securelist_UA: На днях поповнив мобільний інтернет СуперГіг на 300 гривень. Система успішно списала кошти. Пройшло 3 дня інтернету немає, вмикається автоматична система NoMoney, яка пропонує поповнити інтернет, якщо немає коштів. Я не зрозумів, де мій інтернет, де мої 300 гривень??? Телефоную оператору - "Всі лінії зайняті". Намагаюся зайти в Мій Київстар,... 01.12.2024
securelist_UA: Один з власників української компанії звернувся до технічної підтримки Kabanchik.ua з законною вимогою заблокувати фейковий профіль користувача, який видає себе за його компанію і використовує їх назву та логотип, пропонуючи послуги від їх імені на майданчику Kabanchik. Технічна підтримка просто вкотре проігнорувала його звернення, дозволивши тим самим фейковому користувачу продовжувати... 26.11.2023
securelist_UA: 1. Система SMS-оповіщень ROZETKA працює з перебоями. "Технічні спеціалісти" починаючи з 22.11.2023 не можуть вирішити проблему. Через це клієнти відчувають помітні труднощі в плануванні отримання своїх замовлень. 2. Відповідно змушені звертатися в чат підтримки ROZETKA, де відповідають боти. Вірогідність зустріти там живого оператора - майже рівна нулю. А якщо... 26.11.2023
securelist_UA: Знаю цей сервіс давно. Раніше був непоганим і часто користувався. Але зараз зіпсувся начисто. Обгрунтую, чому так думаю. Зареєструвався, щоби переглянути футбольний матч. OLL.TV люб'язно запропонували мені за 1 гривню передплатити пакет. Я погодився і додав в систему банківську карту. Оплата не пройшла. Додав іншу - не пройшла. Система відхилила... 22.06.2022
securelist_UA: На жаль, якість послуг стільникового зв'язку від Lifecell останнім часом погіршилась і бажає кращого. Звісно, у наш час можуть бути проблеми. Але вони виникають там, де їх ніколи не було, немає і не могло б бути. Наприклад: на територіях з великою кількістю базових станцій, абонентів і 100% покриттям. Коли поряд... 18.06.2022