Meest Shopping відгуки клієнтів

Львів, вул. Зелена, 147
Meest Shopping відгуки клієнтів
Meest Shopping
1.5 5
220 відгуків / 6435 переглядів
Результати відгуків
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність

ЖахливийСервіс ЖахливийСервіс понеділок, 29 вересня
CV949463316US
Вперше скористався послугами цього перевізника(чи перевізників, не знаю скільки контор треба задіяти, щоб доставити посилку неушкодженою, але 3 точно замало)
Ноутбук, замовлений з ebay, приїхав пошкодженим. Надані фото з митниці підтверджують(наскільки можуть, враховуючи шакалячу якість фото), що ноут ще був цілий. А от до відділення доїхав вже з зам'ятим кутом.
Відповідальність компанія перекладає на локального перевізника, а локальний перевізник... Читати відгук
CV949463316US
Вперше скористався послугами цього перевізника(чи перевізників, не знаю скільки контор треба задіяти, щоб доставити посилку неушкодженою, але 3 точно замало)
Ноутбук, замовлений з ebay, приїхав пошкодженим. Надані фото з митниці підтверджують(наскільки можуть, враховуючи шакалячу якість фото), що ноут ще був цілий. А от до відділення доїхав вже з зам'ятим кутом.

Відповідальність компанія перекладає на локального перевізника, а локальний перевізник на відправника. Але, ЧОМУ я маю знати яка кількість компаній задіяна у доставці? ЧОМУ я маю бігати шукати винного? Може ви самі між собою розберетесь? Meest Shopping - Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність Meest Shopping - Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність Meest Shopping - Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність Meest Shopping - Пошкодили вміст посилки і перекладають відповідальність
Переваги:
  1. Доставлять посилки
Недоліки:
  1. Але перетворюють їх у мотлох

Meest доставка

Володимир Володимир п'ятниця, 19 вересня
Замовлення через Mest Shopping стало розчаруванням.
Моя посилка, згідно з даними перевізника, прибула на склад ще 26.08. Однак вона не була оброблена вчасно. Я неодноразово звертався за інформацією, але відповіді були запізнілими — іноді доводилося чекати по 3–4 дні.
Коли я запитав, скільки триватиме відстеження, отримав відповідь: «Ми не знаємо, чекайте». 09.09 отримав офіційний лист, що посилку нібито не отримували.... Читати відгук
Замовлення через Mest Shopping стало розчаруванням.
Моя посилка, згідно з даними перевізника, прибула на склад ще 26.08. Однак вона не була оброблена вчасно. Я неодноразово звертався за інформацією, але відповіді були запізнілими — іноді доводилося чекати по 3–4 дні.

Коли я запитав, скільки триватиме відстеження, отримав відповідь: «Ми не знаємо, чекайте». 09.09 отримав офіційний лист, що посилку нібито не отримували. Після чергового дзвінка я надав фото з сайту перевізника з геоміткою, але знову почув: «Чекайте».

Особливо дивною здалася фраза про те, що «посилка може прийти пізніше вказаної дати доставки» — адже всі, хто розуміє процес доставки, знають, що дата на сайті перевізника означає фактичне прибуття, а не прогноз. Складається враження, що проблему створює саме несвоєчасна обробка вантажу.

Окремо хочу відзначити грубість і некомпетентність у відповідях підтримки. На жаль, це моє останнє замовлення в цій компанії.

Також сайт компанії не публікує негативних відгуків. Meest Shopping - Meest доставка Meest Shopping - Meest доставка Meest Shopping - Meest доставка
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping п'ятниця, 19 вересня
Володимире, нам шкода, що у Вас виникла така ситуація й що сервіс не виправдав очікувань. Щоб ми могли перевірити деталі й розібратися у Вашому випадку, просимо надіслати трекінг-номер посилки / номер звернення до підтримки. Дякуємо за Ваш відгук і просимо вибачення за незручності. Показати 1 відповідь

Не раджу,це просто жах!!!

Павло Павло понеділок, 15 вересня
Це просто жах,за 3,5 місяца не отримали 4 замовлення!!! С початку замовив каву на ebay, у двох продавців. Не отримав і за рекомендаціі міст звернувся до продавців. Вони звісно також гарантували що все відправлено,один навіть прислав фото кур'єра. Подав скаргу на ebay,той став на сторону продавців. Третьє замовлення також з ebay,таж сама історія,я даже нічого не писав ні міст ні... Читати відгук Це просто жах,за 3,5 місяца не отримали 4 замовлення!!! С початку замовив каву на ebay, у двох продавців. Не отримав і за рекомендаціі міст звернувся до продавців. Вони звісно також гарантували що все відправлено,один навіть прислав фото кур'єра. Подав скаргу на ebay,той став на сторону продавців. Третьє замовлення також з ebay,таж сама історія,я даже нічого не писав ні міст ні ebay,бо сумма замовлення була около 7 баксів,не став трепати собі нерви,але 4 замовлення це взагалі апофіоз! Замовив джинсовий піджак на Lee. Була величезна знижка,плюс витратив накопичувани бали,на сайті повідомили що доставлено. Чекаю,пройшло 3 дні,пишу в міст відповідають що в них навантаження-чекайте ще. Через 2 дні знов пишу-пишуть що ще не обробили,пишу ще через 2 дні- і вони відповідають що нема такої посилки,звертайтесь до продавця або перевізника! Тобто пройшло більше тиждня і що мене далі робить? Кароче,якщо Ви цінуєте гроші а головне нерви,не замовляйте через міст доставку. Це просто жах а не сервіс!!!
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping середа, 17 вересня
Доброго дня! Нам дуже прикро читати про такий досвід із нашою доставкою. Ми розуміємо Ваше розчарування та шкодуємо, що виникли затримки й непорозуміння. Просимо Вас написати нам на електронну адресу [email protected] із номерами всіх Ваших відправлень - це дозволить оперативно перевірити кожну ситуацію та надати пояснення чи рішення. Ми справді працюємо над тим, щоб пришвидшити обробку посилок і покращити комунікацію із клієнтами. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом - Ваші зауваження допомагають нам удосконалювати сервіс.

meest shopping - ми не знаємо і не скажемо поки ви напряму не запитаєте

OOOO OOOO субота, 13 вересня
Якщо вам Meest не повертає гроші - то читайте що таке Чарджбек і вони швидко зашевеляться .
Будь ласка не відповідайте шаблонами і без блювотних смайликів.
Так відгуки тут пишуть тільки якщо щось сталося. В чомусь Meest краще, а в чомусь гірше, наприклад, у форс мажор ситуаціях.
Посилка йшла на склад у Франції, але кур'єр не зміг її доставити. За... Читати відгук
Якщо вам Meest не повертає гроші - то читайте що таке Чарджбек і вони швидко зашевеляться .
Будь ласка не відповідайте шаблонами і без блювотних смайликів.

Так відгуки тут пишуть тільки якщо щось сталося. В чомусь Meest краще, а в чомусь гірше, наприклад, у форс мажор ситуаціях.

Посилка йшла на склад у Франції, але кур'єр не зміг її доставити. За додаткову плату (5-10€) можна забрати, тоді як у NP Shopping у такому випадку відмовляють, і посилка повертається. На запитання, коли заберуть ? Відповіли - не знають. Відділи не взаємодіють між собою ?
Посилка вже третій день на пункті видачі.

Щодо минулого досвіду: хотів оформити покупку, і перші проблеми - вже на початку.

1)Не читають повідомлення і відповідають шаблонами.
2)питаю за францію - оказуєтся взаємодіють підрозділи просто тікет треба було оформити. Чому тоді одразу не сказали ? А в чаті telegram не можуть вточнити,але тут знову їх помилка - треба трек номер а його нема на складі - знову не читали.

3)Встановив їх додаток, він не працював. Запитав про проблему, отримав стандартні відповіді, хоча причина була провайдері.

3)Намагався замовити кур'єра у свій населений пункт, відповідали також шаблонами. Потім стверджували, що туди не доставляють, хоча раніше кур'єр приїжджав прям додому.
Переваги:
  1. Якщо курьер напортачив ви все ще можете отримати посилку за доп плату.
Недоліки:
  1. Повільно
  2. Не читають що ти пишеш і відповідають шаблонами
  3. Здається навіть дорожче ніж в np shopping
  4. Некомпетентні працівники від яких чекаєш відповіді довго
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping середа, 17 вересня
Добрий день! Послуга забору справді не є стандартною та відсутня на нашому сайті, тому і терміни надання, на жаль, дійсно нерегламентовані. Як бачимо, то забір вже успішно здійснений, посилка на складі і готується до подальшої відправки. Врахуємо Ваші зауваження щодо роботи сервісу та підтримки. Дякуємо.

Обережно з Доставкою з США

Олексій Олексій середа, 10 вересня
Не користуйтесь доставками із США!!!!! CV949482641US вже місяць не можуть відправити з сша, по їх легенді контейнер затримамоно митнецею в сша, на підримці кажуть термінів нема, може бути і рік і два. Інформації надають нуль, тобто ніхто нічого не знає і не скаже. Закрисять ще одне відправлення знову.
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping середа, 17 вересня
Доброго дня! Нам щиро шкода, що Ваша посилка CV949482641US затрималася. Дійсно, на митниці США виникли затримки контейнерів, що вплинуло на строки відправлень. Ми не приховуємо ситуацію - на жаль, точні терміни випуску митницею нам не повідомляли. Бачимо, що Ви вже отримали посилку та можете пересвідчитися, що посилку дійсно затримували саме на митниці США, перевіряли вміст та залишили зовні коробки оригінальний скотч. Дякуємо за розуміння.

Даже поганий сервіс

Stepanbandera Stepanbandera вівторок, 9 вересня
Якщо плануєте замовляти з США цим перевізником, будьте готові очікувати більше місяця і ще тиждень на митниці в україні, краще вже переплатити np shopping, але зберегти нерви і час.
Служба підтримки взагалі ігнорує будь-які повідомлення.
Загалом👎
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping середа, 17 вересня
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про нашу роботу. Ми справді намагаємося скоротити строки доставки та швидше відповідати на повідомлення, проте іноді на час впливають фактори, що не залежать від нас (завантаженість митниці, транзитних портів). Дякуємо, що поділилися досвідом - Ваш відгук допоможе нам покращити сервіс

компанія яка завжди наплює на клієнта

Сергей Сергей 23 серпня, 2025 год
наче працює цей шопінг, але майже завжди щось йде через одне місце.
Для Франції, наприклад, UPS використовувати неможна - посилка буде повернута відправнику без пояснень. Дізнатися ви про це зможете тільки у блозі з новини кількамісячної давнини або у розділі "Важливо знати" де описані базові поради, які ніхто не читає, бо вони базові і для всіх країн майже однакові.... Читати відгук
наче працює цей шопінг, але майже завжди щось йде через одне місце.
Для Франції, наприклад, UPS використовувати неможна - посилка буде повернута відправнику без пояснень. Дізнатися ви про це зможете тільки у блозі з новини кількамісячної давнини або у розділі "Важливо знати" де описані базові поради, які ніхто не читає, бо вони базові і для всіх країн майже однакові. Або після звернення до підтримки з питанням чому не прийшла посилка відправленя багато днів тому.
Ні у тарифах, ні у адресах, ні у умовах, тобто ніде де клієнт дивиться опис тарифів/умов перед замовленням у країну ані слова.
Змінити щось і зробити як треба - ні, компенсувати непередбачувані витрати за їх виною - ні. Відмазатися - так, втратити час на безглузду комунікацію і перевідправку посилки відправником - так.

Тобто розраховуйте саме на таке відношення. І подібні кейси дуже часто з різними країнами. Совок і нехтування потребами клієнта - це завжди найцінніші цінності цієї компанії.
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 27 серпня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми завжди стараємось вдосконалити наш сервіс. Дякуємо за рекомендації перенести дану інформацію в інший розділ. На сайті до кожної країни зазначені всі особливості співпраці. Розділ "Важливо знати" містить в собі всю необхідну інформацію по тій чи іншій країні, тому ми завжди рекомендуємо ознайомлюватись зі всією інформацією, щоб не виникло непорозумінь.

Крадуть вміст відправлень, компенсацію не повертають!!!!

Гость Гость 19 серпня, 2025 год
Відповідальності за крадіжку вмісту відправлення ніхто не несе.
Правил свого ж договору оферти ніхто не дотримується!!!!
(ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)
про надання послуг міжнародної поштової доставки сервісом
Meest Shopping
Редакція 24.01.2025 пункт
7.2.1.5. Компенсація за
пошкодження, втрату або недостачу товару проводиться
шляхом зарахування коштів на банківську картку Замовника в термін не пізніше 30 днів з моменту прийняття рішення та погодження реквізитів... Читати відгук
Відповідальності за крадіжку вмісту відправлення ніхто не несе.
Правил свого ж договору оферти ніхто не дотримується!!!!
(ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)
про надання послуг міжнародної поштової доставки сервісом
Meest Shopping
Редакція 24.01.2025 пункт
7.2.1.5. Компенсація за
пошкодження, втрату або недостачу товару проводиться
шляхом зарахування коштів на банківську картку Замовника в термін не пізніше 30 днів з моменту прийняття рішення та погодження реквізитів банківської картки.
Відправлення MYCV062052453CZ, вміст якого було вкрадено, і 14 травня 2024 року було погоджено компенсацію кошти досі не отримала.
На всі звернення в особистому кабінеті та на електронну пошту ніхто не відповідає.
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 27 серпня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми активно працюємо над вирішенням даного питання та шукаємо альтернативні можливі варіанти. По Вашому запиту профільний менеджер надасть відповідь та запропонує вирішення.

Не рекомендую!!!Втрачають посилки

Олеся Олеся 18 серпня, 2025 год
За довгий час з початку війни вирішила відновити свої покупки за кордоном.Перша посилка-без проблем, друга була втрачена.В мене ніколи не виникало проблем з продавцем Амазон, там все чітко:якщо в статусі "доставлено", то воно доставлено.Оператори байдужі і нечестні-неділю кормили мене завтраками і в кінці запропонували мені самостійно вирішувати ситуацію з постачальником. А найголовніше-їх сайт не пропускає негативних відгуків.Тому і такі... Читати відгук За довгий час з початку війни вирішила відновити свої покупки за кордоном.Перша посилка-без проблем, друга була втрачена.В мене ніколи не виникало проблем з продавцем Амазон, там все чітко:якщо в статусі "доставлено", то воно доставлено.Оператори байдужі і нечестні-неділю кормили мене завтраками і в кінці запропонували мені самостійно вирішувати ситуацію з постачальником. А найголовніше-їх сайт не пропускає негативних відгуків.Тому і такі прекрасні відгуки на сайті)
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 27 серпня, 2025 год
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такими труднощами під час отримання посилки. Ваш відгук дуже важливий для нас — він допомагає звернути увагу на ті моменти, які потребують вдосконалення.
Просимо Вас сконтактуватись з нами та надати дані по посилці яку не отримали. ([email protected] в темі листа вкажіть "Для керівництва")
Сподіваємося, що наступний досвід покупок буде для вас лише позитивним.

Ну все пішла жара

Гость Гость 12 серпня, 2025 год
Як тільки зявилась фунція додаткової оплати за реєстрацію посилки, то зразу перестали бачити вже зареєстровані. Присвоюють свій 40 значний номер і нема навіть варіантів його підтнути, бо він вже є в системі.
Переваги:
  1. нема
Недоліки:
  1. паскудться
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 18 серпня, 2025 год
Добрий день! На скріні трек компанії Нова Пошта, а не Meest Shopping.

пройшло більше місяця, а посилки і не видно.

Марія Марія 7 серпня, 2025 год
Більше місяця чекаю на посилку з Британії MYCV065464056GB. Через логістичну помилку, посилку не направили на митницю, а відразу направили до мене, через що посилка вже місяць по Україні катається. Компанія не несе жодної відповідальності, кажуть " ми доставили до митниці на цьому наші повноваження завершені, звертайтесь до Росан це вони винні".
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. не несуть жодної відповідальності
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 14 серпня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук та за те, що обрали Meest Shopping.
Ми щиро шкодуємо, що доставка вашої посилки зайняла так багато часу. Посилка справді прибула до України та була передана одразу на доставку по Україні. Однак, за вимогою митниці, її було повернуто для митного оформлення. Митне оформлення може тривати до 1 календарного місяця. Усі деталі та нюанси розміщені на сайті за посиланням: https://meest.shopping/ua/faq/myto-ta-podatky
Ми завжди працюємо над вдосконаленням нашого сервісу, однак є фактори, на які ми не маємо прямого впливу. Завжди робимо все, що в наших силах, для узгодження та вирішення ситуацій.

Не понимаю почему столько плохих отзывов

Гость Гость 2 серпня, 2025 год
Меня все устраивает, посылка из Америки самолетом пришла всего за 3 дня. Состояние коробки идеальное, цены на доставку нормальные. Мне все нравится
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 14 серпня, 2025 год
Дякуємо за теплі слова та довіру 💙
Кожна посилка для нас — це важлива місія, і ми раді, що змогли виправдати Ваші очікування. Ми цінуємо Ваш відгук і завжди працюємо над тим, щоб сервіс залишав тільки приємні враження. Чекаємо на Ваші нові замовлення!

брехливі ціни на доставку на сайті

Владимир Владимир 30 липня, 2025 год
В калькуляторі вартості доставки на сайті ціна посилки 1 кг з United Kingdom - 9,5 GBP. Насправді в отриманому інвойсі ціна доставки 1 кг - 16,16 GBP, без додаткового пакування. Брехуни.
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 31 липня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук та за те, що обрали Meest Shopping.
На сайті за посилання розміщені актуальна вартість на послуги доставки: https://meest.shopping/ua/country/england#meest_anglia

Хочемо розглянути детальніше виставлений рахунок в якому Ви спостерігаєте некоректний розрахунок за послуги доставки. Просимо надати номер відправлення. Також можете звернутись до нашої служби підтримки для перевірки розрахунку. (Додатково напишіть, будь ласка, лист на нашу електронну адресу [email protected] з темою "Для керівництва (некоректний рахунок)").

Детально розглянемо ситуацію та узгодимо дане непорозуміння.
Дякуємо!

Жахлива компанiя

Дмитро Дмитро 29 липня, 2025 год
Не рекомендую нікому користуватися послугами цієї компанії.
Перед покупкою товару я кілька разів телефонував до компанії для уточнення деталей доставки з Німеччини в Україну, говорив що мій товар Кальян.
Розповіли все красиво, що все буде добре доставлено. А коли вже товар прийшов на склад міст шопінг, ТІЛЬКИ тоді сказали, що у мене хрупкий товар і вони не страхують такий... Читати відгук
Не рекомендую нікому користуватися послугами цієї компанії.

Перед покупкою товару я кілька разів телефонував до компанії для уточнення деталей доставки з Німеччини в Україну, говорив що мій товар Кальян.

Розповіли все красиво, що все буде добре доставлено. А коли вже товар прийшов на склад міст шопінг, ТІЛЬКИ тоді сказали, що у мене хрупкий товар і вони не страхують такий товар, і все, що з ним станеться, компенсації не буде.

Відразу просто не говорять усіх нюансів, щоби робили замовлення у них. А за фактом, якщо товар при доставці в Україну розбитий – винні не вони, а продавці, бо погано запакували.
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Відразу не говорять усіх нюансів

Оплата пошлины

Олена Олена 28 липня, 2025 год
Добрый день. Подскажите,пожалуйста, что это значит? Отказалась от двух посылок на Новой почте, заранее их не оплачивала. Пришло смс : На посилки митницею нараховано мито в розмірі: 1237,94 грн. Оплата протягом 5-ти днів за посиланням.
Нужно ли оплачивать?
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 29 липня, 2025 год
Для детальнішого розгляду даної ситуації, прохання надати номери відправлень.

Уже месяц, как моя посылка прибыла в Украину

Лилия Луговая Лилия Луговая 28 липня, 2025 год
Я уже писала здесь отзыв. Тут многие пишут. И все мы получаем стандартные отписки и пустые обещания. Ваш Росан-ублюдочная контора. Так и передайте владельцу вашей компании.

Може це виключення але мені подобається

Ірина Ірина 25 липня, 2025 год
Перейшла з ЮЕ на Meest саме через те, що посилки Meest доставляє неушкоджені та в зазначений термін. Питання які виникали вирішувались швидко, може через те що я телефоную не посваритись, а саме вирішити питання. Я навіть чую як оператори змінюють тон зі злості на милість) напевно робота в них нервова. Але у Meest є шкідник і це Росан
Переваги:
  1. Доставляють в зазначений термін, посилки доставляються добре упаковані і неушкоджені
Недоліки:
  1. РОСАН
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 25 липня, 2025 год
Ірино, дякуємо за довіру та щирий відгук! Раді, що Ви з нами і цінуєте якість доставки та обслуговування 💙 Ваше зауваження про Росан передамо відповідальним менеджерам - ми постійно працюємо над покращенням сервісу. Завжди готові допомогти! Показати 1 відповідь

Обходьте десятою дорогою

Василь Василь 22 липня, 2025 год
Чудова компанія для доставки чохлів для телефонів (недорогих). Все, що трохи дорожче потрапить на митницю завдяки кишеньковій компанії «росан», яка виступає брокером (насправді - рекетиром). І вони або знайдуть формальну причину нарахувати митні платежі, або взагалі не пустять посилку в Україну. Не раджу категорично для будь-чого, що дорожче 50$mad
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 22 липня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук!

Хочемо звернути увагу, що митниця має право перевіряти будь-яку посилку незалежно від її вартості. Вартість товару не гарантує автоматичного звільнення від митного оформлення.

У випадках, коли митні платежі, на Вашу думку, нараховані необґрунтовано або не відповідають фактичній вартості товару, радимо звернутися до нашої служби підтримки. Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації та надати супровід у спілкуванні з брокером або митними органами.

Дякуємо, що обираєте Meest Shopping 💙

Ні в якому разі не співпрацюйте з цими шахраями!

Ольга Ольга 17 липня, 2025 год
Абсолютно хамське відношення до клієнтів, служба підтримки в жодному питанні вам не допоможе. Якщо ви зіткнетесь з проблемами на митниці, ця компанія зробить усе, щоб проблем у вас стало ще більше - викачають з вас купу грошей за повернення на інший склад, надурять, виставлять подвійні або потрійні тарифи, повернуть товар взагалі до іншої країни.
Окремо зазначу хамського менеджера Roman Prystupa,... Читати відгук
Абсолютно хамське відношення до клієнтів, служба підтримки в жодному питанні вам не допоможе. Якщо ви зіткнетесь з проблемами на митниці, ця компанія зробить усе, щоб проблем у вас стало ще більше - викачають з вас купу грошей за повернення на інший склад, надурять, виставлять подвійні або потрійні тарифи, повернуть товар взагалі до іншої країни.
Окремо зазначу хамського менеджера Roman Prystupa, який буде вам писати письма в стилі гопника з підворотні.
В жодному - В ЖОДНОМУ - разі не співпрацюйте з цими шахраями.
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 22 липня, 2025 год
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про сервіс. Ми щиро шкодуємо, що ваш досвід співпраці з Meest Shopping виявився негативним.

Хочемо запевнити, що ми зацікавлені у прозорій та чесній взаємодії з кожним клієнтом. Усі дії щодо обробки посилок, митного оформлення та повернень здійснюються відповідно до умов публічної оферти та чинного законодавства.

Нам важливо розібратися у ситуації, тому будемо вдячні, якщо ви звернетеся до нашої служби підтримки із деталями звернення — ми обов'язково перевіримо інформацію та надамо пояснення.

Також з боку компанії будуть розглянуті зауваження щодо стилю комунікації представників. Для нас важливо зберігати повагу у спілкуванні, незалежно від обставин.

Сподіваємося, що нам вдасться прояснити ситуацію та змінити вашу думку про сервіс 💙

Гублять посилки і частини посилок на складі отримувача

Віка Віка 15 липня, 2025 год
Замовила кілька посилок, залишила на пару днів для того щоб відправити разом зі складу, поки збирали то одну загубили і мені сказали що це я не внесла номер в систему, хоча вносила і вона була. Таке не в перший раз вже, і це регулярно призводить до додаткових витрат на доставку забутого ними вантажу. Свої проблеми не визнають, в ручному режимі... Читати відгук Замовила кілька посилок, залишила на пару днів для того щоб відправити разом зі складу, поки збирали то одну загубили і мені сказали що це я не внесла номер в систему, хоча вносила і вона була. Таке не в перший раз вже, і це регулярно призводить до додаткових витрат на доставку забутого ними вантажу. Свої проблеми не визнають, в ручному режимі видаляють і додають трекінгові номери, після зауважень про нестачу.
До того ж коли консолідують замовлення (це вже за додаткову плату) то скидають їх у величезну коробку, яка їде напівпорожня, звісно потім ще за доставку повітря нараховують більш солідну суму.
Тому останній рік доставка з Міст Шоппінг є повним розчаруванням.
1 згоден
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 22 липня, 2025 год
Доброго дня!
Щиро дякуємо за ваш зворотний зв’язок і перепрошуємо за ситуації, з якими ви стикнулися при користуванні сервісом. Ми розуміємо Ваше розчарування і шкодуємо, що сервіс останнім часом не виправдав ваших очікувань.
Зверніться, будь ласка, на нашу пошту [email protected] з деталями ситуації за використання невідповідної коробки - ми обов’язково проведемо індивідуальну перевірку.
У разі підтвердження помилки з нашого боку - компенсуємо витрати або запропонуємо інше рішення. Також повідомте, будь ласка, номери посилок, які були внесені за іншими номерами, не тими, що реєстровані Вами - перевіримо детальніше.
Ще раз перепрошуємо за незручності й вдячні, що не залишили ситуацію без уваги. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам ставати кращими.
З повагою,
Служба підтримки Meest Shopping

Не знаю, чи взагалі побачу відправлення

Ірина Ірина 6 липня, 2025 год
Замовлення CV949330886US я так і не побачила з травня.
20.05 - посилка була вже в Україні.
30.05 - отримала повідомлення, що відправлення затримано митницею (хоча документи додавала одразу в додатку, а вартість посилки 139 доларів).
Направила документи в Росан.
02.06 - подзвонила, мені підтвердили, що доків достатньо.
Чекаю....
11.06 - знову повідомлення про затримання митницею. Дзвоню. Відповідь та сама, типу... Читати відгук
Замовлення CV949330886US я так і не побачила з травня.
20.05 - посилка була вже в Україні.
30.05 - отримала повідомлення, що відправлення затримано митницею (хоча документи додавала одразу в додатку, а вартість посилки 139 доларів).
Направила документи в Росан.
02.06 - подзвонила, мені підтвердили, що доків достатньо.
Чекаю....
11.06 - знову повідомлення про затримання митницею. Дзвоню. Відповідь та сама, типу документів достатньо, очікуйте. А повторне повідомлення "автоматично направляється системою".
Чекаю...
03.07 знову набираю. І знову "документів достатньо, очікуйте, опрацьовується по черзі".
Скоро два місяці, як відправлення в Україні.
Тому в ЖОДНОМУ РАЗІ не користуйтесь послугами Міст+Росан, якщо хочете отримати відправлення хоча б за місяць.
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 22 липня, 2025 год
Доброго дня!

Нам щиро прикро, що ваше відправлення CV949330886US потрапило в таку тривалу затримку, і приносимо вибачення за завдані незручності. Ми розуміємо, як неприємно очікувати посилку майже два місяці, особливо якщо всі документи були подані вчасно.

На жаль, процес митного оформлення може займати тривалий час, особливо якщо митниця здійснює додаткову перевірку або обробка йде не за стандартним алгоритмом. Повідомлення про затримання, які ви отримували, дійсно можуть надходити автоматично, навіть якщо документи вже були передані.

Ми покращуємо наш сервіс і працюємо над тим, щоб максимально автоматизувати та пришвидшити етапи обробки, зокрема в частині митного супроводу.

Дякуємо, що поділилися зворотним зв’язком - кожне зауваження важливе для покращення нашої роботи 💙

Вкрали гроші

Гость Гость 6 липня, 2025 год
Вкрали гроші. Міст відправили три посилки одночасно, хоча мали затримати, через їхню помилку нарахували митні платежі, кошти не повертають вже пів року
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 22 липня, 2025 год
Нам щиро шкода, що у вас склалась така ситуація. Ми розуміємо ваше обурення, і прикро чути, що питання не вирішується вже тривалий час.

Митні платежі можуть бути нараховані автоматично у випадку одночасного надходження кількох посилок, що в сумі перевищують митний ліміт. Якщо ж така ситуація сталася з вини нашої логістики, ми обов’язково проводимо перевірку і, за підтвердженням помилки, ініціюємо повернення коштів.

Просимо Вас написати листа на нашу пошту [email protected], ми терміново передамо інформацію на розгляд та проконтролюємо вирішення ситуації.

Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та вдячні за кожен сигнал, який допомагає нам ставати кращими 💙

Хуже сервиса я не встречала

Елена Елена 3 липня, 2025 год
Мне нужны были запчасти для моего автомобиля. Неделю я искала по американским сайтам, чтобы цена была ниже 150 евро. Нашла, заказала. Посылку Мист задержал, чтобы отправить на таможню. За что? У меня задекларирована стоимость менее 150 евро. Пять дней посылка лежит без движения. И, я знаю вашу контору-теперь эта посылка пролежит там минимум месяц. Какое право вы имели задерживать... Читати відгук Мне нужны были запчасти для моего автомобиля. Неделю я искала по американским сайтам, чтобы цена была ниже 150 евро. Нашла, заказала. Посылку Мист задержал, чтобы отправить на таможню. За что? У меня задекларирована стоимость менее 150 евро. Пять дней посылка лежит без движения. И, я знаю вашу контору-теперь эта посылка пролежит там минимум месяц. Какое право вы имели задерживать посылку? Почему вы не предупреждаете об этом на своем сайте? Я бы никогда в жизни через вас не отправляла. CV949362209US
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 22 липня, 2025 год
Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією при доставці вашого замовлення CV949362209US. Ми повністю розуміємо ваше розчарування, особливо коли мова йде про термінові речі, як-от автозапчастини.

Хочемо пояснити, що митниця може ініціювати перевірку будь-якого відправлення, навіть якщо задекларована вартість не перевищує 150 євро. Такі перевірки здійснюються вибірково, незалежно від нашої волі, і ми, як сервіс доставки, зобов’язані передати відправлення на митне оформлення, якщо є запит від митних органів.

Наразі передали запит профільним менеджерам для пришвидшення опрацювання Вашої посилки.
Показати 1 відповідь

Загубили мою посилку і відмовляються від компенсації

Сергій Сергій 21 червня, 2025 год
З магазину прийшло дві посилки . Є інформація про отримання , підписався працівник Vita. Один трек є внесений іншого немає. Трек номер: 1LSCXON0054C6KU. Створив звернення #H-0193820 довго мене протягували з відповіддю, нарешті видали що посилку з таким трек номером не отримували. На моє заперечення про те що в мене є підтвердження про отримання двох посилок працівником Vita, відповіли... Читати відгук З магазину прийшло дві посилки . Є інформація про отримання , підписався працівник Vita. Один трек є внесений іншого немає. Трек номер: 1LSCXON0054C6KU. Створив звернення #H-0193820 довго мене протягували з відповіддю, нарешті видали що посилку з таким трек номером не отримували. На моє заперечення про те що в мене є підтвердження про отримання двох посилок працівником Vita, відповіли що: "Підпис залишають за цілу палету, яку доставляє перевізник. Фактично наш склад не здійснює перевірки наявності усіх посилок" Тобто виходить що коли кур'єр привозить їм на склад палету посилок вони навіть не звіряють чи всі є, і підписують про отримання не перевіряючи. На мою вимогу компенсувати мені вартість втраченої посилки (Сума 163 Долари!) відповіли: "Ми не можемо здійснювати компенсації за товари, які не було ідентифіковано на складі." На моє прохання надати запис з камери відео спостереження відповіли: "Ми не маємо права надавати відео з камер спостереження" Я вже багато років користуюся сервісом міст, були всякі приколи і постійні затримки але для мене це не було проблемою. Але ця ситуація мене просто вибила. Як може таке бути, що є всі підтвердження що вони посилу отримали, а мені відповідають що фактично наш склад не здійснює перевірки наявності усіх посилок. Meest Shopping - Загубили мою посилку і відмовляються від компенсації Meest Shopping - Загубили мою посилку і відмовляються від компенсації Meest Shopping - Загубили мою посилку і відмовляються від компенсації
Недоліки:
  1. Не контролюють фактичну наявність отриманих посилок з магазину, відмовляються виплачувати компенсацію
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 22 липня, 2025 год
Доброго дня!

Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка з вами сталася. Ми дуже цінуємо вашу довіру, тим паче, що ви користуєтесь нашим сервісом вже багато років. Саме тому нам особливо прикро читати, що вам довелося зіткнутися з такою серйозною проблемою.

Щодо посилки за трек-номером 1LSCXON0054C6KU – ми розуміємо ваше обурення, коли є підтвердження доставки перевізником та підпис відповідального працівника. Проте, на жаль, підпис на транспортній накладній справді засвідчує прийняття палети в цілому, а не окремих відправлень. Це стандартна процедура прийому групових доставок.

Записи з камер, на жаль, ми не можемо передавати через політику конфіденційності, однак у межах службової перевірки доступ до них мають відповідальні працівники.

Ми покращуємо сервіс і прагнемо зробити його більш відповідальним і прозорим. Ваш зворотний зв’язок — це важливий сигнал, і ми щиро дякуємо, що поділилися ним, попри розчарування.
Показати 1 відповідь

Безвозвратно потеряли посылку без компенсации

Ярослав Ярослав 20 червня, 2025 год
После того как не смогли оформить посілку на таможне кормили обещаниями пол года что ждите-ждите, скоро все оформим, вам ничего делать не нужно.
В сумме после 9 месяцев ожиданий трек номер удален в принципе из их системы. Ни посылки ни компенсации. Просто сп***или посылку
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Минус посылка
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 24 червня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Ми приділяємо велику увагу якості доставки і намагаємося зробити її максимально швидкою та надійною. Багато факторів впливає на швидкість доставки.

Посилка CV948825789US перебуває на ММПО у м. Львів. У Вашому відправленні містяться монети, які наразі компанія Росан не розмитнює.

На даний момент, посилка на збереженні, а компанія Росан працює над вирішенням цієї проблеми. Після укладання договору з державним представником, зможуть оформити посилку та передати на доставку.

Сервіс meest shopping жахливий, не замовляйте

Максим Максим 2 червня, 2025 год
Доставляли місяць посилку з Германії. Сервіс meest shopping жахливий. Погана організація процесів. Витрачені нерви і понесені певні особисті збитки за довгий термін доставки.
Переваги:
  1. Не побачив, суцільне розчарування
Недоліки:
  1. Довгий термін доставки, сервіс жахливий. Дно
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 5 червня, 2025 год
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — навіть якщо він був неприємним. Нам щиро шкода, що доставка Вашої посилки затягнулась і Ви залишилися розчаровані сервісом. Така ситуація не відповідає нашим стандартам, і ми щиро вибачаємося за завдані незручності.
Ваші слова — це для нас сигнал, що ми маємо переглянути та вдосконалити наші процеси. Ми не ігноруємо такі ситуації і завжди готові з’ясувати причину затримки. Якщо ви бажаєте отримати детальнішу відповідь щодо конкретного замовлення — напишіть нам лист на пошту [email protected] з номером посилки.
Ми вдячні за зворотний зв’язок і докладемо зусиль, аби надалі подібні ситуації не повторювалися.

Воры! Избегайте их!!!

Андрей Андрей 29 травня, 2025 год
Потеряли посылку и до сих пор не компенсировали стоимость 150 евро!!!
Отвратительна мошенническая компания!!! Не тратье свое время и деньги на них!!!!
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 5 червня, 2025 год
Нам щиро прикро читати про таку ситуацію. Втрата посилки — це серйозний випадок, і ми повністю розуміємо ваше обурення. Зі свого боку запевняємо: ми не уникаємо відповідальності і завжди розглядаємо кожне звернення щодо компенсації у відповідності до правил та умов сервісу.

Будь ласка, надайте номер накладної або зверніться напряму до нашої служби підтримки через електронну пошту [email protected] — ми перевіримо статус звернення та уточнимо, чому питання компенсації, якщо вона передбачена досі не вирішено.

Ми відкриті до діалогу та готові вирішити ситуацію.
Дякуємо, що повідомили нам про це!

Жахливий сервіс, вводять в оману клієнтів

Olena Olena 29 травня, 2025 год
2 тижні не можуть відправити товар з США - минуло 12 днів з моменту отримання товарів (16.05, 17.05) складом в США - досі не відправили! І навіть зараз сервіс не може гарантувати, що відправка буде у п’ятницю, коли вже буде два тижні з моменту отримання!
На зауваження про обіцяні терміни 6-9 днів - написали, що ці строки рахуються тільки з... Читати відгук
2 тижні не можуть відправити товар з США - минуло 12 днів з моменту отримання товарів (16.05, 17.05) складом в США - досі не відправили! І навіть зараз сервіс не може гарантувати, що відправка буде у п’ятницю, коли вже буде два тижні з моменту отримання!

На зауваження про обіцяні терміни 6-9 днів - написали, що ці строки рахуються тільки з моменту відправки до України! Тобто майте на увазі, що вони можуть тримати вашу посилку тижнями, або навіть місяцями у себе на складі і це нібито буде в рамках заявлених ними термінів!
На кожному етапі в них якісь помилки чи непорозуміння - то переплутали трек-номер - в 2х місцях 2 різні помилки, то зникли відправлення, то на сайті неможливо оплатити відправлення, хоча така можливість заявлена - просто закривається вікно оплати.

Наразі товари вже повторно замовлені у іншому сервісі (NP Shopping), тому відправка від Meest вже НЕ потрібна. У скасуванні відправки і поверненні товарів в Амазон відмовляють, ссилаючись на заповненість контейнера, хоча до відправки замовлень ще 2 доби. Ще в понеділок запевняли, що віправка у них у вівторок - якби попередели завчасно про такі затримки, то я б скасувала відправку раніше!

Meest, відмініть відправку CV949344631US і поверніть товари в Амазон, ваша посилка вже НЕ потрібна - інакше це буде шахрайством і крадіжкою коштів, які оплачені за товари і послуги, які не надалися належним чином!
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 5 червня, 2025 год
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук. Розуміємо Ваше розчарування і щиро шкодуємо, що ситуація склалася саме так. Дозвольте пояснити, що відбулося по Вашій посилці CV949344631US.

Після надходження на склад 20 травня посилку було взято до опрацювання, обробити створене Вами відправлення не змогли одразу, оскільки під час створення відправлення Вами було обрано замале відділення для отримання в Україні — тому посилку переадресували відповідно до Вашого запиту. 22 травня посилка була переадресована, просканована та включена до наступного контейнера.

Контейнер, який відправлявся 23 травня, вже був сформований і опломбований на момент опрацювання Вашого відправлення, тому Ваша посилка потрапила до наступного (AU20960), який планово мав вирушити 27 травня, але був остаточно запакований і відправлений 29-го. Термін доставки є зазначений на нашому сайті. Ознайомитись можна за посиланням: https://meest.shopping/ua/country/usa#meest_usa

Ми розуміємо, що затримка була критичною саме для Вас, і приносимо вибачення за відсутність своєчасної комунікації. Для здійснення повернення посилки прохання звернутись до нашої служби підтримки або на нашу пошту - [email protected].
Ми вдячні за зворотний зв’язок і завжди прагнемо ставати кращими.
Показати 1 відповідь

Якщо терміни не важливі, тоді можна

Євген Євген 23 травня, 2025 год
Замовляв товар з Німеччини через міст, хоча за ті ж гроші міг і через НП, які доставляють за 5-7 днів. З Міст все затяглося на понад два тижні. Хоча у відповідь на моє запитання про терміни розписали мені терміни переміщень які сумарно теж вкладалися в 5-7 днів. Коли ж посилка щоразу десь застрягала, завжди була якась відмовка. Наприклад: вчора склад... Читати відгук Замовляв товар з Німеччини через міст, хоча за ті ж гроші міг і через НП, які доставляють за 5-7 днів. З Міст все затяглося на понад два тижні. Хоча у відповідь на моє запитання про терміни розписали мені терміни переміщень які сумарно теж вкладалися в 5-7 днів. Коли ж посилка щоразу десь застрягала, завжди була якась відмовка. Наприклад: вчора склад був вихідний тому не було відправки. Вчора не відправили, бо списки формуються вранці за день до відправки, а ваша посилка прибула в обід. Тож в майбутньому точно не сюди.
Переваги:
  1. доставили
Недоліки:
  1. із затримкою
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 5 червня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук та за те, що обрали Meest Shopping. Ми щиро шкодуємо, що доставка Вашої посилки затрималась і не відповідала очікуваним термінам. Розуміємо, наскільки це може бути незручно.

Затримки іноді виникають через особливості логістичних процесів, зокрема через графіки роботи складів та формування вантажів. Ми постійно працюємо над удосконаленням нашого сервісу, щоб забезпечити максимально точне інформування та скорочення часу доставки.

Якщо у вас виникнуть будь-які питання або потреба в консультації щодо оптимальних варіантів доставки — наша служба підтримки завжди готова надати необхідну допомогу.

Вкрали посилку

Гость Гость 23 травня, 2025 год
На жаль скористався послугами через них у 2024 році і досі не отримав посилку. Факт того що вони посилку одержали вони підтверджують і далі тиша. Кажуть треба чекати. Вже більше року чекаю. Нікому не раджу - якщо вони вкрадуть чи загублять вашу посилку, компенсації немає.
Meest Shopping Відповідь представника Meest Shopping 5 червня, 2025 год
Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією. Нам дуже шкода, що Ви досі не отримали посилку і що виникли такі незручності. Ми розуміємо Ваше розчарування і поділяємо занепокоєння щодо тривалого очікування.

У нашій роботі ми намагаємося забезпечити максимально прозоре відстеження і швидке вирішення подібних питань. Якщо Ви залишите нам деталі Вашого замовлення, ми зможемо перевірити статус і допомогти у вирішенні ситуації. Зверніться, будь ласка, на нашу пошту - [email protected].

Щиро дякуємо за ваш відгук — це допомагає нам ставати кращими.
Meest Shopping
Компанія Meest Shopping надає логістичні послуги з доставки посилок з Європи та США в Україну.

Рейтинг 1.5 з 5 на підставі 220 відгуків
Адреса: Львів, вул. Зелена, 147
Служба доставки
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26667 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 відгука
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 відгуків
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 відгук
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 відгуків