соцмережі. Наслідок - списуються гігабайти за користування соцмережами. Через тиждень знову зняли 50 грн з рахунка. Дзвоню в кол-центр. Відповідь "я не я і хата не моя, потрібно було оновити застосунки, щоб не списувалися гігабайти". Питання: звідки я мала це знати? Чому в смс не попереджають про це, зато рекламою закидують? Ну, думаю, ладно, 100 грн то не велика сума. Але після оновлення застосунків в мене так і продовжили знімати гігабайти, хоча я плачу за БЕЗЛІМІТ. Перейшла на Водафон. А на рахунку в Лайфі залишалося 100 грн. Я в телефоні в налаштуваннях зробила позначку, що я користуюся для інтернету сімкою Водафон, тобто Лайфселом взагалі не користувалась. Вирішила перевірити рахунок - по нулям. Тобто вони списували по 20 грн за день за Інтернет, яким я НЕ користувалась. Це просто шахрайство, я вважаю. В кол-центр навіть не збираюся дзвонити, так як там мені промичать в слухавку, а грошики ту-ту. Відмовляюсь від ваших "послуг".
Раніше лайф був непоганим оператором за рахунок невеликої абонплати. Зараз підняли ціни так (необосновано), що набагато вигідніше поповнювати КС. А лайф зі своєю жадібністю хай втрачає клієнтів.
Замовив відео безлім на лайфцел, то через 30 використаних ГБ вони смс присилають, що далі швидкість буде обмежено, бо 30 ГБ використано, то який це безліміт тоді???
А мне интересно , тариф стоит 325 грн , а каким образом каждый раз разное количество гб, 46, 54, 34 вы сами придумываете сколько начислить . И еще , а что у вас за проблемы , что снова повышение тарифа 360 за какой хрен , что интернет глючит и не ловит !!?? Все нормально у вас ?
Неможу зрозуміти що сталося з якістю інтернету. Раніше працювало усе прекрасно, піннг, швидкість. Зараз уже більше 3 тижднів як інет такий що навіть відео в ютубі ледве прогружає... Сподіваюсь що це тимчасові проблеми, інакше шкода що такий хороший оператор настільки понизив якість свого інтеренту... Тому навіть незнаю як оцінити.
Нема взагалі інтернету в деяких кварталах, хоча мережа 4G повна. Месенджер не може відправити текстове повідомлення. Оператор відповів, що проблем він не бачить. Таке покриття не в мене одного, тому проблеми зі сторони оператора.
Об'єднання хвилин на інших мобільних операторів з дзвінками на лайфселл - жлобство. Зателефонував на лайф на 300 хвилин - все, на інші оператори не подзвониш. Тариф оплачується кожні 4 тижні а не раз в місяць - жлобство. Висновок: лайфселл - жлоби.
lifecell знімають кошти за інтернет,послуга не підключена,користуюсь інтернетом киевстар,в тарифному плані " зроби сам" нема інтернета,обясняють,що для роботи телефону потрібен звязок з інтернетом, із -за цього знімаються кошти,--шахраї,не рекомендую
Не часто залишаю негативні відгуки, але в даному випадку втриматися складно. Використовую зв'язок оператора lifecell більше 16 років. Під час війни це був єдиний оператор, який не зменшив вартість оплати за послуги або хоча б надав вагому лояльну програму. Місяць тому мене просто поставили перед фактом про збільшення вартості пакету на 50 грн., здавалось б незначна сума, але це... Читати відгук Не часто залишаю негативні відгуки, але в даному випадку втриматися складно. Використовую зв'язок оператора lifecell більше 16 років. Під час війни це був єдиний оператор, який не зменшив вартість оплати за послуги або хоча б надав вагому лояльну програму. Місяць тому мене просто поставили перед фактом про збільшення вартості пакету на 50 грн., здавалось б незначна сума, але це відбувається останнім часом часто і без особливих пояснень. Вийти на оператора, щоб отримати хоча б мінімальне пояснення щодо причин зміни тарифів та переведення мене без моєї згоди - не можливо. Залишити відгуки на сторінці компанії - не можливо. Також мене попередели щодо виведення мене з клієнтів групи платінум, хоча єдиною привілеїю яка надавала мені ця група - це першочергове з'єднання з оператором компанії, яке на сьогоднішній день також не можливо. Сумно що компанія рухається в такому напрямку. Зміни, які я спостерігаю в компанії явно не орієнтовані на клієнта.
Добрый день. У меня тариф "Вiльний лайф", цена 325 грн. Безлимит интернета, безлимит на соц. сети, 1600 мин. на все номера. Я пользуюсь данным тарифом неделю. После приходит смс о том что осталось менее 200 мб. и далее будет ограничение скорости до 0.8 мб/с. Как так если у меня безлимит, о каких гигабайтах идёт речь, о каком ограничении ? За... Читати відгук Добрый день. У меня тариф "Вiльний лайф", цена 325 грн. Безлимит интернета, безлимит на соц. сети, 1600 мин. на все номера. Я пользуюсь данным тарифом неделю. После приходит смс о том что осталось менее 200 мб. и далее будет ограничение скорости до 0.8 мб/с. Как так если у меня безлимит, о каких гигабайтах идёт речь, о каком ограничении ? За что люди платят такие деньги. Получается что мы платим только за неделю интернета и месяц звонков. Почему мы платим такие деньги, если вот такие условия. ???
Вирішив змінити тариф з Лайфхак контракт на Смарт сім'ю. Спробував сам додатку - нема такого функціоналу. Спробував на сайті - - щось пішло не так) Думаю - не біда завжди можна поспілкуватись з оператором. Оператор чемно пропонує спробувати ще один варіант за допомогою USSD запиту - *141# -далі кращі тарифи і так далі. При цьому... Читати відгук Вирішив змінити тариф з Лайфхак контракт на Смарт сім'ю. Спробував сам додатку - нема такого функціоналу. Спробував на сайті - - щось пішло не так) Думаю - не біда завжди можна поспілкуватись з оператором. Оператор чемно пропонує спробувати ще один варіант за допомогою USSD запиту - *141# -далі кращі тарифи і так далі. При цьому пропонує відключити якусь резервацію на інтернет дані. Пробуємо: . Як висновок і мобільний інтернет тепер теж не працює)
Телефонуємо ще раз. Розповідаємо свою історію + неробочий інтернет) Дівчинка приємним голосом радить спробувати на сайті. А про резервацію нічого не знає)) Тож інтернет не повернувся) На сайті зміна тарифу не відбувається) Ну хрін з ним з тарифом) треба хоча б відновити функціонал)) телефоную втретє. Розповідаю свою історію, але наголошую, що мені б хоча б інтернет повернути. І бінго!!! я знову з інтернетом) - Зі зміною тарифу порадили звернутись до відділення. Пообідав) видихнув)) пів дня пройшло залишився з тим що маю - вже непогано. Але ж треба добити історію. Приїзжаю в магазин. Звертаюсь до хлопчини у відділенні Lifecell. Пів години втрачено. Тариф той самий. Поради - поповнити рахунок і спробувати ще раз, хоча зміна тарифного плану на дорожчий тариф безкоштовний, та й в принципі перехід до середини квітня - безкоштовний. Ну можливо люди які відповідають в чаті мають більше досвіду, часу, ресурсів, чи хоча б запитати в когось можуть, і можуть вирішити як змінити бісовий тариф - це ж їх робота врешті вирішувати такі питання! Ну окей. спробую вирішити питання через чат) як думаєте вийшло? ні один з трьох чи чотирьох людей які мали б мені допомогти\ просапортити, так би мовити, нічого нового не сказали і проблему не вирішили. Ба більше навіть не намагались її вирішити.
Наступного дня мені перетелефонували з Lifecell. Поцікавились, як мені надані ними послуги і чи я вирішив проблему) Чемно відповів, що ні нажаль - отримав скидку на наступне поповнення в 20 %. Насправді думаю що мені зателефонували лише тому, що я в бот з пересердя матюків написав) а він же залізний йому можна) Порадили звернутись до відділення, адже щоб перейти на новий тариф треба розірвати контракт. Я вже не говорив що був у відділенні...не мав сил( Але потім мені прийшла смс з порядком дій. Думаю а раптом сьогодні мені пощастить) але ні, описаного в смс пункту меню просто немає)
І ви знаєте)) я користуюсь послугами цього мобільного оператора біля 12 років - можливо більше. За для чого? Чи є сервіс на нашому монополізованому ринку мобільного зв'язку кращий? Сказати що я незадоволений - нічого не сказати. Але мені було б соромно як би я свою роботу робив би так само.
самый ужасный оперетор который безосновательно подымает цены в условиях войны наживаються на людях не рекомендую сотрудничать с такими людьми к которым невозможно дозвониться на протяжении суток
Что-то случилось с E-sim, мне люди могут звонить, я не могу набирать никого, сбой вызова. Пробовал сделать сброс настроек сети, обновил систему, ничего не помогает. Операторы лайселл ничем помочь не могут. Связь показывается полные 5 палочек, LTE ловит отлично и работает, н овызовы совершать (кроме колл центра) не могу. раз в 5 часов, получается совершать вызовы,... Читати відгук Что-то случилось с E-sim, мне люди могут звонить, я не могу набирать никого, сбой вызова. Пробовал сделать сброс настроек сети, обновил систему, ничего не помогает. Операторы лайселл ничем помочь не могут. Связь показывается полные 5 палочек, LTE ловит отлично и работает, н овызовы совершать (кроме колл центра) не могу. раз в 5 часов, получается совершать вызовы, но потом опять пропадает, и не могу набирать никого (а меня могут набирать)
Доброго Дня.Я користувався тарифом лайф за 120 гривень на місяць,де отримував безлімітний інтернет та якусь кількість хвилин на інші номери(точно не пам'ятаю) яку саме (хвилини на інші номери,для мене не настільки важливі,користувався цим тарифом,через безлімітний інтернет).Що сказати - впринципі мене все влаштовувало за таку суму - але з вчора (місяць лютий),мені прийшло повідомлення,що тариф (через економічні негаразди) мені вирішили підняти... Читати відгук Доброго Дня.Я користувався тарифом лайф за 120 гривень на місяць,де отримував безлімітний інтернет та якусь кількість хвилин на інші номери(точно не пам'ятаю) яку саме (хвилини на інші номери,для мене не настільки важливі,користувався цим тарифом,через безлімітний інтернет).Що сказати - впринципі мене все влаштовувало за таку суму - але з вчора (місяць лютий),мені прийшло повідомлення,що тариф (через економічні негаразди) мені вирішили підняти на 55 гривень.Зв'язатись з оператором,майже не можливо,а якщо зв'язався,то тобі щось пробормотали чи відписали те що вони вважають за потрібне і дипломатично послали тебе на три букви.Сервіс на букву Г,тут крім чат бота,з тобою ніхто говорити не буде.Одним словом,мені мало зрозуміла ситуація,коли в країні така ахова і критична ситуація,коли люди сидять без роботи і без зарплати або з маленькою заробітньою платою,в цей важкий та критичний для населення час,брати і піднімати ціни на тарифи,що б далі заганяти людей за хмари.Тут компанія або вирішила втратити своїх клієнтів або збанкротувати бо логіки в їхніх діях я не бачу.Відразу вирішив перейти на тариф від Вадафон за 125 гривень на місяць.
Зв'язок поганий інтернет теж ніякий і вони ще оповістили що тариф буде дорожче на 50 грн і говорять що грошей не хватає на що їм не хватає не розумію у мене абон плата і так не маленька 300 грн таке відчуття що війни в країні не існує і роботи багато звідки брати гроші тут на хліб не вистачає і зв'язок... Читати відгук Зв'язок поганий інтернет теж ніякий і вони ще оповістили що тариф буде дорожче на 50 грн і говорять що грошей не хватає на що їм не хватає не розумію у мене абон плата і так не маленька 300 грн таке відчуття що війни в країні не існує і роботи багато звідки брати гроші тут на хліб не вистачає і зв'язок ніякий куди вони тратять гроші не розумію
Пол года назад перешел с Vodafone на Lifecell, т.к водафон не ловит моб. интернет во время отсутствия света. (г. Ивано-Франковск) Пол года лайфселл работал отлично, можно было спокойно раздавать на ноутбук и работать. Больше недели, перестал ловить и лайфселл во Франковске… Пакеты купил себе жене и маме, оплачиваем по 280 грн каждый месяц… выгоднее купить провода к повербанку,(да и повербанк,... Читати відгук Пол года назад перешел с Vodafone на Lifecell, т.к водафон не ловит моб. интернет во время отсутствия света. (г. Ивано-Франковск) Пол года лайфселл работал отлично, можно было спокойно раздавать на ноутбук и работать. Больше недели, перестал ловить и лайфселл во Франковске… Пакеты купил себе жене и маме, оплачиваем по 280 грн каждый месяц… выгоднее купить провода к повербанку,(да и повербанк, если у кого нет) и подключать роутер, когда нет света Уже бы раза 3 окупился…840 грн в месяц за троих… в общем, спасибо лайфселл, что довел до умных мыслей.
1 - был пае Был у меня сначало beslim интернет 4g потом пакет сам по себе пересовался и у меня получился пакет которому я дал доверие хотя я не давал никому доверие к своему пакету получается я плачу деньги за какого-то хача который сидит на моей карточке и пользуется моим 4g я не заключал договором с Виктор Викторовичем 0660854503
Недоліки:
Враньё на враньё им пора покидать украинский рынок воровство в Украине надо искроренять так скорость 4g 1 mb это смешно за 300 грн в месяц
Интернет плохого качества скорость и с огромными потерями!Мобильная связь тоже не всегда работает.Иногда невозможно дозвониться,в ответ неправильно набранный номер и это с телефонной книги!
Доброго дня. Хочу попросити вас вплинути на ситуацію з відсутністю зв'язку в смт. Запитів Львівська область Львівський район. Під час вімкнення електроенергії. Ваш ретранслятор влаштований на будівлі одного з складських приміщень. Але коли вимикають електроенергію то зв'язок пробадає взагалі. Подзвонити неможливо навіть в екстрених ситуаціях. А це може призвести до біди. Багато моїх односельчан вже задумалися над переходом до іншого... Читати відгук Доброго дня. Хочу попросити вас вплинути на ситуацію з відсутністю зв'язку в смт. Запитів Львівська область Львівський район. Під час вімкнення електроенергії. Ваш ретранслятор влаштований на будівлі одного з складських приміщень. Але коли вимикають електроенергію то зв'язок пробадає взагалі. Подзвонити неможливо навіть в екстрених ситуаціях. А це може призвести до біди. Багато моїх односельчан вже задумалися над переходом до іншого оператора. А в нас немає електрики по 16-18 год на дому. Прошу посприяти даній ситуації. І ще дам одну підказку. Підприємець який є власником цих приміщень хороша людина, з ним можна домовлятися.
Користувався короткий час SIM-картою цього оператора, у травні в окупованій Каховці Херсонської області (до 30.05.2022 там ще працював український зв'язок). Тоді я був вдячний цьому оператору за те, що він є. Мій улюблений Vodafone у травні був уже серйозно пошкоджений окупантами - протягом майже усього травня не було 4G, мобільний інтернет був надто повільний і нестабільний. Київстар я не... Читати відгук Користувався короткий час SIM-картою цього оператора, у травні в окупованій Каховці Херсонської області (до 30.05.2022 там ще працював український зв'язок). Тоді я був вдячний цьому оператору за те, що він є. Мій улюблений Vodafone у травні був уже серйозно пошкоджений окупантами - протягом майже усього травня не було 4G, мобільний інтернет був надто повільний і нестабільний. Київстар я не пробував, бо там найдешевший тариф був 125 грн (регіональний тариф Смачний) і я не схотів стільки платити, не маючи гарантії, що завтра воно ще буде працювати. Вирішив спробувати більш дешевий lifecell і підключив тариф Гаджет Безпека за 30 грн/4 тижні. Тарифних 150 МБ/день мені було достатньо, щоб почитати сайти новин і інколи переглянути якесь відео на Youtube з якістю 240p. Інтернет 4G працював стабільно аж до 30.05.2022, швидкість була невисокою (всього 2-3 Мбіт/сек), але тоді мені це було за щастя. Аж настав сумний день 30 травня, коли український мобільний зв'язок був на Херсонщині остаточно відключений окупантами і всі три оператора пропали.
Я вже не в окупації, давно вже перебуваю на підконтрольній Україні території. А тут не бачу жодної причини, щоб користуватися цим оператором. Я вдячний за те, що завдяки lifecell мав протягом травня хоч якийсь мобільний інтернет в окупації, однак завжди вважав цього оператора недооператором і зараз теж так вважаю. За покриттям він далеко позаду від Vodafone і Київстар, а мені якісний зв'язок потрібний не тільки в місті.
Помітив, що номери lifecell дуже рідко використовуються для бізнесу. У бізнесменів переважно Київстар або Vodafone, або обидві SIM-карти. А lifecell використовують вкрай рідко, майже ніколи. Що мене й не дивує.
А ще варто зауважити, що назва цього оператора пишеться з малої літери! Сам lifecell так придумав, мабуть розуміючи свою неповноцінність.
Бот пишет что все время операторы заняты вот уже два часа пытаюсь и все одно и тоже, операторы все заняты,как оплату производить так за три дня начинают писать,а как качественный интернет предоставить так зачем?заплатил же уже
Позвонила в ТП с вопросом, где можно заменить утерянную симку, направили в соседний населенный пункт, где, как оказалось, точка не работает. Зря потраченные деньги на проезд. После чего оператор сказал мне, что не знает работающих точек и может дать мне ссылку на сайт, где я, собственно, уже была. Останусь на киевстаре, хоть интернет на киевстаре отстойный, что греха таить.
У цього оператора є цікава річ: месенджер BiP, за допомогою якого начебто можна дзвонити на будь-які мобільні номери і отримувати дзвінки з будь-яких номерів (достатньо будь-якого інтернету, навіть Wi-Fi). Хотілося б спробувати, але на жаль, я не маю змоги авторизуватися у цьому месенджері. Після введення номера телефону мессенджер просить код із SMS. А я на тимчасово окупованій території, де... Читати відгук У цього оператора є цікава річ: месенджер BiP, за допомогою якого начебто можна дзвонити на будь-які мобільні номери і отримувати дзвінки з будь-яких номерів (достатньо будь-якого інтернету, навіть Wi-Fi).
Хотілося б спробувати, але на жаль, я не маю змоги авторизуватися у цьому месенджері. Після введення номера телефону мессенджер просить код із SMS. А я на тимчасово окупованій території, де зараз не працює український мобільний зв'язок і отримати SMS не можу.
Отаке:
Я користувався у травні цим оператором і не здогадався авторизуватися у цьому месенджері, коли зв'язок у нас ще працював.
Шкода, що немає можливості авторизуватися в BiP іншим способом: через PUK-код від SIM-карти.
На жаль, якість послуг стільникового зв'язку від Lifecell останнім часом погіршилась і бажає кращого. Звісно, у наш час можуть бути проблеми. Але вони виникають там, де їх ніколи не було, немає і не могло б бути. Наприклад: на територіях з великою кількістю базових станцій, абонентів і 100% покриттям. Коли поряд справно працюють інші оператори стільникового зв'язку, Lifecell, чомусь, раптово з... Читати відгук На жаль, якість послуг стільникового зв'язку від Lifecell останнім часом погіршилась і бажає кращого. Звісно, у наш час можуть бути проблеми. Але вони виникають там, де їх ніколи не було, немає і не могло б бути. Наприклад: на територіях з великою кількістю базових станцій, абонентів і 100% покриттям. Коли поряд справно працюють інші оператори стільникового зв'язку, Lifecell, чомусь, раптово з невідомих причин надає зіпсутий сервіс - блокує з невідомих причин доступ до 4G (LTE) інтернету. Причому, зі слів техпідтримки це відбувається природньо, але безпричинно і безпідставно. Тобто, не надається жодних аргументованих пояснень, чому так і що робити. Тим часом, кошти за 4G (LTE) інтернет сплачуються у повному обсязі. Таке враження, що оператор халатно почав відноситися до своїх обов'язків, або щось змінилося в структурі/роботі компанії. Відчуття, що їм байдуже - на одного абонента менше/більше... Але серед них є ті, які провели з Лайфом по 10-15 років і тепер шкода відмовлятися від послуг. Але цього вимагає XXI століття - усі сервіси, зокрема інтернет, мають працювати на повну потужність, відповідно до оплаченого тарифу!
Переваги:
відносно невисокі тарифи, різноманітність пропозицій
Недоліки:
неякісний і ненадійний 4G (LTE) інтернет, халатне відношення до надання послуг, невідповідність міжнародним стандартам стільникового зв'язку
Український мобільний оператор lifecell надає справжню свободу спілкування завдяки доступним та збалансованим тарифним планам на базі високошвидкісного мобільного інтернету четвертого покоління.
lifecell активно покращує та розширює покриття між невеликими населеними пунктами та містами, щоб якомога більше людей відкрили для себе нові сучасні можливості мобільного зв’язку четвертого покоління.
Тариф Platinum: ціна преміум, а швидкість після ліміту — як у 2010-му
Кожного місяця я вичерпую свій основний обсяг інтернет-трафіку, і після цього швидкість падає до рівня 1 Мбіт/с або навіть нижче. Сьогоднішній рівень швидкості є недостатнім навіть для базового серфінгу, не кажучи вже про перегляд... Читати відгук Я користуюся тарифним планом Platinum від lifecell, який коштує 550-600 грн на місяць. Хотів би звернути увагу на кілька суттєвих проблем, які впливають на якість послуг.
Кожного місяця я вичерпую свій основний обсяг інтернет-трафіку, і після цього швидкість падає до рівня 1 Мбіт/с або навіть нижче. Сьогоднішній рівень швидкості є недостатнім навіть для базового серфінгу, не кажучи вже про перегляд відео, роботу або ігри, які я активно використовую, перебуваючи в роз’їздах.
В тарифний план включені додаткові сервіси lifecell, зокрема lifecell TV та інші застосунки, які при такій низькій швидкості фактично не працюють або працюють із великими помилками.
Раніше я звертався до служби підтримки, і мені запропонували за додаткову плату 100 грн докупити 150 ГБ інтернету, а також 2000 хвилин розмов і 50 смс. Останні, зокрема смс, я не використовую і вони для мене не актуальні. Така пропозиція виглядає непропорційною та нераціональною з урахуванням високої вартості основного тарифу.
Вважаю, що тариф такого рівня має надавати після вичерпання пакету:
або більш високу швидкість інтернету (мінімум 5 Мбіт/с),
або безлімітний доступ до власних сервісів lifecell без обмеження швидкості.
Тарифний план, не відповідає сучасним вимогам користувачів і викликають значні незручності.
Дякую за увагу!
Приховані платежі
Тепер слідкую
До речі, після не поповнення Київстару 3 місяці, Київстар запропонував тариф 100грн на півроку, а потім 150грн. А Лайф вже буде підіймати на 190грн
Плохой интернет
Підлий оператор
Два рахунки на пакеті як невідомо
Два однакові користувача.
Блокуется зьеднаня іноді.
Це просто жах
Жахливий зв'язок
Донецька область, м.Краматорськ , район Доманський.
Якесь шахрайство
Ну і ціни на тарифи
Відео безліміт
За что я должна платить деньги !??
И еще , а что у вас за проблемы , что снова повышение тарифа 360 за какой хрен , что интернет глючит и не ловит !!??
Все нормально у вас ?
Якість інтернету упала
Якість покриття 4G
Жлобство від лайфселл
Тариф оплачується кожні 4 тижні а не раз в місяць - жлобство.
Висновок: лайфселл - жлоби.
Шахраї лайфасел
Розчарування
Використовую зв'язок оператора lifecell більше 16 років. Під час війни це був єдиний оператор, який не зменшив вартість оплати за послуги або хоча б надав вагому лояльну програму. Місяць тому мене просто поставили перед фактом про збільшення вартості пакету на 50 грн., здавалось б незначна сума, але це... Читати відгук Не часто залишаю негативні відгуки, але в даному випадку втриматися складно.
Використовую зв'язок оператора lifecell більше 16 років. Під час війни це був єдиний оператор, який не зменшив вартість оплати за послуги або хоча б надав вагому лояльну програму. Місяць тому мене просто поставили перед фактом про збільшення вартості пакету на 50 грн., здавалось б незначна сума, але це відбувається останнім часом часто і без особливих пояснень.
Вийти на оператора, щоб отримати хоча б мінімальне пояснення щодо причин зміни тарифів та переведення мене без моєї згоди - не можливо. Залишити відгуки на сторінці компанії - не можливо. Також мене попередели щодо виведення мене з клієнтів групи платінум, хоча єдиною привілеїю яка надавала мені ця група - це першочергове з'єднання з оператором компанії, яке на сьогоднішній день також не можливо.
Сумно що компанія рухається в такому напрямку. Зміни, які я спостерігаю в компанії явно не орієнтовані на клієнта.
Очень большая стоимость тарифа
Змінити тариф - ви маєте спочатку витратити весь ваш час і нерви, а потім ...нічого
Думаю - не біда завжди можна поспілкуватись з оператором. Оператор чемно пропонує спробувати ще один варіант за допомогою USSD запиту - *141# -далі кращі тарифи і так далі. При цьому... Читати відгук Вирішив змінити тариф з Лайфхак контракт на Смарт сім'ю. Спробував сам додатку - нема такого функціоналу. Спробував на сайті -
Думаю - не біда завжди можна поспілкуватись з оператором. Оператор чемно пропонує спробувати ще один варіант за допомогою USSD запиту - *141# -далі кращі тарифи і так далі. При цьому пропонує відключити якусь резервацію на інтернет дані. Пробуємо:
Телефонуємо ще раз. Розповідаємо свою історію + неробочий інтернет) Дівчинка приємним голосом радить спробувати на сайті. А про резервацію нічого не знає)) Тож інтернет не повернувся) На сайті зміна тарифу не відбувається)
Ну хрін з ним з тарифом) треба хоча б відновити функціонал)) телефоную втретє. Розповідаю свою історію, але наголошую, що мені б хоча б інтернет повернути. І бінго!!! я знову з інтернетом) - Зі зміною тарифу порадили звернутись до відділення.
Пообідав) видихнув)) пів дня пройшло залишився з тим що маю - вже непогано.
Але ж треба добити історію. Приїзжаю в магазин. Звертаюсь до хлопчини у відділенні Lifecell. Пів години втрачено. Тариф той самий. Поради - поповнити рахунок і спробувати ще раз, хоча зміна тарифного плану на дорожчий тариф безкоштовний, та й в принципі перехід до середини квітня - безкоштовний.
Ну можливо люди які відповідають в чаті мають більше досвіду, часу, ресурсів, чи хоча б запитати в когось можуть, і можуть вирішити як змінити бісовий тариф - це ж їх робота врешті вирішувати такі питання!
Ну окей. спробую вирішити питання через чат)
як думаєте вийшло? ні один з трьох чи чотирьох людей які мали б мені допомогти\ просапортити, так би мовити, нічого нового не сказали і проблему не вирішили. Ба більше навіть не намагались її вирішити.
Наступного дня мені перетелефонували з Lifecell. Поцікавились, як мені надані ними послуги і чи я вирішив проблему) Чемно відповів, що ні нажаль - отримав скидку на наступне поповнення в 20 %. Насправді думаю що мені зателефонували лише тому, що я в бот з пересердя матюків написав) а він же залізний йому можна)
Порадили звернутись до відділення, адже щоб перейти на новий тариф треба розірвати контракт. Я вже не говорив що був у відділенні...не мав сил(
Але потім мені прийшла смс з порядком дій.
Думаю а раптом сьогодні мені пощастить) але ні, описаного в смс пункту меню просто немає)
І ви знаєте)) я користуюсь послугами цього мобільного оператора біля 12 років - можливо більше. За для чого? Чи є сервіс на нашому монополізованому ринку мобільного зв'язку кращий? Сказати що я незадоволений - нічого не сказати. Але мені було б соромно як би я свою роботу робив би так само.
самый ужасный оператор который
Сбой вызова лайфселл
Пробовал сделать сброс настроек сети, обновил систему, ничего не помогает.
Операторы лайселл ничем помочь не могут.
Связь показывается полные 5 палочек, LTE ловит отлично и работает, н овызовы совершать (кроме колл центра) не могу.
раз в 5 часов, получается совершать вызовы,... Читати відгук Что-то случилось с E-sim, мне люди могут звонить, я не могу набирать никого, сбой вызова.
Пробовал сделать сброс настроек сети, обновил систему, ничего не помогает.
Операторы лайселл ничем помочь не могут.
Связь показывается полные 5 палочек, LTE ловит отлично и работает, н овызовы совершать (кроме колл центра) не могу.
раз в 5 часов, получается совершать вызовы, но потом опять пропадает, и не могу набирать никого (а меня могут набирать)
Відмовляюся від даного тарифу еа користь іншого оператора.
Лаф оп'ять підіймає тариф
Выгоднее купить повербанк, чем оплачивать ежемесячное пользование
Пол года лайфселл работал отлично, можно было спокойно раздавать на ноутбук и работать. Больше недели, перестал ловить и лайфселл во Франковске… Пакеты купил себе жене и маме, оплачиваем по 280 грн каждый месяц… выгоднее купить провода к повербанку,(да и повербанк,... Читати відгук Пол года назад перешел с Vodafone на Lifecell, т.к водафон не ловит моб. интернет во время отсутствия света. (г. Ивано-Франковск)
Пол года лайфселл работал отлично, можно было спокойно раздавать на ноутбук и работать. Больше недели, перестал ловить и лайфселл во Франковске… Пакеты купил себе жене и маме, оплачиваем по 280 грн каждый месяц… выгоднее купить провода к повербанку,(да и повербанк, если у кого нет) и подключать роутер, когда нет света
Уже бы раза 3 окупился…840 грн в месяц за троих… в общем, спасибо лайфселл, что довел до умных мыслей.
Не соблюдают свои же условия врут клинтам
Был у меня сначало beslim интернет
4g потом пакет сам по себе пересовался и у меня получился пакет которому я дал доверие хотя я не давал никому доверие к своему пакету получается я плачу деньги за какого-то хача который сидит на моей карточке и пользуется моим 4g я не заключал договором с Виктор Викторовичем 0660854503
Интернет,мобильная связь.
Відсутність зв'язку
Вважаю lifecell недооператором, хоча саме він мене рятував в окупації
Мій улюблений Vodafone у травні був уже серйозно пошкоджений окупантами - протягом майже усього травня не було 4G, мобільний інтернет був надто повільний і нестабільний. Київстар я не... Читати відгук Користувався короткий час SIM-картою цього оператора, у травні в окупованій Каховці Херсонської області (до 30.05.2022 там ще працював український зв'язок). Тоді я був вдячний цьому оператору за те, що він є.
Мій улюблений Vodafone у травні був уже серйозно пошкоджений окупантами - протягом майже усього травня не було 4G, мобільний інтернет був надто повільний і нестабільний. Київстар я не пробував, бо там найдешевший тариф був 125 грн (регіональний тариф Смачний) і я не схотів стільки платити, не маючи гарантії, що завтра воно ще буде працювати. Вирішив спробувати більш дешевий lifecell і підключив тариф Гаджет Безпека за 30 грн/4 тижні. Тарифних 150 МБ/день мені було достатньо, щоб почитати сайти новин і інколи переглянути якесь відео на Youtube з якістю 240p. Інтернет 4G працював стабільно аж до 30.05.2022, швидкість була невисокою (всього 2-3 Мбіт/сек), але тоді мені це було за щастя. Аж настав сумний день 30 травня, коли український мобільний зв'язок був на Херсонщині остаточно відключений окупантами і всі три оператора пропали.
Я вже не в окупації, давно вже перебуваю на підконтрольній Україні території. А тут не бачу жодної причини, щоб користуватися цим оператором. Я вдячний за те, що завдяки lifecell мав протягом травня хоч якийсь мобільний інтернет в окупації, однак завжди вважав цього оператора недооператором і зараз теж так вважаю. За покриттям він далеко позаду від Vodafone і Київстар, а мені якісний зв'язок потрібний не тільки в місті.
Помітив, що номери lifecell дуже рідко використовуються для бізнесу. У бізнесменів переважно Київстар або Vodafone, або обидві SIM-карти. А lifecell використовують вкрай рідко, майже ніколи. Що мене й не дивує.
А ще варто зауважити, що назва цього оператора пишеться з малої літери!
Интернет......
Некомпетентная ТП
После чего оператор сказал мне, что не знает работающих точек и может дать мне ссылку на сайт, где я, собственно, уже была. Останусь на киевстаре, хоть интернет на киевстаре отстойный, что греха таить.
Хотів спробувати месенджер BiP, та нічого не вийде
Хотілося б спробувати, але на жаль, я не маю змоги авторизуватися у цьому месенджері. Після введення номера телефону мессенджер просить код із SMS. А я на тимчасово окупованій території, де... Читати відгук У цього оператора є цікава річ: месенджер BiP, за допомогою якого начебто можна дзвонити на будь-які мобільні номери і отримувати дзвінки з будь-яких номерів (достатньо будь-якого інтернету, навіть Wi-Fi).
Хотілося б спробувати, але на жаль, я не маю змоги авторизуватися у цьому месенджері. Після введення номера телефону мессенджер просить код із SMS. А я на тимчасово окупованій території, де зараз не працює український мобільний зв'язок і отримати SMS не можу.
Отаке:
Я користувався у травні цим оператором і не здогадався авторизуватися у цьому месенджері, коли зв'язок у нас ще працював.
Шкода, що немає можливості авторизуватися в BiP іншим способом: через PUK-код від SIM-карти.
Відсутній 4G (LTE) інтернет у місцях з 100% покриттям