Користувалася послугами данного оператора давно, але таку халатність побачила вперше за весь час. Тех. підтримка взагалі не розуміє, що від неї хочуть. Захотіли – завершили діалог в односторонньому порядку. Отримати відповідь на своє запитання – неможливо. Складається враження, що оператори не розуміють, що коїться в їх системі. По-друге, абсолютно незрозуміла система резервації коштів. Захотіли? Вони зарезервували. Гроші списуються або блокуються... Читати відгук Користувалася послугами данного оператора давно, але таку халатність побачила вперше за весь час. Тех. підтримка взагалі не розуміє, що від неї хочуть. Захотіли – завершили діалог в односторонньому порядку. Отримати відповідь на своє запитання – неможливо. Складається враження, що оператори не розуміють, що коїться в їх системі. По-друге, абсолютно незрозуміла система резервації коштів. Захотіли? Вони зарезервували. Гроші списуються або блокуються без будь-яких пояснень, а розібратися з цим неможливо, бо підтримка некомпетентна. Непрозора система списання коштів: навіть і не дізнаєшся на що в цей раз пішла «остання» копійчина :)
Після масового переходу людей на лайф, мабуть, зажралися. Ще не бачила, щоб оператори брали за перехід на ЄСім 50 грн., або не давали змоги відключити денний пакет послуг. Не на*беш – не проживеш, ось вам і політика компанії. Таке відчуття ніби їм взагалі начхати на свій імідж та репутацію :)
Самый плохой тариф. Деньги стали пропадать постоянно, хоть пользуюсь телефоном, хоть он совсем лежит отключенный днями, телефон кнопочный, никуда не звоню, звонят мне, а деньги всё улетают и улетают в никуда. Пожаловаться некуда. Всё у них в автоматическом порядке работает, всех операторов уволили. Людей совсем за скот держат, в тупую грабят и грабят. Скоты просто. Тьфу им в рыло!
Перестав користуватися послугами оператора, коли почали безпідставно кожні 3 місяці піднімати тарифи. Плюс до цього додалась дискримінація власних абонентів аби переманити абонентів конкурентних компаній. Lifecell став жалюгідною компанією. Користувався оператором з початку 2011 року, але в останні 2 роки закинув сімку.
Отстой фирма, роуминг отсутствует везде. На замечания внимания никакого, ничего не делают. Водафон хоть деньги берёт, но там и роуминг летает, а тут олени предлагают поставить в настройках 3G. Представьте с какими они работают операторами в Европе, с самыми убогими, потому и покрытия ноль. Меняю все сим карты этой отстой фирмы, достали уже олени.
Не советую данного оператора хотя бы потому что именно номера 073, 063, 093 составляют подавляющее (98% примерно) большинство спамящих номеров (химпром, лудоманы, нафтогаз, липовые мфо, вы выиграли 600 гривен, купите билеты на концерт за 1000 км от дома... и множество других). В итоге у меня просто заблочены префиксы 063, 073, 093 - без разбора. Если кто-то из знакомых купит... Читати відгук Не советую данного оператора хотя бы потому что именно номера 073, 063, 093 составляют подавляющее (98% примерно) большинство спамящих номеров (химпром, лудоманы, нафтогаз, липовые мфо, вы выиграли 600 гривен, купите билеты на концерт за 1000 км от дома... и множество других). В итоге у меня просто заблочены префиксы 063, 073, 093 - без разбора. Если кто-то из знакомых купит их симку, то просто прощавай остаточно, товарищ - ничего не поделать, но терпеть этот поток спама не возможно. Нафтогаз, например звонит 4-5 раз в день вне зависимости поднимаешь ты трубку и слушаешь их бубнеж или нет. И так по 5 дней к ряду
Поначалу был контракт life обманули выбросил sim-карту, затем по акции купил lifecell обещали 5 гривень в месяц без интернета только звонки внутри сети: Через месяц подняли до 15 ,через 3 месяца 50гр + добавили интернет и понесло Остапа- на сегодняшний день 300 гривень не оплачиваю 8 лет для продления номера 10 в год 2025 году полностью лёг под французов... Читати відгук Поначалу был контракт life обманули выбросил sim-карту, затем по акции купил lifecell обещали 5 гривень в месяц без интернета только звонки внутри сети: Через месяц подняли до 15 ,через 3 месяца 50гр + добавили интернет и понесло Остапа- на сегодняшний день 300 гривень не оплачиваю 8 лет для продления номера 10 в год 2025 году полностью лёг под французов и сменились тарифы, убрали Bip, много плюшек и для полочных sim-карт ( активных) блокировочка Не советую этого оператора это большой головняк выкачка денег!!!!
Переваги:
Их просто нет
Недоліки:
Полная выкачка денег, подводных камней больше чем в других операторов
Найжахливіший оператор! На жаль, я розчарована. Нікому не рекомендую Lifecell, тому що, якщо у вас станеться якась незрозуміла ситуація — будьте готові до того, що з великою ймовірністю представники Lifecell стануть на бік своїх працівників, навіть якщо ті некомпетентні й не змогли вирішити ситуацію, замість того щоб підтримати свого клієнта. 10.05 2025 у магазині Lifecell м. Корсунь-Шевченківський сталася вкрай неприємна... Читати відгук Найжахливіший оператор! На жаль, я розчарована. Нікому не рекомендую Lifecell, тому що, якщо у вас станеться якась незрозуміла ситуація — будьте готові до того, що з великою ймовірністю представники Lifecell стануть на бік своїх працівників, навіть якщо ті некомпетентні й не змогли вирішити ситуацію, замість того щоб підтримати свого клієнта.
10.05 2025 у магазині Lifecell м. Корсунь-Шевченківський сталася вкрай неприємна ситуація. Я разом зі своїм чоловіком пішла до магазину, щоб дізнатися інформацію щодо своїх списань коштів, вирішити стандартне питання. Перед цим ми намагалися зв’язатися з оператором онлайн через номер 5433, однак, оскільки я раніше цього не робила — зробити це не вдалося. Ми звернулися до співробітника магазину, Сергія, за допомогою. Його реакція була грубою і зверхньою. Коли ми задали своє питання — він відповів у некоректній формі, наводячи якісь особисті приклади, що абсолютно недоречно і непрофесійно з боку консультанта. Він міг би спокійно пояснити або запропонувати альтернативні варіанти, якщо нас щось не влаштовувало. Проте замість цього Сергій обрав агресивний і грубий тон спілкування. Ми намагалися перевести розмову на інше питання — як зв’язатися з оператором через голосове меню. На що Сергій просто вказав номер телефону, який ми й так знали. Ми чітко пояснили, що нам потрібен не сам номер, а покрокові дії — що саме натискати, які відповіді давати голосовому помічнику. Проте він відмовився пояснювати й не зробив жодної спроби допомогти.
Коли мій чоловік навів приклад, як це працює в іншого оператора, Сергій відповів, що: “Ідіть тоді до іншого оператора, якщо вам так подобається”. Це абсолютно неприйнятна реакція співробітника офіційної точки продажу.
Коли мій чоловік звернув йому увагу на агресивний тон, Сергій підтвердив: “Так, я буду так з вами розмовляти”. Ми вирішили припинити спілкування й вийшли з магазину, вкрай обурені та з негативним враженням.
Після інциденту я залишила скаргу через чат-бот Life, вказавши, що співробітник поводився грубо і був абсолютно некомпетентним. Проте жодної адекватної реакції з боку Lifecell не надійшло. Складається враження, що така поведінка є нормальною практикою для вашої компанії, і ніхто не збирається вибачатися чи компенсувати моральну шкоду. Питання було зовсім не вирішене для КЛІЄНТА!
Я щиро рекомендую переглянути внутрішні стандарти обслуговування і чітко прописати, якою має бути поведінка ваших працівників у спілкуванні з клієнтами. Також прошу припинити приховані списання коштів — будь-яке зняття грошей має бути чітко прописане і прозоре. Якщо списання не зазначене офіційно — це вже не просто плата, це крадіжка.
Отже,жодної пропозиції компенсації чи хоча б символічного вибачення (наприклад, безкоштовної мелодії на гудок чи бонусів) ми не отримали. Це доводить, що для Lifecell клієнт нічого не вартий. Ви показали себе як жадібна, байдужа компанія, якій плювати на репутацію. Моя оцінка — 0 із 10. Це найгірший оператор, з яким я мала справу. І я нікому не раджу Lifecell. Дякую за увагу.
Переваги:
Плюсів не має!
Недоліки:
-жадні
-не компетентні
-не ввічливі
-оператори на лінії не можуть відповісти навіть на елементарні питання без перевірки та очікування на лінії із-за браку знань по своїй роботі
Купив номер eSIM спеціально для того щоб зарееструватись в Гуглі щоб мати ще один акаунт. Виявилося що гугл не співпрацює з Лайфом вже багато років (при реестрації пише що ми не можемо відправити СМС на цього оператора), почав гуглити це і знайшов відгуки про це ще з 2019 року , за 6 років не змогли домовитись з Гуглом і разблокувати... Читати відгук Купив номер eSIM спеціально для того щоб зарееструватись в Гуглі щоб мати ще один акаунт. Виявилося що гугл не співпрацює з Лайфом вже багато років (при реестрації пише що ми не можемо відправити СМС на цього оператора), почав гуглити це і знайшов відгуки про це ще з 2019 року , за 6 років не змогли домовитись з Гуглом і разблокувати себе. Жалива контора
Підняли ціни . При цьому якість покриття - ніяка . Вмовляли сплатити тариф зі знижкою . Замовити знижку можна за копійку .Поповнив рахунок на 20 грн(це їх мінімум ). Відразу зняли гроші за денний тариф . При цьому їх послугами не користувався . Зв'язку з оператором нема . У чат-боті консультанти завершують з тобою спілкуватися з власної ініціативи ще коли... Читати відгук Підняли ціни . При цьому якість покриття - ніяка . Вмовляли сплатити тариф зі знижкою . Замовити знижку можна за копійку .Поповнив рахунок на 20 грн(це їх мінімум ). Відразу зняли гроші за денний тариф . При цьому їх послугами не користувався . Зв'язку з оператором нема . У чат-боті консультанти завершують з тобою спілкуватися з власної ініціативи ще коли ти пишеш питання . Ну , якщо для оператора вкрасти 10 гривень важливіше , ніж мати постійну оплату від клієнта , хай воно так і буде .
Доброго дня. Бажаю залишити скаргу на оператора мобільного звʼязку lifecell. В лютому місяці відбулось здорожчання послуг на 30%. Для мене це не підйомна вартість. Оператор пішов ніби на поступки і надав знижку на 6 пакетів послуг. Проте у мене як у одинокої мами, яка виховує двох неповнолітніх дітей, складне фінансове становище. І я змогла поповнити пакет послуг лише в поточному... Читати відгук Доброго дня. Бажаю залишити скаргу на оператора мобільного звʼязку lifecell. В лютому місяці відбулось здорожчання послуг на 30%. Для мене це не підйомна вартість. Оператор пішов ніби на поступки і надав знижку на 6 пакетів послуг. Проте у мене як у одинокої мами, яка виховує двох неповнолітніх дітей, складне фінансове становище. І я змогла поповнити пакет послуг лише в поточному місяці. На жаль, оплатити пакет зі знижкою вдалося двома платежами. При чому оператор списав одразу одноденну вартість пакету і при доплаті необхідної суми грошей для поновлення послуги за повні 28 днів суми не вистачило. Оператор вимагав доплату повторно. Одразу звернулась до чат боту, але допомоги у вирішенні питання не отримала. Надалі я залишок коштів вирішила перевести на рахунок іншого номера так як мені всеодно повний пакет не отримати. І тут знов lifecell вчиняє грабіжницькі дії. Щодня з номеру, який в тарифі не має підключення до інтернету, списує 15 грн. При чому вихідних викликів не було здійснено, смс також не було написано. В підсумку грабіжники, в особі компанії lifecell,на рівному місці ні за що вкрали з рахунку ще 60 грн.
Дуже жалкую, що придбала саме стартовий пакет Lifecell, а не Київстар, адже було б набагато менше проблем, і від людей у Київстарі оператори не відмахуються, а стараються допомогти. Тому навіть 1 і те багато для оцінювання! Купувала стартовий пакет саме для роботи, тому номер мені потрібен був новий, а не б.у! Так, як старий Life у мене є, тому якби не цей... Читати відгук Дуже жалкую, що придбала саме стартовий пакет Lifecell, а не Київстар, адже було б набагато менше проблем, і від людей у Київстарі оператори не відмахуються, а стараються допомогти. Тому навіть 1 і те багато для оцінювання! Купувала стартовий пакет саме для роботи, тому номер мені потрібен був новий, а не б.у! Так, як старий Life у мене є, тому якби не цей нюанс, то і потреби б такої у мене не було. В результаті викинула гроші на смітник, як на стартовий пакет, так і на поповнення. Дуже розчарована! Гроші у мене на дереві не ростуть, щоб ось так їх тринькати. Подрузі без проблем замінили старий номер на новий у Київстарі, а тут і слухати ніхто не хотів. Шахрайство! Почуваюсь ошуканою(( Начебто, я купила сукню, яку одягали, користувались, а потім попрасували, погладили, вчепили бірку і продали, як новий товар.
Лежу я собі після обіду сьогодні (така собі післяобідня сієста), приходе смс "Сплачено 5 грн. за 10 смс у день користування" хоча ніякого смс не відправлялось! А я щє якраз поповнюю щоб не залишалося лишніх грошей на рахунку, чисто на пакет послуг але тут щє смс: Ви почали користуватися послугою Додаткові гроші 200 грн., плата за послугу 50 грн.... Читати відгук Лежу я собі після обіду сьогодні (така собі післяобідня сієста), приходе смс "Сплачено 5 грн. за 10 смс у день користування" хоча ніякого смс не відправлялось! А я щє якраз поповнюю щоб не залишалося лишніх грошей на рахунку, чисто на пакет послуг але тут щє смс: Ви почали користуватися послугою Додаткові гроші 200 грн., плата за послугу 50 грн. починаючи від завтра. Останній раз відправляв смс може роки 2 тому... телефон сьогодні навіть з ранку не брав до рук... просто ні за що...типу ви відправили смс. Шта? і щє, якщо сьогодні не сплатиш, то -50 грн. від завтра. ну треш... іншими словами не передати. просто знімають з тебе гроші, і підключають послугу де ці гроші списуються в кредит) прийди таке моїм батькам, переплачували би 100% ні за що. Отака фігня малята...
13.04.25 за послуги інтернету пакету "Бізнес безліміт" вартістю 349 грн/міс було поповнено 350 грн. Вже 19.04 був відключений від послуг за "використання 100 мГб трафіку"!!!!! На запитання - звідки у безліміта ліміт трафіку і шо за послуги інтернету в сумі 1500 грн/міс - оператор мичала як корова - без суті, без прийняття фактів і відповідей на питання. Коли загнав її... Читати відгук 13.04.25 за послуги інтернету пакету "Бізнес безліміт" вартістю 349 грн/міс було поповнено 350 грн. Вже 19.04 був відключений від послуг за "використання 100 мГб трафіку"!!!!! На запитання - звідки у безліміта ліміт трафіку і шо за послуги інтернету в сумі 1500 грн/міс - оператор мичала як корова - без суті, без прийняття фактів і відповідей на питання. Коли загнав її в кут висновками - просто кинула слухавку! Хамло і бидлятіна!!!!
САМЫЙ УЖАСНЫЙ ОПЕРАТОР, ПЕРЕХОЖУ НА КИЕВСТАР Пополнила себе тариф, не доплатила 12 грн, сняли тариф на день (25 грн/ Раньше можно было договориться с оператором или же просто докинуть, чтобы был полный тариф, пишу в поддержку, мне сначала сказали: ничего нельзя сделать и пока я печатала ответ сразу завершили чат, менеджер Карина!! Если её можно так назвать Я написала ещё... Читати відгук САМЫЙ УЖАСНЫЙ ОПЕРАТОР, ПЕРЕХОЖУ НА КИЕВСТАР Пополнила себе тариф, не доплатила 12 грн, сняли тариф на день (25 грн/ Раньше можно было договориться с оператором или же просто докинуть, чтобы был полный тариф, пишу в поддержку, мне сначала сказали: ничего нельзя сделать и пока я печатала ответ сразу завершили чат, менеджер Карина!! Если её можно так назвать Я написала ещё раз, парень мне сказал тоже самое То есть я должна пополнить счёт ещё на 38 грн, чтобы мне засчитали тариф, а куда денется мой тариф на день? За который я заплатила и не пользовалась даже Вернуть деньги с мобильного тоже нельзя Отказаться от номера только в центре, ну я обязательно схожу и добьюсь возврата денег! А так же ещё пару минусов: цены повысили старым абонентам, дали скидку новым, но это пол беды изменились условия с 5 февраля, где об этом упоминалось? Без понятия Дело не в тех 25 грн, но настолько они меня вывели из себя, что просто не хочу дальше пользоваться этим оператором Когда отключения света, лайф тот оператор, который вечно без связи:) Тарифы дорогущие, цены поднимают чуть не раз в полгода Самый дешёвый тариф 300 грн, в том же Киевстар можно дешевле, а услуг больше и качество лучше (за область не знаю, но в городе у нас нормально) БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ, ПРЕЖДЕ ЧЕМ СВЯЗЫВАТЬСЯ С ЭТИМИ
При поповнені рахунку на 300 грн. списано 25 грн щоденних послуг, лайф не попереджав про підвищення тарифів, при дорахуванні 50 грн для того, щоб отримати повний пакет послуг, оператор чату підтримки Владислав, сказав що мені потрібно все одно доповнити суму на 25 грн.. При доповненні суми на 25 грн. Мені нарахувався пакет послуг не з наступного дня, а з... Читати відгук При поповнені рахунку на 300 грн. списано 25 грн щоденних послуг, лайф не попереджав про підвищення тарифів, при дорахуванні 50 грн для того, щоб отримати повний пакет послуг, оператор чату підтримки Владислав, сказав що мені потрібно все одно доповнити суму на 25 грн.. При доповненні суми на 25 грн. Мені нарахувався пакет послуг не з наступного дня, а з чинного.
Тобто 25 грн помножити на хоча б 100000 тисяч людей, які користуються лайфселом і які опинилися в тій самій ситуації що і я, виходить 2.5 мільйони. Тобто це шахрайство в особливо великих розмірах здійснене групо осіб.
Компанія Lifecell НЕ визнає застосунок ДІЯ для зміни даних власника моб. номера. Також про це ніяк не попереджують! Що є порушенням законодавства України!!! Для дуже броньованих пропоную зв'язати додаток lifecell з ДІЯ!
Перейшла на цього оператора через вигідну ціну тарифу (як мені раніше здавалося). Користувалася місяць, після чого мені підвищили суму сплат для користування тарифним планом. Зателефонувала на гарячу лінію, аби порадитися щодо цього питання - отримати консультації неможливо: автовідповідач не може мене зʼєднати з консультантом і відповісти повноцінно на мій запит також. В результаті: я невдоволена ані тим, що я не... Читати відгук Перейшла на цього оператора через вигідну ціну тарифу (як мені раніше здавалося). Користувалася місяць, після чого мені підвищили суму сплат для користування тарифним планом. Зателефонувала на гарячу лінію, аби порадитися щодо цього питання - отримати консультації неможливо: автовідповідач не може мене зʼєднати з консультантом і відповісти повноцінно на мій запит також. В результаті: я невдоволена ані тим, що я не можу змінити тарифний план самостійно ( або тільки на дорожчий, або «довольствуйся шо є» називається) ані підходом працівників компанії до своїх користувачів, тому що отримати відповідь на запитання майже неможливо. Нажаль, буду переходити на іншого мобільного оператора.
Не зря это самый дешёвый мобильный оператор. Проживаю в Киеве, не смотря на это: частые помехи на линии, эхо (слышу сам себя) и какие-то неадекваты врываются в разговор. Надоело это всё, перешёл на другого оператора мобильной связи, теперь всё нормально.
Поповнила моя мама, літня людина, на 2 місяці уперед свій пакет, а через місяць 0 коштів. Подзвонили на лайф і ось така відповідь :"Ви заплатили більше коштів ніж потрібно і ми перевели вас на дорожчій пакет." Це без попереджень, самовільно, ще й пакет вибрали на 50 грн дорожчій. Лайфсел ворюги, будьте обережні!!
Отвратительный оператор. Чуть больше недели назад приобрела новую сим карту, совершила больше 30 звонков за 3-4 дня и пришло смс, что мой номер заблокирован согласно законодательству. Подала заявку на горячей линии для разблокировки. Получила ответ: нужно прийти в центр лайфа и написать объяснительную, по какой причине я совершила столько звонков. Серьезно, Карл??? После долгого ожидания на какой основании я должна... Читати відгук Отвратительный оператор. Чуть больше недели назад приобрела новую сим карту, совершила больше 30 звонков за 3-4 дня и пришло смс, что мой номер заблокирован согласно законодательству. Подала заявку на горячей линии для разблокировки. Получила ответ: нужно прийти в центр лайфа и написать объяснительную, по какой причине я совершила столько звонков. Серьезно, Карл??? После долгого ожидания на какой основании я должна это делать и какой закон я нарушила мне ответили ч 2 ст. 32 ЗУ Про телекоммуникационные услуги. Нашла его, читаю если я получаю телекоммуникационные услуги, то могу в письменном виде составить договор И??? То есть оператор Лайф таким образом мошенническим образом склоняет к приобретению корпоративных номеров (как предложил один из операторов) и крадёт 300 грн за пакет, чтобы потом заблокировать его. Жалобы они на горячей линии не принимают и помочь не могут ничем.
Найгірший мобільний оператор, 8 заявок на підключення інтернету і місяць вже ніхто не може прийти і підключити, а вирішення від них кожен раз переносити ці заявки. Вирішення проблеми взагалі немає для клієнти, настільки ДНООО цей обісц*ний лайфселл що нікому ре пораджу. ПРОСТО ЖАХ. ОДНІ ВІДСТАЛІ ТАМ СИДЯТЬ!
До оператора так і не дозвонилась - так і не відомо чи взагалі у компанії є живі оператори - в автоматичному меню їх не знайти. Неповага до людей та їх потреб. Тарифи за минулий рік змінили двічі! Я, наприклад, рідко користуюсь мобільним інтернетом та дзвінками та й багато хто на роботах або дома має домашній інтернет, тому мобільний не так... Читати відгук До оператора так і не дозвонилась - так і не відомо чи взагалі у компанії є живі оператори - в автоматичному меню їх не знайти. Неповага до людей та їх потреб. Тарифи за минулий рік змінили двічі! Я, наприклад, рідко користуюсь мобільним інтернетом та дзвінками та й багато хто на роботах або дома має домашній інтернет, тому мобільний не так часто використовують. Дзвінки також рідко і частіше через вайбер чи інші месенджери. І тут виникає питання, а за що такі гроші платити??? А чому немає вибору дешевших тарифів, якщо рідко користуєшся послугами мобільного оператора? Людина просто платить за те, що в неї в телефоні торчить сім карта? От дійсно людей вже давно мають за стадо. Їм пропонують тільки два тарифи від 300 грн починаючи. Якщо ви змінили телефон або загубили сім карту, то ваш тариф - це вже архівний тариф і вам пропонують дорогі нові тарифи. А ваш старий весь час дорожчає в ціні. Аде ж людина не виговорює ці хвилини або не використовує всі гб інтернету! З якого дива ви не даєте користувачам гнучкіші тарифи??? Монополізм на рівні країни, зговір всіх операторів мобільного зв'язку. Влада країни не контролює та навпаки заохочує таке ставлення до народу. Це все контролюється владними структурами. Я ось не розумію чого мені платити 200 грн. ще й за 4 тижні, а не за місяць, мобільному оператору, якщо я не використовую таку кількість хвилин та таку кількість інтернету???
Шкода, мабуть мати тут небажано писати( Останньою краплею стала акційна послуга, яку я підключив для перегляду ютуб, надається 200 ГБ суто на ютуб, вже 3 день я перевіряю залишок інтернету, і дивлячись в основному ютуб(в налаштуваннях трафіку можна подивитись, які програми скільки мб використали) мегабайти використовуються з основного інтернет залишку, а не акційних 200 ГБ, які при використаному трафіку... Читати відгук Шкода, мабуть мати тут небажано писати( Останньою краплею стала акційна послуга, яку я підключив для перегляду ютуб, надається 200 ГБ суто на ютуб, вже 3 день я перевіряю залишок інтернету, і дивлячись в основному ютуб(в налаштуваннях трафіку можна подивитись, які програми скільки мб використали) мегабайти використовуються з основного інтернет залишку, а не акційних 200 ГБ, які при використаному трафіку ютуба майже 3 ГБ залишись нетронутими. До оператора їхнього звичайно додзвонитись це як найти вихід з лабіринту мінотавра, натискаючи на цифри під час дзвінка, і слухаючи безліч непотрібної реклами(дуже хитро придумали, мало хто витерпить це, і буде тратити півгодини а то і більше аби знайти того оператора). Я звичайно теж не знайшов як до нього попасти, єдине найшов тг бот, де мене двічі лагідно послали, пишучи що з акцією все ок, навіть повністю не вникнувши в проблему. І так багато написав, попередні їхні лохотрони вже не буду згадувати, і постійне зростання тарифу, без зростання трафіку і хвилин.
Жахливо організований сервіс підтримки клієнтів. І справа не в людях, а в самій системі організації підтримки клієнта. Все зроблено для того щоб людина, в якої виникли проблеми з інтернетом відмахалась. Для чого - невідомо. Мабуть, не вистачає людей. Компанія економить. При виникненні несправностей - будете телефонувати сто раз, поки приїдуть. Все для того, щоб нікого до вас не відправляти.
Якийсь жах відбувається, ніби операторів немає взагалі. Де не читаю, ніхто не може зв'язатись. Вже у 3ох місцях пробувала (MyLifecell, прямий лінк на чат, facebook messenger) не відповідають ніде!!!!
Переваги:
Колись був класний оператор
Недоліки:
Не можливо вирішити проблему через інтернет. Як піду в магазин, то хіба щоб перенести номер до когось іншого
Дозвониться до оператора невозможно - можно только слушать никому не нужные сообщения робота. Пол часа назад написал вопрос в чат - нет ответа, лишь висит сообщение "Ваш запит в процесі з'єднання з агентом". Даже e-mail для связи отсутствует на сайте.
Не подобаються політика компанії, щодо підняття цін на тарифи без попереджень, в деяких випадках, а також відсоток підняття, іноді до 50% за один міяць. Жахливий зворотній звязок або його відсутність. Невідповідність ціни - якості.
і ви пропонуєте сплачувати 600грн за 28днів? Шкода, раніше був класний мобільний оператор, більше 17ти років користування і все влаштовувало,а тепер обманом наманили собі людей від інших операторів думаєте бога за бороду піймали? Попереходять назад нові абоненти а з ними половина і тих хто давно з вами з такими приколами
У січні 2025 перейшла на дешевший тариф під назвою Смарт лайф, який коштував 225 грн чи шось таке. За перехід з мого дорожчого тарифу з мене зняли 75 грн вдодаток (супер взагалі). Під кінець лютого мені приходить смс про здорожчання тарифу до 300 грн (тобто 7 лютого з мене мають зняти 300 грн). І слідком приходить смс, що я можу... Читати відгук У січні 2025 перейшла на дешевший тариф під назвою Смарт лайф, який коштував 225 грн чи шось таке. За перехід з мого дорожчого тарифу з мене зняли 75 грн вдодаток (супер взагалі). Під кінець лютого мені приходить смс про здорожчання тарифу до 300 грн (тобто 7 лютого з мене мають зняти 300 грн). І слідком приходить смс, що я можу зафіксувати поточну ціну на 6 або на 12 місяців за допомогою підписки, включно по 4.02.2025. 1 лютого я заходжу через сайт лайфа і клікаю замовити собі ХЛ пакет на 12 місяців. Сплачую суму в 2. 295 грн
Потім приходить смс що у мене недостатньо коштів. Чому б це? Сьогодні 7 числа у мене автоматом списує 300 грн замість тарифної підписки.
У чат.боті мені відповіли через 3-4 години і то ніфіга не відповіли! Проте я змогла якимось чином наклікати і додзвонитись до оператора набагто раніше ніж отримала відповідь у чат-боті. Оператор у дзвінку натупив мене що мені треба було набирати ще якусь срану комбінацію, щоб активувати тариф!!!
Ніт, друзі, такого нічого не було і близько написано після сплати за тариф через сайт! Я це вже перевірила ще раз щойно!
Тому у дзвінку з оператором, щоб уже не втрачати свої кошти які я ніяк не можу відшкодувати назад. Я замовила уже за 300 грн на півроку.
Я просто буду користуватись вашим ЛАЙФОМ до закінчення моїх коштів. Надалі я більше не буду користуватись цим оператором. Оскільки ваш сервіс на рівні КИЇВСТАРУ. І ви здираєте кошти, без аргументів. Ваш оператор-тараторка стукає по голові і щоб його переконати мені треба було підготувати усі скріншоти, бо він мені говорить всяке лайно, яке не відповідає дійсності.
ЧЕрез сайт лайфселл нема ніякого підтвердження і набору комбінацій, щоб активувати тарифну підписку.
ВИ срані шахраї! НЕНАВИДЖУ український вибір операторів. Ви конкуренти лише за кількістю клієнтів до пори до часу. вам пощастило що київстар ліг і ви отримали купу клієнтів просто так.
Український мобільний оператор lifecell надає справжню свободу спілкування завдяки доступним та збалансованим тарифним планам на базі високошвидкісного мобільного інтернету четвертого покоління.
lifecell активно покращує та розширює покриття між невеликими населеними пунктами та містами, щоб якомога більше людей відкрили для себе нові сучасні можливості мобільного зв’язку четвертого покоління.
Дурять людей, саппорти ніякі.
По-друге, абсолютно незрозуміла система резервації коштів. Захотіли? Вони зарезервували. Гроші списуються або блокуються... Читати відгук Користувалася послугами данного оператора давно, але таку халатність побачила вперше за весь час. Тех. підтримка взагалі не розуміє, що від неї хочуть. Захотіли – завершили діалог в односторонньому порядку. Отримати відповідь на своє запитання – неможливо. Складається враження, що оператори не розуміють, що коїться в їх системі.
По-друге, абсолютно незрозуміла система резервації коштів. Захотіли? Вони зарезервували. Гроші списуються або блокуються без будь-яких пояснень, а розібратися з цим неможливо, бо підтримка некомпетентна.
Непрозора система списання коштів: навіть і не дізнаєшся на що в цей раз пішла «остання» копійчина :)
Після масового переходу людей на лайф, мабуть, зажралися. Ще не бачила, щоб оператори брали за перехід на ЄСім 50 грн., або не давали змоги відключити денний пакет послуг. Не на*беш – не проживеш, ось вам і політика компанії.
Таке відчуття ніби їм взагалі начхати на свій імідж та репутацію :)
Грабят в тупую! Полиция закройте главаря!!!
Ціна тарифу для мене 300грн, а для тих хто переніс 160грн. Як це розуміти?
Жесть контора
Жахлива компанія!
Совет тем, кто решает какого оператора выбрать - НЕ СОВЕТУЮ
В итоге у меня просто заблочены префиксы 063, 073, 093 - без разбора. Если кто-то из знакомых купит... Читати відгук Не советую данного оператора хотя бы потому что именно номера 073, 063, 093 составляют подавляющее (98% примерно) большинство спамящих номеров (химпром, лудоманы, нафтогаз, липовые мфо, вы выиграли 600 гривен, купите билеты на концерт за 1000 км от дома... и множество других).
В итоге у меня просто заблочены префиксы 063, 073, 093 - без разбора. Если кто-то из знакомых купит их симку, то просто прощавай остаточно, товарищ - ничего не поделать, но терпеть этот поток спама не возможно. Нафтогаз, например звонит 4-5 раз в день вне зависимости поднимаешь ты трубку и слушаешь их бубнеж или нет. И так по 5 дней к ряду
Lifecell самый худший в Украине оператор
Через месяц подняли до 15 ,через 3 месяца 50гр + добавили интернет и понесло Остапа- на сегодняшний день 300 гривень не оплачиваю 8 лет для продления номера 10 в год
2025 году полностью лёг под французов... Читати відгук Поначалу был контракт life обманули выбросил sim-карту, затем по акции купил lifecell обещали 5 гривень в месяц без интернета только звонки внутри сети:
Через месяц подняли до 15 ,через 3 месяца 50гр + добавили интернет и понесло Остапа- на сегодняшний день 300 гривень не оплачиваю 8 лет для продления номера 10 в год
2025 году полностью лёг под французов и сменились тарифы, убрали Bip, много плюшек и для полочных sim-карт ( активных) блокировочка
Не советую этого оператора это большой головняк выкачка денег!!!!
Найжахливіший оператор! Жадібна компанія!
10.05 2025 у магазині Lifecell м. Корсунь-Шевченківський сталася вкрай неприємна... Читати відгук Найжахливіший оператор! На жаль, я розчарована. Нікому не рекомендую Lifecell, тому що, якщо у вас станеться якась незрозуміла ситуація — будьте готові до того, що з великою ймовірністю представники Lifecell стануть на бік своїх працівників, навіть якщо ті некомпетентні й не змогли вирішити ситуацію, замість того щоб підтримати свого клієнта.
10.05 2025 у магазині Lifecell м. Корсунь-Шевченківський сталася вкрай неприємна ситуація. Я разом зі своїм чоловіком пішла до магазину, щоб дізнатися інформацію щодо своїх списань коштів, вирішити стандартне питання. Перед цим ми намагалися зв’язатися з оператором онлайн через номер 5433, однак, оскільки я раніше цього не робила — зробити це не вдалося.
Ми звернулися до співробітника магазину, Сергія, за допомогою. Його реакція була грубою і зверхньою. Коли ми задали своє питання — він відповів у некоректній формі, наводячи якісь особисті приклади, що абсолютно недоречно і непрофесійно з боку консультанта. Він міг би спокійно пояснити або запропонувати альтернативні варіанти, якщо нас щось не влаштовувало. Проте замість цього Сергій обрав агресивний і грубий тон спілкування.
Ми намагалися перевести розмову на інше питання — як зв’язатися з оператором через голосове меню. На що Сергій просто вказав номер телефону, який ми й так знали. Ми чітко пояснили, що нам потрібен не сам номер, а покрокові дії — що саме натискати, які відповіді давати голосовому помічнику. Проте він відмовився пояснювати й не зробив жодної спроби допомогти.
Коли мій чоловік навів приклад, як це працює в іншого оператора, Сергій відповів, що: “Ідіть тоді до іншого оператора, якщо вам так подобається”. Це абсолютно неприйнятна реакція співробітника офіційної точки продажу.
Коли мій чоловік звернув йому увагу на агресивний тон, Сергій підтвердив: “Так, я буду так з вами розмовляти”. Ми вирішили припинити спілкування й вийшли з магазину, вкрай обурені та з негативним враженням.
Після інциденту я залишила скаргу через чат-бот Life, вказавши, що співробітник поводився грубо і був абсолютно некомпетентним. Проте жодної адекватної реакції з боку Lifecell не надійшло. Складається враження, що така поведінка є нормальною практикою для вашої компанії, і ніхто не збирається вибачатися чи компенсувати моральну шкоду. Питання було зовсім не вирішене для КЛІЄНТА!
Я щиро рекомендую переглянути внутрішні стандарти обслуговування і чітко прописати, якою має бути поведінка ваших працівників у спілкуванні з клієнтами. Також прошу припинити приховані списання коштів — будь-яке зняття грошей має бути чітко прописане і прозоре. Якщо списання не зазначене офіційно — це вже не просто плата, це крадіжка.
Отже,жодної пропозиції компенсації чи хоча б символічного вибачення (наприклад, безкоштовної мелодії на гудок чи бонусів) ми не отримали. Це доводить, що для Lifecell клієнт нічого не вартий. Ви показали себе як жадібна, байдужа компанія, якій плювати на репутацію.
Моя оцінка — 0 із 10.
Це найгірший оператор, з яким я мала справу. І я нікому не раджу Lifecell.
Дякую за увагу.
Не працює з Гуглом
Крадуть гроші
Грабіж від Lifecell
Надалі я залишок коштів вирішила перевести на рахунок іншого номера так як мені всеодно повний пакет не отримати. І тут знов lifecell вчиняє грабіжницькі дії. Щодня з номеру, який в тарифі не має підключення до інтернету, списує 15 грн. При чому вихідних викликів не було здійснено, смс також не було написано. В підсумку грабіжники, в особі компанії lifecell,на рівному місці ні за що вкрали з рахунку ще 60 грн.
Це просто дно!
Знімають гроші просто так...
Просто жахіття!!!
Можно было бы поставить 0, я бы поставила
Пополнила себе тариф, не доплатила 12 грн, сняли тариф на день (25 грн/
Раньше можно было договориться с оператором или же просто докинуть, чтобы был полный тариф, пишу в поддержку, мне сначала сказали: ничего нельзя сделать и пока я печатала ответ сразу завершили чат, менеджер Карина!! Если её можно так назвать
Я написала ещё... Читати відгук САМЫЙ УЖАСНЫЙ ОПЕРАТОР, ПЕРЕХОЖУ НА КИЕВСТАР
Пополнила себе тариф, не доплатила 12 грн, сняли тариф на день (25 грн/
Раньше можно было договориться с оператором или же просто докинуть, чтобы был полный тариф, пишу в поддержку, мне сначала сказали: ничего нельзя сделать и пока я печатала ответ сразу завершили чат, менеджер Карина!! Если её можно так назвать
Я написала ещё раз, парень мне сказал тоже самое
То есть я должна пополнить счёт ещё на 38 грн, чтобы мне засчитали тариф, а куда денется мой тариф на день? За который я заплатила и не пользовалась даже
Вернуть деньги с мобильного тоже нельзя
Отказаться от номера только в центре, ну я обязательно схожу и добьюсь возврата денег!
А так же ещё пару минусов: цены повысили старым абонентам, дали скидку новым, но это пол беды
изменились условия с 5 февраля, где об этом упоминалось? Без понятия
Дело не в тех 25 грн, но настолько они меня вывели из себя, что просто не хочу дальше пользоваться этим оператором
Когда отключения света, лайф тот оператор, который вечно без связи:)
Тарифы дорогущие, цены поднимают чуть не раз в полгода
Самый дешёвый тариф 300 грн, в том же Киевстар можно дешевле, а услуг больше и качество лучше (за область не знаю, но в городе у нас нормально)
БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ, ПРЕЖДЕ ЧЕМ СВЯЗЫВАТЬСЯ С ЭТИМИ
Гірші за кацапів
Тобто 25 грн помножити на хоча б 100000 тисяч людей, які користуються лайфселом і які опинилися в тій самій ситуації що і я, виходить 2.5 мільйони. Тобто це шахрайство в особливо великих розмірах здійснене групо осіб.
При зміні даних власника НЕ ВИЗНАЮТЬ застосунок ДІЯ
Комунікація з клієнтами
Плохое качество связи, прослушка
Вкрали кошти з рахунку
Украли 300 грн
Жахливий сервіс. ДНООО!
Жахливо. монополізм у сфері мобільного зв'язку
Шахрайство, махінації, здирництво
Останньою краплею стала акційна послуга, яку я підключив для перегляду ютуб, надається 200 ГБ суто на ютуб, вже 3 день я перевіряю залишок інтернету, і дивлячись в основному ютуб(в налаштуваннях трафіку можна подивитись, які програми скільки мб використали) мегабайти використовуються з основного інтернет залишку, а не акційних 200 ГБ, які при використаному трафіку... Читати відгук Шкода, мабуть мати тут небажано писати(
Останньою краплею стала акційна послуга, яку я підключив для перегляду ютуб, надається 200 ГБ суто на ютуб, вже 3 день я перевіряю залишок інтернету, і дивлячись в основному ютуб(в налаштуваннях трафіку можна подивитись, які програми скільки мб використали) мегабайти використовуються з основного інтернет залишку, а не акційних 200 ГБ, які при використаному трафіку ютуба майже 3 ГБ залишись нетронутими. До оператора їхнього звичайно додзвонитись це як найти вихід з лабіринту мінотавра, натискаючи на цифри під час дзвінка, і слухаючи безліч непотрібної реклами(дуже хитро придумали, мало хто витерпить це, і буде тратити півгодини а то і більше аби знайти того оператора). Я звичайно теж не знайшов як до нього попасти, єдине найшов тг бот, де мене двічі лагідно послали, пишучи що з акцією все ок, навіть повністю не вникнувши в проблему. І так багато написав, попередні їхні лохотрони вже не буду згадувати, і постійне зростання тарифу, без зростання трафіку і хвилин.
Lifecell сервіс
Не можливо зв'язатись з службою підтримки у чаті
Отвратительная техподдержка, игнорирование пользователей
Пол часа назад написал вопрос в чат - нет ответа, лишь висит сообщение "Ваш запит в процесі з'єднання з агентом".
Даже e-mail для связи отсутствует на сайте.
Звісно підняття цін на всі тарифні плани.
Жахливий зворотній звязок або його відсутність.
Невідповідність ціни - якості.
І ось за такій сервіс ви підняли сплату по тарифу на 150грн?
Заробляють кошти на абонентах
Під кінець лютого мені приходить смс про здорожчання тарифу до 300 грн (тобто 7 лютого з мене мають зняти 300 грн). І слідком приходить смс, що я можу... Читати відгук У січні 2025 перейшла на дешевший тариф під назвою Смарт лайф, який коштував 225 грн чи шось таке. За перехід з мого дорожчого тарифу з мене зняли 75 грн вдодаток (супер взагалі).
Під кінець лютого мені приходить смс про здорожчання тарифу до 300 грн (тобто 7 лютого з мене мають зняти 300 грн). І слідком приходить смс, що я можу зафіксувати поточну ціну на 6 або на 12 місяців за допомогою підписки, включно по 4.02.2025.
1 лютого я заходжу через сайт лайфа і клікаю замовити собі ХЛ пакет на 12 місяців.
Сплачую суму в 2. 295 грн
Потім приходить смс що у мене недостатньо коштів.
Чому б це?
Сьогодні 7 числа у мене автоматом списує 300 грн замість тарифної підписки.
У чат.боті мені відповіли через 3-4 години і то ніфіга не відповіли!
Проте я змогла якимось чином наклікати і додзвонитись до оператора набагто раніше ніж отримала відповідь у чат-боті.
Оператор у дзвінку натупив мене що мені треба було набирати ще якусь срану комбінацію, щоб активувати тариф!!!
Ніт, друзі, такого нічого не було і близько написано після сплати за тариф через сайт! Я це вже перевірила ще раз щойно!
Тому у дзвінку з оператором, щоб уже не втрачати свої кошти які я ніяк не можу відшкодувати назад. Я замовила уже за 300 грн на півроку.
Я просто буду користуватись вашим ЛАЙФОМ до закінчення моїх коштів. Надалі я більше не буду користуватись цим оператором.
Оскільки ваш сервіс на рівні КИЇВСТАРУ. І ви здираєте кошти, без аргументів. Ваш оператор-тараторка стукає по голові і щоб його переконати мені треба було підготувати усі скріншоти, бо він мені говорить всяке лайно, яке не відповідає дійсності.
ЧЕрез сайт лайфселл нема ніякого підтвердження і набору комбінацій, щоб активувати тарифну підписку.
ВИ срані шахраї! НЕНАВИДЖУ український вибір операторів. Ви конкуренти лише за кількістю клієнтів до пори до часу. вам пощастило що київстар ліг і ви отримали купу клієнтів просто так.