lifecell відгуки клієнтів

Київ, ул. Соломенская, д. 11
lifecell відгуки клієнтів
lifecell
1.3 5
1851 відгук / 426412 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Дурять людей, саппорти ніякі.

Анна Анна неділя, 14 вересня
Користувалася послугами данного оператора давно, але таку халатність побачила вперше за весь час. Тех. підтримка взагалі не розуміє, що від неї хочуть. Захотіли – завершили діалог в односторонньому порядку. Отримати відповідь на своє запитання – неможливо. Складається враження, що оператори не розуміють, що коїться в їх системі.
По-друге, абсолютно незрозуміла система резервації коштів. Захотіли? Вони зарезервували. Гроші списуються або блокуються... Читати відгук
Користувалася послугами данного оператора давно, але таку халатність побачила вперше за весь час. Тех. підтримка взагалі не розуміє, що від неї хочуть. Захотіли – завершили діалог в односторонньому порядку. Отримати відповідь на своє запитання – неможливо. Складається враження, що оператори не розуміють, що коїться в їх системі.
По-друге, абсолютно незрозуміла система резервації коштів. Захотіли? Вони зарезервували. Гроші списуються або блокуються без будь-яких пояснень, а розібратися з цим неможливо, бо підтримка некомпетентна.
Непрозора система списання коштів: навіть і не дізнаєшся на що в цей раз пішла «остання» копійчина :)

Після масового переходу людей на лайф, мабуть, зажралися. Ще не бачила, щоб оператори брали за перехід на ЄСім 50 грн., або не давали змоги відключити денний пакет послуг. Не на*беш – не проживеш, ось вам і політика компанії.
Таке відчуття ніби їм взагалі начхати на свій імідж та репутацію :)

Грабят в тупую! Полиция закройте главаря!!!

Виктор Степаныч Виктор Степаныч 13 серпня, 2025 год
Самый плохой тариф. Деньги стали пропадать постоянно, хоть пользуюсь телефоном, хоть он совсем лежит отключенный днями, телефон кнопочный, никуда не звоню, звонят мне, а деньги всё улетают и улетают в никуда. Пожаловаться некуда. Всё у них в автоматическом порядке работает, всех операторов уволили. Людей совсем за скот держат, в тупую грабят и грабят. Скоты просто. Тьфу им в рыло!
Переваги:
  1. Одни минусы и грабёж средств
Недоліки:
  1. Только минусы в основном и грабёж

Ціна тарифу для мене 300грн, а для тих хто переніс 160грн. Як це розуміти?

sagg sagg 7 липня, 2025 год
Перестав користуватися послугами оператора, коли почали безпідставно кожні 3 місяці піднімати тарифи. Плюс до цього додалась дискримінація власних абонентів аби переманити абонентів конкурентних компаній. Lifecell став жалюгідною компанією. Користувався оператором з початку 2011 року, але в останні 2 роки закинув сімку.
Переваги:
  1. Наразі повністю відсутні на фоні конкурентів.
Недоліки:
  1. Більше за все обурює дискримінація абонентів

Жесть контора

ромал ромал 3 липня, 2025 год
Отстой фирма, роуминг отсутствует везде. На замечания внимания никакого, ничего не делают. Водафон хоть деньги берёт, но там и роуминг летает, а тут олени предлагают поставить в настройках 3G. Представьте с какими они работают операторами в Европе, с самыми убогими, потому и покрытия ноль. Меняю все сим карты этой отстой фирмы, достали уже олени.
Переваги:
  1. Нет от слова совсем
Недоліки:
  1. Один сплошной минус.

Тариф Platinum: ціна преміум, а швидкість після ліміту — як у 2010-му

Володимир Володимир 26 червня, 2025 год
Я користуюся тарифним планом Platinum від lifecell, який коштує 550-600 грн на місяць. Хотів би звернути увагу на кілька суттєвих проблем, які впливають на якість послуг.
Кожного місяця я вичерпую свій основний обсяг інтернет-трафіку, і після цього швидкість падає до рівня 1 Мбіт/с або навіть нижче. Сьогоднішній рівень швидкості є недостатнім навіть для базового серфінгу, не кажучи вже про перегляд... Читати відгук
Я користуюся тарифним планом Platinum від lifecell, який коштує 550-600 грн на місяць. Хотів би звернути увагу на кілька суттєвих проблем, які впливають на якість послуг.
Кожного місяця я вичерпую свій основний обсяг інтернет-трафіку, і після цього швидкість падає до рівня 1 Мбіт/с або навіть нижче. Сьогоднішній рівень швидкості є недостатнім навіть для базового серфінгу, не кажучи вже про перегляд відео, роботу або ігри, які я активно використовую, перебуваючи в роз’їздах.
В тарифний план включені додаткові сервіси lifecell, зокрема lifecell TV та інші застосунки, які при такій низькій швидкості фактично не працюють або працюють із великими помилками.
Раніше я звертався до служби підтримки, і мені запропонували за додаткову плату 100 грн докупити 150 ГБ інтернету, а також 2000 хвилин розмов і 50 смс. Останні, зокрема смс, я не використовую і вони для мене не актуальні. Така пропозиція виглядає непропорційною та нераціональною з урахуванням високої вартості основного тарифу.
Вважаю, що тариф такого рівня має надавати після вичерпання пакету:
або більш високу швидкість інтернету (мінімум 5 Мбіт/с),
або безлімітний доступ до власних сервісів lifecell без обмеження швидкості.
Тарифний план, не відповідає сучасним вимогам користувачів і викликають значні незручності.

Дякую за увагу!
Переваги:
  1. 1. Не обмежуються дзвінки на номери lifecell.
  2. 2. Дозволено роздавати інтернет
  3. 3. Надається гарний пакет хвилин на інші номер.
Недоліки:
  1. 1. Дуже повільно: не завантажуються сайти, відео зависає, додатки lifecell (TV, Music) працюють нестабільно або не працюють взагалі. У сучасних умовах така швидкість практично не придатна для користування.
  2. 2. Тариф вважається “безлімітним”, але після 150–300 ГБ усе одно йде жорстке обмеження, фактично зупиняючи нормальну роботу.
  3. 3. Додаткова плата 100 грн за “опцію Плюс” виглядає нав’язаною
  4. 4. SMS не використовуються майже ніким, але нав’язуються у додаткових пакетах
  5. 5. За 550–600 грн/місяць хочеться мати стабільну, безперебійну якість інтернету.
  6. ...

Жахлива компанія!

Андрій Волинський Андрій Волинський 14 червня, 2025 год
Вказав нижче все про цю компанію, нікому не раджу! Краще уже перейти на Київстар. Обслуговування 0/10!
Переваги:
  1. Немає.
Недоліки:
  1. Жахливе обслуговування, до оператора не додзвонишся!
  2. Показує не правильний PIN на карті, хоча вводиться правильний.
  3. Ніякої підтримки!

Совет тем, кто решает какого оператора выбрать - НЕ СОВЕТУЮ

Ирина Ирина 11 червня, 2025 год
Не советую данного оператора хотя бы потому что именно номера 073, 063, 093 составляют подавляющее (98% примерно) большинство спамящих номеров (химпром, лудоманы, нафтогаз, липовые мфо, вы выиграли 600 гривен, купите билеты на концерт за 1000 км от дома... и множество других).
В итоге у меня просто заблочены префиксы 063, 073, 093 - без разбора. Если кто-то из знакомых купит... Читати відгук
Не советую данного оператора хотя бы потому что именно номера 073, 063, 093 составляют подавляющее (98% примерно) большинство спамящих номеров (химпром, лудоманы, нафтогаз, липовые мфо, вы выиграли 600 гривен, купите билеты на концерт за 1000 км от дома... и множество других).
В итоге у меня просто заблочены префиксы 063, 073, 093 - без разбора. Если кто-то из знакомых купит их симку, то просто прощавай остаточно, товарищ - ничего не поделать, но терпеть этот поток спама не возможно. Нафтогаз, например звонит 4-5 раз в день вне зависимости поднимаешь ты трубку и слушаешь их бубнеж или нет. И так по 5 дней к ряду

Lifecell самый худший в Украине оператор

Isk8 Isk8 10 червня, 2025 год
Поначалу был контракт life обманули выбросил sim-карту, затем по акции купил lifecell обещали 5 гривень в месяц без интернета только звонки внутри сети:
Через месяц подняли до 15 ,через 3 месяца 50гр + добавили интернет и понесло Остапа- на сегодняшний день 300 гривень не оплачиваю 8 лет для продления номера 10 в год
2025 году полностью лёг под французов... Читати відгук
Поначалу был контракт life обманули выбросил sim-карту, затем по акции купил lifecell обещали 5 гривень в месяц без интернета только звонки внутри сети:
Через месяц подняли до 15 ,через 3 месяца 50гр + добавили интернет и понесло Остапа- на сегодняшний день 300 гривень не оплачиваю 8 лет для продления номера 10 в год
2025 году полностью лёг под французов и сменились тарифы, убрали Bip, много плюшек и для полочных sim-карт ( активных) блокировочка
Не советую этого оператора это большой головняк выкачка денег!!!!
Переваги:
  1. Их просто нет
Недоліки:
  1. Полная выкачка денег, подводных камней больше чем в других операторов

Найжахливіший оператор! Жадібна компанія!

Вікторія Вікторія 31 травня, 2025 год
Найжахливіший оператор! На жаль, я розчарована. Нікому не рекомендую Lifecell, тому що, якщо у вас станеться якась незрозуміла ситуація — будьте готові до того, що з великою ймовірністю представники Lifecell стануть на бік своїх працівників, навіть якщо ті некомпетентні й не змогли вирішити ситуацію, замість того щоб підтримати свого клієнта.
10.05 2025 у магазині Lifecell м. Корсунь-Шевченківський сталася вкрай неприємна... Читати відгук
Найжахливіший оператор! На жаль, я розчарована. Нікому не рекомендую Lifecell, тому що, якщо у вас станеться якась незрозуміла ситуація — будьте готові до того, що з великою ймовірністю представники Lifecell стануть на бік своїх працівників, навіть якщо ті некомпетентні й не змогли вирішити ситуацію, замість того щоб підтримати свого клієнта.

10.05 2025 у магазині Lifecell м. Корсунь-Шевченківський сталася вкрай неприємна ситуація. Я разом зі своїм чоловіком пішла до магазину, щоб дізнатися інформацію щодо своїх списань коштів, вирішити стандартне питання. Перед цим ми намагалися зв’язатися з оператором онлайн через номер 5433, однак, оскільки я раніше цього не робила — зробити це не вдалося.
Ми звернулися до співробітника магазину, Сергія, за допомогою. Його реакція була грубою і зверхньою. Коли ми задали своє питання — він відповів у некоректній формі, наводячи якісь особисті приклади, що абсолютно недоречно і непрофесійно з боку консультанта. Він міг би спокійно пояснити або запропонувати альтернативні варіанти, якщо нас щось не влаштовувало. Проте замість цього Сергій обрав агресивний і грубий тон спілкування.
Ми намагалися перевести розмову на інше питання — як зв’язатися з оператором через голосове меню. На що Сергій просто вказав номер телефону, який ми й так знали. Ми чітко пояснили, що нам потрібен не сам номер, а покрокові дії — що саме натискати, які відповіді давати голосовому помічнику. Проте він відмовився пояснювати й не зробив жодної спроби допомогти.

Коли мій чоловік навів приклад, як це працює в іншого оператора, Сергій відповів, що: “Ідіть тоді до іншого оператора, якщо вам так подобається”. Це абсолютно неприйнятна реакція співробітника офіційної точки продажу.

Коли мій чоловік звернув йому увагу на агресивний тон, Сергій підтвердив: “Так, я буду так з вами розмовляти”. Ми вирішили припинити спілкування й вийшли з магазину, вкрай обурені та з негативним враженням.

Після інциденту я залишила скаргу через чат-бот Life, вказавши, що співробітник поводився грубо і був абсолютно некомпетентним. Проте жодної адекватної реакції з боку Lifecell не надійшло. Складається враження, що така поведінка є нормальною практикою для вашої компанії, і ніхто не збирається вибачатися чи компенсувати моральну шкоду. Питання було зовсім не вирішене для КЛІЄНТА!

Я щиро рекомендую переглянути внутрішні стандарти обслуговування і чітко прописати, якою має бути поведінка ваших працівників у спілкуванні з клієнтами. Також прошу припинити приховані списання коштів — будь-яке зняття грошей має бути чітко прописане і прозоре. Якщо списання не зазначене офіційно — це вже не просто плата, це крадіжка.

Отже,жодної пропозиції компенсації чи хоча б символічного вибачення (наприклад, безкоштовної мелодії на гудок чи бонусів) ми не отримали. Це доводить, що для Lifecell клієнт нічого не вартий. Ви показали себе як жадібна, байдужа компанія, якій плювати на репутацію.
Моя оцінка — 0 із 10.
Це найгірший оператор, з яким я мала справу. І я нікому не раджу Lifecell.
Дякую за увагу.
Переваги:
  1. Плюсів не має!
Недоліки:
  1. -жадні
  2. -не компетентні
  3. -не ввічливі
  4. -оператори на лінії не можуть відповісти навіть на елементарні питання без перевірки та очікування на лінії із-за браку знань по своїй роботі

Турбота про абонента чи лицемірність та меркантильність?

Станіслав Станіслав 23 травня, 2025 год
Я: Оператор хороший, а от проблему непроханого зняття денного пакету послуг досі не вирішили. Дуже дратує. Чому не має такої ж послуги як у Київстар "Пауза плати за тариф"?
lifecellua: доброго ранку! 💛 Дякуємо за Ваш відгук! Денний пакет активується автоматично, коли на рахунку недостатньо коштів для повного тарифу, але є сума для оплати денного пакету. Це зроблено, щоб абонент... Читати відгук
Я: Оператор хороший, а от проблему непроханого зняття денного пакету послуг досі не вирішили. Дуже дратує. Чому не має такої ж послуги як у Київстар "Пауза плати за тариф"?

lifecellua: доброго ранку! 💛 Дякуємо за Ваш відгук! Денний пакет активується автоматично, коли на рахунку недостатньо коштів для повного тарифу, але є сума для оплати денного пакету. Це зроблено, щоб абонент залишався на зв’язку — без повного відключення послуг 📶
*Наталя

Я: це очевидно, Наталя. Я очікував почути кращу відповідь яка б зарадила проблемі, але натомість я отримав стандартну відповідь, які я постійно чую від ваших працівників. А можна було уже давно зрозуміти, що більшості абонентів це не просто не потрібно, а по-справжньому дратує та злить. Як я маю замовляти якусь послугу, якщо мені потрібно оплатити саме додатковий пакет послуг в першу чергу, замість оплати тарифного плану? Кожного разу переплачувати як дурень? Якщо б це було пару гривень, добре, можна було б терпіти. Але тепер ви зробили собі хороші умови щоб кожного разу грабувати людину на 25 грн (чи можливо навіть більше на інших тарифах?) і я знову з прокляттям мушу поповнювати рахунок бракуючою сумою, витрачати знову час на це. Це уже більше не годиться. Якщо я не можу тримати спокійно свої кошти на своєму особистому номері хоча би деякий час та контролювати свої витрати то вибачте. Якщо вам більше подобається отримувати прибуток таким не дуже чесним шляхом здираючи по 25 грн замість того щоб людина могла оплатити суму яку щойно поповнила на те що планувала і таким чином мати стабільного абонента який знає куди підуть його кошти і за що він зараз заплатить, то це насправді не хитро з вашого боку як вами це могло задумуватись з самого початку, чи ви думаєте ваші абоненти такі дурні і навмисне не доплачують щоб отримати вигідніший повний пакет послуг і не знають куди збираються витрати кошти чи не розберуться на яку суму треба доплатити якщо зроблять помилку? Після сьогоднішньої консультації з вашим оператором в чаті і отримавши негативну відповідь на прохання відключення автоматичного зняття денного пакету послуг я перейшов сьогодні на Київстар, де я хоча би можу контролювати цей процес. Після років користування lifecell. На жаль. Коли виправитесь і будете звертати увагу на побажання клієнтів і робити якісь зміни на основі цього можливо повернусь назад.

lifecellua: розуміємо Ваші емоції, але денний пакет недоступний для відключення. Шкода, що Ви прийняли таке рішення 💔
*Олеся
Переваги:
  1. Досі рахую що мають найкращі ціни та умови тарифів, цікаві та гнучкі послуги під будь-якого абонента. Мають що запропонувати.
Недоліки:
  1. - Здирництво, шахрайство... Називайте як хочете, але цей оператор не орієнтований на вас, як клієнта, а на збирання з вас грошей. Не спрямовані на абонента та його побажання і на те, як виправити проблеми, а більше на власні інтереси. Зіпсувався lifecell останнім часом. До речі як я помітив відключити автоматичне...
  2. - Говорять про нестабільне покриття мережі. Не всюди доступна мережа цього оператора. Але особисто для мене це не критично

Самый лучший

Анна Анна 22 травня, 2025 год
Дошли руки написать отзыв, так как оставляют один негатив, решила написать свое мнение. У меня был другой оператор, но там все лагало, большой тариф, инет в Украине ужасный, в общемя психанула купила лайф селл, пользуюсь 4 года. И могу сказать, это самый лучший, который у меня был. У меня тариф "смарт лайф", сейчас плачу 300грн, стоит каждой копейки. Потому что... Читати відгук Дошли руки написать отзыв, так как оставляют один негатив, решила написать свое мнение. У меня был другой оператор, но там все лагало, большой тариф, инет в Украине ужасный, в общемя психанула купила лайф селл, пользуюсь 4 года. И могу сказать, это самый лучший, который у меня был. У меня тариф "смарт лайф", сейчас плачу 300грн, стоит каждой копейки. Потому что инет всегда работает на ура в Украине, и что стало для меня большой неожиданностью, так это то, что есть "гигабайты без границ", то есть ваши гб (с вашего тарифа) можно использовать в 33 странах, если не ошибаюсь. Я была в Польше, Нидерланды, Кипр, Черногория, Греция, Франция, Швейцария, и просто интернет работал НА УРА, на Сколько хорошо, что у подружек (другой оператор, не буду говорить, чтоб не думали что конкурент пишет))) работал ужасно, гб сжирало просто на то, чтобы загрузить фото, -500мб. У лайфселла такого нет. Лучше чем местные симки. В общем, за 4 года вопросов нет. Оператор отвечал всегда (пишу в тг). Пока все хорошо, пока что..:)
P.s наверное, что я заметила как единственный минус, это когда я нахожусь в Украине типа в лесу..инета нет, когда у подружек другой оператор, то есть

Не працює з Гуглом

Артем Артем 22 травня, 2025 год
Купив номер eSIM спеціально для того щоб зарееструватись в Гуглі щоб мати ще один акаунт. Виявилося що гугл не співпрацює з Лайфом вже багато років (при реестрації пише що ми не можемо відправити СМС на цього оператора), почав гуглити це і знайшов відгуки про це ще з 2019 року , за 6 років не змогли домовитись з Гуглом і разблокувати... Читати відгук Купив номер eSIM спеціально для того щоб зарееструватись в Гуглі щоб мати ще один акаунт. Виявилося що гугл не співпрацює з Лайфом вже багато років (при реестрації пише що ми не можемо відправити СМС на цього оператора), почав гуглити це і знайшов відгуки про це ще з 2019 року , за 6 років не змогли домовитись з Гуглом і разблокувати себе. Жалива контора

Крадуть гроші

Сергій Сергій 16 травня, 2025 год
Підняли ціни . При цьому якість покриття - ніяка . Вмовляли сплатити тариф зі знижкою . Замовити знижку можна за копійку .Поповнив рахунок на 20 грн(це їх мінімум ). Відразу зняли гроші за денний тариф . При цьому їх послугами не користувався . Зв'язку з оператором нема . У чат-боті консультанти завершують з тобою спілкуватися з власної ініціативи ще коли... Читати відгук Підняли ціни . При цьому якість покриття - ніяка . Вмовляли сплатити тариф зі знижкою . Замовити знижку можна за копійку .Поповнив рахунок на 20 грн(це їх мінімум ). Відразу зняли гроші за денний тариф . При цьому їх послугами не користувався . Зв'язку з оператором нема . У чат-боті консультанти завершують з тобою спілкуватися з власної ініціативи ще коли ти пишеш питання . Ну , якщо для оператора вкрасти 10 гривень важливіше , ніж мати постійну оплату від клієнта , хай воно так і буде .
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Дорогі тарифи
  2. Поганий зв'язок
  3. Крадуть гроші

Грабіж від Lifecell

Valeria Valeria 12 травня, 2025 год
Доброго дня. Бажаю залишити скаргу на оператора мобільного звʼязку lifecell. В лютому місяці відбулось здорожчання послуг на 30%. Для мене це не підйомна вартість. Оператор пішов ніби на поступки і надав знижку на 6 пакетів послуг. Проте у мене як у одинокої мами, яка виховує двох неповнолітніх дітей, складне фінансове становище. І я змогла поповнити пакет послуг лише в поточному... Читати відгук Доброго дня. Бажаю залишити скаргу на оператора мобільного звʼязку lifecell. В лютому місяці відбулось здорожчання послуг на 30%. Для мене це не підйомна вартість. Оператор пішов ніби на поступки і надав знижку на 6 пакетів послуг. Проте у мене як у одинокої мами, яка виховує двох неповнолітніх дітей, складне фінансове становище. І я змогла поповнити пакет послуг лише в поточному місяці. На жаль, оплатити пакет зі знижкою вдалося двома платежами. При чому оператор списав одразу одноденну вартість пакету і при доплаті необхідної суми грошей для поновлення послуги за повні 28 днів суми не вистачило. Оператор вимагав доплату повторно. Одразу звернулась до чат боту, але допомоги у вирішенні питання не отримала.
Надалі я залишок коштів вирішила перевести на рахунок іншого номера так як мені всеодно повний пакет не отримати. І тут знов lifecell вчиняє грабіжницькі дії. Щодня з номеру, який в тарифі не має підключення до інтернету, списує 15 грн. При чому вихідних викликів не було здійснено, смс також не було написано. В підсумку грабіжники, в особі компанії lifecell,на рівному місці ні за що вкрали з рахунку ще 60 грн.

Це просто дно!

Катерина Войнова Катерина Войнова 9 травня, 2025 год
Дуже жалкую, що придбала саме стартовий пакет Lifecell, а не Київстар, адже було б набагато менше проблем, і від людей у Київстарі оператори не відмахуються, а стараються допомогти. Тому навіть 1 і те багато для оцінювання! Купувала стартовий пакет саме для роботи, тому номер мені потрібен був новий, а не б.у! Так, як старий Life у мене є, тому якби не цей... Читати відгук Дуже жалкую, що придбала саме стартовий пакет Lifecell, а не Київстар, адже було б набагато менше проблем, і від людей у Київстарі оператори не відмахуються, а стараються допомогти. Тому навіть 1 і те багато для оцінювання! Купувала стартовий пакет саме для роботи, тому номер мені потрібен був новий, а не б.у! Так, як старий Life у мене є, тому якби не цей нюанс, то і потреби б такої у мене не було. В результаті викинула гроші на смітник, як на стартовий пакет, так і на поповнення.  Дуже розчарована! Гроші у мене на дереві не ростуть, щоб ось так їх тринькати. Подрузі без проблем замінили старий номер на новий у Київстарі, а тут і слухати ніхто не хотів. Шахрайство! Почуваюсь ошуканою(( Начебто, я купила сукню, яку одягали, користувались, а потім попрасували, погладили, вчепили бірку і продали, як новий товар.

Знімають гроші просто так...

Влад Влад 7 травня, 2025 год
Лежу я собі після обіду сьогодні (така собі післяобідня сієста), приходе смс "Сплачено 5 грн. за 10 смс у день користування" хоча ніякого смс не відправлялось! А я щє якраз поповнюю щоб не залишалося лишніх грошей на рахунку, чисто на пакет послуг але тут щє смс: Ви почали користуватися послугою Додаткові гроші 200 грн., плата за послугу 50 грн.... Читати відгук Лежу я собі після обіду сьогодні (така собі післяобідня сієста), приходе смс "Сплачено 5 грн. за 10 смс у день користування" хоча ніякого смс не відправлялось! А я щє якраз поповнюю щоб не залишалося лишніх грошей на рахунку, чисто на пакет послуг але тут щє смс: Ви почали користуватися послугою Додаткові гроші 200 грн., плата за послугу 50 грн. починаючи від завтра. Останній раз відправляв смс може роки 2 тому... телефон сьогодні навіть з ранку не брав до рук... просто ні за що...типу ви відправили смс. Шта? і щє, якщо сьогодні не сплатиш, то -50 грн. від завтра. ну треш... іншими словами не передати. просто знімають з тебе гроші, і підключають послугу де ці гроші списуються в кредит) прийди таке моїм батькам, переплачували би 100% ні за що. Отака фігня малята...

Просто жахіття!!!

Андрій Андрій 19 квітня, 2025 год
13.04.25 за послуги інтернету пакету "Бізнес безліміт" вартістю 349 грн/міс було поповнено 350 грн. Вже 19.04 був відключений від послуг за "використання 100 мГб трафіку"!!!!! На запитання - звідки у безліміта ліміт трафіку і шо за послуги інтернету в сумі 1500 грн/міс - оператор мичала як корова - без суті, без прийняття фактів і відповідей на питання. Коли загнав її... Читати відгук 13.04.25 за послуги інтернету пакету "Бізнес безліміт" вартістю 349 грн/міс було поповнено 350 грн. Вже 19.04 був відключений від послуг за "використання 100 мГб трафіку"!!!!! На запитання - звідки у безліміта ліміт трафіку і шо за послуги інтернету в сумі 1500 грн/міс - оператор мичала як корова - без суті, без прийняття фактів і відповідей на питання. Коли загнав її в кут висновками - просто кинула слухавку! Хамло і бидлятіна!!!!
Переваги:
  1. нема
Недоліки:
  1. развод на кошти

Можно было бы поставить 0, я бы поставила

Карина Карина 19 квітня, 2025 год
САМЫЙ УЖАСНЫЙ ОПЕРАТОР, ПЕРЕХОЖУ НА КИЕВСТАР
Пополнила себе тариф, не доплатила 12 грн, сняли тариф на день (25 грн/
Раньше можно было договориться с оператором или же просто докинуть, чтобы был полный тариф, пишу в поддержку, мне сначала сказали: ничего нельзя сделать и пока я печатала ответ сразу завершили чат, менеджер Карина!! Если её можно так назвать
Я написала ещё... Читати відгук
САМЫЙ УЖАСНЫЙ ОПЕРАТОР, ПЕРЕХОЖУ НА КИЕВСТАР
Пополнила себе тариф, не доплатила 12 грн, сняли тариф на день (25 грн/
Раньше можно было договориться с оператором или же просто докинуть, чтобы был полный тариф, пишу в поддержку, мне сначала сказали: ничего нельзя сделать и пока я печатала ответ сразу завершили чат, менеджер Карина!! Если её можно так назвать
Я написала ещё раз, парень мне сказал тоже самое
То есть я должна пополнить счёт ещё на 38 грн, чтобы мне засчитали тариф, а куда денется мой тариф на день? За который я заплатила и не пользовалась даже
Вернуть деньги с мобильного тоже нельзя
Отказаться от номера только в центре, ну я обязательно схожу и добьюсь возврата денег!
А так же ещё пару минусов: цены повысили старым абонентам, дали скидку новым, но это пол беды
изменились условия с 5 февраля, где об этом упоминалось? Без понятия
Дело не в тех 25 грн, но настолько они меня вывели из себя, что просто не хочу дальше пользоваться этим оператором
Когда отключения света, лайф тот оператор, который вечно без связи:)
Тарифы дорогущие, цены поднимают чуть не раз в полгода
Самый дешёвый тариф 300 грн, в том же Киевстар можно дешевле, а услуг больше и качество лучше (за область не знаю, но в городе у нас нормально)
БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ, ПРЕЖДЕ ЧЕМ СВЯЗЫВАТЬСЯ С ЭТИМИ
Переваги:
  1. НИКАКИХ
Недоліки:
  1. Очень много, поэтому и такой текст
  2. Советую к прочтению)

Гірші за кацапів

Denis Tokarev Denis Tokarev 13 квітня, 2025 год
При поповнені рахунку на 300 грн. списано 25 грн щоденних послуг, лайф не попереджав про підвищення тарифів, при дорахуванні 50 грн для того, щоб отримати повний пакет послуг, оператор чату підтримки Владислав, сказав що мені потрібно все одно доповнити суму на 25 грн.. При доповненні суми на 25 грн. Мені нарахувався пакет послуг не з наступного дня, а з... Читати відгук При поповнені рахунку на 300 грн. списано 25 грн щоденних послуг, лайф не попереджав про підвищення тарифів, при дорахуванні 50 грн для того, щоб отримати повний пакет послуг, оператор чату підтримки Владислав, сказав що мені потрібно все одно доповнити суму на 25 грн.. При доповненні суми на 25 грн. Мені нарахувався пакет послуг не з наступного дня, а з чинного.

Тобто 25 грн помножити на хоча б 100000 тисяч людей, які користуються лайфселом і які опинилися в тій самій ситуації що і я, виходить 2.5 мільйони. Тобто це шахрайство в особливо великих розмірах здійснене групо осіб.
3 згодні

При зміні даних власника НЕ ВИЗНАЮТЬ застосунок ДІЯ

Дмитро Дмитро 12 квітня, 2025 год
Компанія Lifecell НЕ визнає застосунок ДІЯ для зміни даних власника моб. номера. Також про це ніяк не попереджують! Що є порушенням законодавства України!!! Для дуже броньованих пропоную зв'язати додаток lifecell з ДІЯ!

Комунікація з клієнтами

Вікторія Вікторія 10 квітня, 2025 год
Перейшла на цього оператора через вигідну ціну тарифу (як мені раніше здавалося). Користувалася місяць, після чого мені підвищили суму сплат для користування тарифним планом. Зателефонувала на гарячу лінію, аби порадитися щодо цього питання - отримати консультації неможливо: автовідповідач не може мене зʼєднати з консультантом і відповісти повноцінно на мій запит також. В результаті: я невдоволена ані тим, що я не... Читати відгук Перейшла на цього оператора через вигідну ціну тарифу (як мені раніше здавалося). Користувалася місяць, після чого мені підвищили суму сплат для користування тарифним планом. Зателефонувала на гарячу лінію, аби порадитися щодо цього питання - отримати консультації неможливо: автовідповідач не може мене зʼєднати з консультантом і відповісти повноцінно на мій запит також. В результаті: я невдоволена ані тим, що я не можу змінити тарифний план самостійно ( або тільки на дорожчий, або «довольствуйся шо є» називається) ані підходом працівників компанії до своїх користувачів, тому що отримати відповідь на запитання майже неможливо. Нажаль, буду переходити на іншого мобільного оператора.
Переваги:
  1. Ціни тарифів
Недоліки:
  1. Консультування
  2. Неможливо змінити тарифний план на більш вигідний
1 згоден

Плохое качество связи, прослушка

Алексей Алексей 28 березня, 2025 год
Не зря это самый дешёвый мобильный оператор. Проживаю в Киеве, не смотря на это: частые помехи на линии, эхо (слышу сам себя) и какие-то неадекваты врываются в разговор. Надоело это всё, перешёл на другого оператора мобильной связи, теперь всё нормально.
Переваги:
  1. Цена
Недоліки:
  1. Всё остальное

Вкрали кошти з рахунку

Людмила Люда Людмила Люда 25 березня, 2025 год
Поповнила моя мама, літня людина, на 2 місяці уперед свій пакет, а через місяць 0 коштів. Подзвонили на лайф і ось така відповідь :"Ви заплатили більше коштів ніж потрібно і ми перевели вас на дорожчій пакет." Це без попереджень, самовільно, ще й пакет вибрали на 50 грн дорожчій. Лайфсел ворюги, будьте обережні!!
1 згоден

Украли 300 грн

Владислава Сокуренко Владислава Сокуренко 14 березня, 2025 год
Отвратительный оператор. Чуть больше недели назад приобрела новую сим карту, совершила больше 30 звонков за 3-4 дня и пришло смс, что мой номер заблокирован согласно законодательству. Подала заявку на горячей линии для разблокировки. Получила ответ: нужно прийти в центр лайфа и написать объяснительную, по какой причине я совершила столько звонков. Серьезно, Карл??? После долгого ожидания на какой основании я должна... Читати відгук Отвратительный оператор. Чуть больше недели назад приобрела новую сим карту, совершила больше 30 звонков за 3-4 дня и пришло смс, что мой номер заблокирован согласно законодательству. Подала заявку на горячей линии для разблокировки. Получила ответ: нужно прийти в центр лайфа и написать объяснительную, по какой причине я совершила столько звонков. Серьезно, Карл??? После долгого ожидания на какой основании я должна это делать и какой закон я нарушила мне ответили ч 2 ст. 32 ЗУ Про телекоммуникационные услуги. Нашла его, читаю если я получаю телекоммуникационные услуги, то могу в письменном виде составить договор И??? То есть оператор Лайф таким образом мошенническим образом склоняет к приобретению корпоративных номеров (как предложил один из операторов) и крадёт 300 грн за пакет, чтобы потом заблокировать его. Жалобы они на горячей линии не принимают и помочь не могут ничем.
1 згоден

Жахливий сервіс. ДНООО!

Дмитро Дмитро 14 березня, 2025 год
Найгірший мобільний оператор, 8 заявок на підключення інтернету і місяць вже ніхто не може прийти і підключити, а вирішення від них кожен раз переносити ці заявки. Вирішення проблеми взагалі немає для клієнти, настільки ДНООО цей обісц*ний лайфселл що нікому ре пораджу. ПРОСТО ЖАХ. ОДНІ ВІДСТАЛІ ТАМ СИДЯТЬ!
Переваги:
  1. Взагалі немає
Недоліки:
  1. Дно дно і ще раз ДНОООО
1 згоден

Приховані платежі

Uscnm Uscnm 10 березня, 2025 год
Перейшов на Лайфсел три місяці назад і відразу почало знімати 15грн після поповнення за 500гб інтернету, який мені не потрібен і в налаштуваннях телефону все вимкнено на цей номер і без можливості автоматичного переключення. Після першого поповнення подумав, що щось пропустив і забив. Вдруге після поповнення знову -15грн. Вже дзвоню до оператора і він впевнено каже, що зафіксовано вихід до... Читати відгук Перейшов на Лайфсел три місяці назад і відразу почало знімати 15грн після поповнення за 500гб інтернету, який мені не потрібен і в налаштуваннях телефону все вимкнено на цей номер і без можливості автоматичного переключення. Після першого поповнення подумав, що щось пропустив і забив. Вдруге після поповнення знову -15грн. Вже дзвоню до оператора і він впевнено каже, що зафіксовано вихід до інтернету. Я не сперечався, бо може дійсно щось якийсь збій відбувся або щось пропустив. На наступний місяць перед поповненням все перевірив і поповнюю рахунок. І що?! Рівно 10хв і те саме( Знову дзвоню до оператора і кажу, що такого не може бути. Нічого я не замовляв. І вже вперто стою на своєму і всі скріни попередньо поробив і можу все надати. Просить почекати пару хв. Хвилин 10 слухаю музику. - оператор: - з вашої сторони зафіксовано вихід до інтернету; - я: - наддам всі скріни до поповнення і після поповнення + до хвилини опишу що я робив в цей і з впевненістю кажу що телефон був в цей час у Wi FI і не було обриву інтернету; оператор: - з нашою сторони проблеми не виявлено, хоча лише один раз можемо повернути цих 15грн; я: - я перейшов з Київстару і мені потрібен правдивий тариф без такої шляпи; оператор: - ну Ви розумієте це є така послуга як може знімати пару кілобайт і воно стягує мінімум, тобто 500мб; я: - тобто на наступний місяць це саме буде!?; оператор: не повинно такого бути; я: - не повинно але буде, так я вас зрозумів!? оператор: - ну я можу взагалі відключити інтернет для цього номеру; я: - Відключайте!
Тепер слідкую
До речі, після не поповнення Київстару 3 місяці, Київстар запропонував тариф 100грн на півроку, а потім 150грн. А Лайф вже буде підіймати на 190грн
Переваги:
  1. Особисто в своєму будинку краща якість зв'язку ніж в Київстар
Недоліки:
  1. Приховані платежі.
  2. Важко додзвонитись до оператора. Робот каже всі оператори зайняті і скидає. Коли все ж таки вдається з разу 5-го дойти до того, щоб робот сказав почекати, то один раз 42хв слухав музику поки відповів оператор
1 згоден

Жахливо. монополізм у сфері мобільного зв'язку

Гость Гость 9 березня, 2025 год
До оператора так і не дозвонилась - так і не відомо чи взагалі у компанії є живі оператори - в автоматичному меню їх не знайти. Неповага до людей та їх потреб. Тарифи за минулий рік змінили двічі! Я, наприклад, рідко користуюсь мобільним інтернетом та дзвінками та й багато хто на роботах або дома має домашній інтернет, тому мобільний не так... Читати відгук До оператора так і не дозвонилась - так і не відомо чи взагалі у компанії є живі оператори - в автоматичному меню їх не знайти. Неповага до людей та їх потреб. Тарифи за минулий рік змінили двічі! Я, наприклад, рідко користуюсь мобільним інтернетом та дзвінками та й багато хто на роботах або дома має домашній інтернет, тому мобільний не так часто використовують. Дзвінки також рідко і частіше через вайбер чи інші месенджери. І тут виникає питання, а за що такі гроші платити??? А чому немає вибору дешевших тарифів, якщо рідко користуєшся послугами мобільного оператора? Людина просто платить за те, що в неї в телефоні торчить сім карта? От дійсно людей вже давно мають за стадо. Їм пропонують тільки два тарифи від 300 грн починаючи. Якщо ви змінили телефон або загубили сім карту, то ваш тариф - це вже архівний тариф і вам пропонують дорогі нові тарифи. А ваш старий весь час дорожчає в ціні. Аде ж людина не виговорює ці хвилини або не використовує всі гб інтернету! З якого дива ви не даєте користувачам гнучкіші тарифи??? Монополізм на рівні країни, зговір всіх операторів мобільного зв'язку. Влада країни не контролює та навпаки заохочує таке ставлення до народу. Це все контролюється владними структурами. Я ось не розумію чого мені платити 200 грн. ще й за 4 тижні, а не за місяць, мобільному оператору, якщо я не використовую таку кількість хвилин та таку кількість інтернету???
1 згоден

Шахрайство, махінації, здирництво

Макс Макс 24 лютого, 2025 год
Шкода, мабуть мати тут небажано писати(
Останньою краплею стала акційна послуга, яку я підключив для перегляду ютуб, надається 200 ГБ суто на ютуб, вже 3 день я перевіряю залишок інтернету, і дивлячись в основному ютуб(в налаштуваннях трафіку можна подивитись, які програми скільки мб використали) мегабайти використовуються з основного інтернет залишку, а не акційних 200 ГБ, які при використаному трафіку... Читати відгук
Шкода, мабуть мати тут небажано писати(
Останньою краплею стала акційна послуга, яку я підключив для перегляду ютуб, надається 200 ГБ суто на ютуб, вже 3 день я перевіряю залишок інтернету, і дивлячись в основному ютуб(в налаштуваннях трафіку можна подивитись, які програми скільки мб використали) мегабайти використовуються з основного інтернет залишку, а не акційних 200 ГБ, які при використаному трафіку ютуба майже 3 ГБ залишись нетронутими. До оператора їхнього звичайно додзвонитись це як найти вихід з лабіринту мінотавра, натискаючи на цифри під час дзвінка, і слухаючи безліч непотрібної реклами(дуже хитро придумали, мало хто витерпить це, і буде тратити півгодини а то і більше аби знайти того оператора). Я звичайно теж не знайшов як до нього попасти, єдине найшов тг бот, де мене двічі лагідно послали, пишучи що з акцією все ок, навіть повністю не вникнувши в проблему. І так багато написав, попередні їхні лохотрони вже не буду згадувати, і постійне зростання тарифу, без зростання трафіку і хвилин.

Lifecell сервіс

Олег Олег 24 лютого, 2025 год
Жахливо організований сервіс підтримки клієнтів. І справа не в людях, а в самій системі організації підтримки клієнта. Все зроблено для того щоб людина, в якої виникли проблеми з інтернетом відмахалась. Для чого - невідомо. Мабуть, не вистачає людей. Компанія економить. При виникненні несправностей - будете телефонувати сто раз, поки приїдуть. Все для того, щоб нікого до вас не відправляти.
Переваги:
  1. Супернедорого
Недоліки:
  1. Організація сервісу клієнта жахлива

Не можливо зв'язатись з службою підтримки у чаті

Христина Христина 20 лютого, 2025 год
Якийсь жах відбувається, ніби операторів немає взагалі. Де не читаю, ніхто не може зв'язатись. Вже у 3ох місцях пробувала (MyLifecell, прямий лінк на чат, facebook messenger) не відповідають ніде!!!!
Переваги:
  1. Колись був класний оператор
Недоліки:
  1. Не можливо вирішити проблему через інтернет. Як піду в магазин, то хіба щоб перенести номер до когось іншого
lifecell
Український мобільний оператор lifecell надає справжню свободу спілкування завдяки доступним та збалансованим тарифним планам на базі високошвидкісного мобільного інтернету четвертого покоління.

lifecell активно покращує та розширює покриття між невеликими населеними пунктами та містами, щоб якомога більше людей відкрили для себе нові сучасні можливості мобільного зв’язку четвертого покоління.

До... детальніше

Рейтинг 1.3 з 5 на підставі 1851 відгука
Адреса: Київ, ул. Соломенская, д. 11
Телефон: 0 800 20 5433; 5433
Мобільний зв'язок
Киевстар (Kyivstar)
Киевстар (Kyivstar)

Рейтинг: 1.2
12893 відгука
Компания "GSM-Харьков"
Компания "GSM-Харьков"

Рейтинг: 4.5
446 відгуків
ОТАК (Смартшоп)
ОТАК (Смартшоп)

Рейтинг: 4.7
108 відгуків
Vodafone Украина
Vodafone Украина

Рейтинг: 1.3
9685 відгуків
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
89 відгуків
Супер МТС 3D Ноль
Супер МТС 3D Ноль

Рейтинг: 2.2
122 відгука
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 відгуків
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2526 відгуків
МТС (MTS)
МТС (MTS)

Рейтинг: 1.3
4955 відгуків
Мобилочка
Мобилочка

Рейтинг: 1.9
294 відгука