Олександр Відгук додано п'ятниця, 24 жовтня5 переглядів
Сервіс ПОГАНИЙ, радити не можу! Ви оплачуєте послуги доставки авансом «офшорній компанії», яка поза юрисдикцією українського законодавства, принаймні власники та працівники сервісу у це вірять, поки що ;o) Далі важелів впливу на Міст Шопінг у вас, нажаль, - обмаль. Реальні терміни доставки від моменту надходження вашої покупки на склад Meest Shopping за кордоном до моменту отримання у точці видачі в Україні будуть суттєво відрізнятися від ваших очікувань, інколи у кілька разів. Причина в свідомій маніпуляції термінів та значень у заявлених термінах доставки. 120 км по Україні доставляють 4-7днів. Покупки з Європи міст-шопінг свідомо маркує «БЕЗ ОГЛЯДУ» і при отриманні ви не можете оглянути покупку, перевірити повноту та цілісність та зафіксувати факти пошкодження або відсутності вмісту в присутності представника МістШопінг. Правил транспортування часто не дотримуються. Великий відсоток пошкоджених відправлень, зафіксовані випадки внутрішнього втручання співробітниками сервісу до вмісту відправлень, а також зникнення міжнародних відправленнь або їх частини. Служба підтримки – недолуга та некомпетентна - довго, «предметно»,.. Свідомо обманюють для досягнення своєї мети. Відділ рекламації – це відділ для пошуку відмовок для уникнення відповідальності Міст Шоппінг за недоліки в роботі, а не відділ для визначення реальних причин. Винними завжди будуть намагатися, з усіх сил, зробити саме Вас, продавця, вантажника, водія, брокера, митника, поштовий сервіс по Україні тощо, і збитки оплачувати Вам. MeestShoping не визнають своєї провини, навіть коли усе зафіксовано на камери спостереження та документально доведені, їх неправдиві виправдання інколи доводять до сміху. Наклейку «крихке», яку містшоппінг продають за 1 євро (50грн) зверху часто заклеюють іншою наклейкою декларації відправлення, а послуга «посилене пакування» за 2 фунти (115грн) за замовчуванням означає наклеїти на коробку продавця із відправленням свій фірмовий скотч із логотипом Meest-Shopping. Можуть без попердження та юридичних підстав обмежити ваше користування кабінетом користувача Meest Shopping та сервісом вцілому. Публічний Договір MeestShopping можуть змінити на свою користь в процесі обговорення проблемної доставки. Усі перелічені факти можемо підтвердити наявними доказами! Довго зволікали з відгуком, бо були марні надії, що сервіс Meest Shoping буде вдосконалюватися та виправляти недоліки!
Сервіс ПОГАНИЙ, радити не можу! - Відгуки про Meest Shopping
Ви оплачуєте послуги доставки авансом «офшорній компанії», яка поза юрисдикцією українського законодавства, принаймні власники та працівники сервісу у це вірять, поки що ;o)
Далі важелів впливу на Міст Шопінг у вас, нажаль, - обмаль.
Реальні терміни доставки від моменту надходження вашої покупки на склад Meest Shopping за кордоном до моменту отримання у точці видачі в Україні будуть суттєво відрізнятися від ваших очікувань, інколи у кілька разів. Причина в свідомій маніпуляції термінів та значень у заявлених термінах доставки. 120 км по Україні доставляють 4-7днів.
Покупки з Європи міст-шопінг свідомо маркує «БЕЗ ОГЛЯДУ» і при отриманні ви не можете оглянути покупку, перевірити повноту та цілісність та зафіксувати факти пошкодження або відсутності вмісту в присутності представника МістШопінг.
Правил транспортування часто не дотримуються.
Великий відсоток пошкоджених відправлень, зафіксовані випадки внутрішнього втручання співробітниками сервісу до вмісту відправлень, а також зникнення міжнародних відправленнь або їх частини.
Служба підтримки – недолуга та некомпетентна - довго, «предметно»,..
Свідомо обманюють для досягнення своєї мети.
Відділ рекламації – це відділ для пошуку відмовок для уникнення відповідальності Міст Шоппінг за недоліки в роботі, а не відділ для визначення реальних причин.
Винними завжди будуть намагатися, з усіх сил, зробити саме Вас, продавця, вантажника, водія, брокера, митника, поштовий сервіс по Україні тощо, і збитки оплачувати Вам.
MeestShoping не визнають своєї провини, навіть коли усе зафіксовано на камери спостереження та документально доведені, їх неправдиві виправдання інколи доводять до сміху.
Наклейку «крихке», яку містшоппінг продають за 1 євро (50грн) зверху часто заклеюють іншою наклейкою декларації відправлення, а послуга «посилене пакування» за 2 фунти (115грн) за замовчуванням означає наклеїти на коробку продавця із відправленням свій фірмовий скотч із логотипом Meest-Shopping.
Можуть без попердження та юридичних підстав обмежити ваше користування кабінетом користувача Meest Shopping та сервісом вцілому.
Публічний Договір MeestShopping можуть змінити на свою користь в процесі обговорення проблемної доставки.
Усі перелічені факти можемо підтвердити наявними доказами!
Довго зволікали з відгуком, бо були марні надії, що сервіс Meest Shoping буде вдосконалюватися та виправляти недоліки!
відгук
Коментарі до відгуку
Плюсую.