Український мобільний оператор lifecell надає справжню свободу спілкування завдяки доступним та збалансованим тарифним планам на базі високошвидкісного мобільного інтернету четвертого покоління.
lifecell активно покращує та розширює покриття між невеликими населеними пунктами та містами, щоб якомога більше людей відкрили для себе нові сучасні можливості мобільного зв’язку четвертого покоління.
До...
детальніше
Змінити тариф - ви маєте спочатку витратити весь ваш час і нерви, а потім ...нічого - Відгуки про lifecell
Думаю - не біда завжди можна поспілкуватись з оператором. Оператор чемно пропонує спробувати ще один варіант за допомогою USSD запиту - *141# -далі кращі тарифи і так далі. При цьому пропонує відключити якусь резервацію на інтернет дані. Пробуємо:
Телефонуємо ще раз. Розповідаємо свою історію + неробочий інтернет) Дівчинка приємним голосом радить спробувати на сайті. А про резервацію нічого не знає)) Тож інтернет не повернувся) На сайті зміна тарифу не відбувається)
Ну хрін з ним з тарифом) треба хоча б відновити функціонал)) телефоную втретє. Розповідаю свою історію, але наголошую, що мені б хоча б інтернет повернути. І бінго!!! я знову з інтернетом) - Зі зміною тарифу порадили звернутись до відділення.
Пообідав) видихнув)) пів дня пройшло залишився з тим що маю - вже непогано.
Але ж треба добити історію. Приїзжаю в магазин. Звертаюсь до хлопчини у відділенні Lifecell. Пів години втрачено. Тариф той самий. Поради - поповнити рахунок і спробувати ще раз, хоча зміна тарифного плану на дорожчий тариф безкоштовний, та й в принципі перехід до середини квітня - безкоштовний.
Ну можливо люди які відповідають в чаті мають більше досвіду, часу, ресурсів, чи хоча б запитати в когось можуть, і можуть вирішити як змінити бісовий тариф - це ж їх робота врешті вирішувати такі питання!
Ну окей. спробую вирішити питання через чат)
як думаєте вийшло? ні один з трьох чи чотирьох людей які мали б мені допомогти\ просапортити, так би мовити, нічого нового не сказали і проблему не вирішили. Ба більше навіть не намагались її вирішити.
Наступного дня мені перетелефонували з Lifecell. Поцікавились, як мені надані ними послуги і чи я вирішив проблему) Чемно відповів, що ні нажаль - отримав скидку на наступне поповнення в 20 %. Насправді думаю що мені зателефонували лише тому, що я в бот з пересердя матюків написав) а він же залізний йому можна)
Порадили звернутись до відділення, адже щоб перейти на новий тариф треба розірвати контракт. Я вже не говорив що був у відділенні...не мав сил(
Але потім мені прийшла смс з порядком дій.
Думаю а раптом сьогодні мені пощастить) але ні, описаного в смс пункту меню просто немає)
І ви знаєте)) я користуюсь послугами цього мобільного оператора біля 12 років - можливо більше. За для чого? Чи є сервіс на нашому монополізованому ринку мобільного зв'язку кращий? Сказати що я незадоволений - нічого не сказати. Але мені було б соромно як би я свою роботу робив би так само.
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку