Доброго дня Перед тим, як обирати квитки цього перевізника прочитайте мій відгук 22.07.2023 рейс Відень-Київ потрапив в аварію в Угорщині біля нп Кішварда. Я була пасажиркою цього рейсу. З самого початку водії нас попередили, що хочуть як найшвидше дістатися кордону. Навіщо це було, я так і не зрозуміла, адже як правило вʼїзд в Україну без великих черг. Тому водії «летіли» як тільки могли. О 2 ночі я прокидаюся від того, що автобус летить з дороги у кювет. Як результат майже всі пасажири отримали травми, але були і ті, у тому числі і я, які отримали серйозні травми. Нас забрали у місцеві лікарні, де людям надали допомогу, а водіїв у поліцію. Мені наклали гіпс на всю ногу, адже моя нога була з численними травмами та зламана у декількох місцях. Увечері надіслали вже новий автобус, що б забрати людей, які не потрапили в лікарню та тих, хто міг їхати в автобусі з травмами, аби дістатися до дому. Я не захотіла лишатися в Угорщині, адже мені потрібна була операція і я вирішила робити її вдома в Києві. Сидячи в автобусі з гіпсом на всю ногу( поруч сиділа жінка також з гіпсом) від водія, який спричинив аварію, ми почули лише ці слова: «Ой, я теж забився»… Хоча я не побачили ніяких проблем у його фізичному стані. Дуже прикро, що компанія ніяк не проявила цікавість до людей яких, вони покалічили. Подзвонивши їм з питанням, хто буде нести відповідальність, вони відповіли, що це не їх проблеми і дзвонити потрібно у страхову компанію. Ніяких вибачень ні від компанії, а тим паче від водіїв не було . З інформації про причину ДТП-водій заснув за кермом, але те що він «гнав» всю дорогу, дає мені змогу сумніватися в цьому. Тому обирайте відповідальних перевізників, для яких в пріоритеті буде не як швидше долетіти до кордону, а як зберегти життя людей, адже це дорога, а вони взяли на себе таку відповідальність з якою, нажаль, не змогли впоратися.
ДТП з цим перевізником - Відгуки про Компания Euroclub
Перед тим, як обирати квитки цього перевізника прочитайте мій відгук
22.07.2023 рейс Відень-Київ потрапив в аварію в Угорщині біля нп Кішварда.
Я була пасажиркою цього рейсу. З самого початку водії нас попередили, що хочуть як найшвидше дістатися кордону. Навіщо це було, я так і не зрозуміла, адже як правило вʼїзд в Україну без великих черг. Тому водії «летіли» як тільки могли.
О 2 ночі я прокидаюся від того, що автобус летить з дороги у кювет. Як результат майже всі пасажири отримали травми, але були і ті, у тому числі і я, які отримали серйозні травми. Нас забрали у місцеві лікарні, де людям надали допомогу, а водіїв у поліцію. Мені наклали гіпс на всю ногу, адже моя нога була з численними травмами та зламана у декількох місцях. Увечері надіслали вже новий автобус, що б забрати людей, які не потрапили в лікарню та тих, хто міг їхати в автобусі з травмами, аби дістатися до дому. Я не захотіла лишатися в Угорщині, адже мені потрібна була операція і я вирішила робити її вдома в Києві.
Сидячи в автобусі з гіпсом на всю ногу( поруч сиділа жінка також з гіпсом) від водія, який спричинив аварію, ми почули лише ці слова: «Ой, я теж забився»… Хоча я не побачили ніяких проблем у його фізичному стані.
Дуже прикро, що компанія ніяк не проявила цікавість до людей яких, вони покалічили. Подзвонивши їм з питанням, хто буде нести відповідальність, вони відповіли, що це не їх проблеми і дзвонити потрібно у страхову компанію. Ніяких вибачень ні від компанії, а тим паче від водіїв не було .
З інформації про причину ДТП-водій заснув за кермом, але те що він «гнав» всю дорогу, дає мені змогу сумніватися в цьому.
Тому обирайте відповідальних перевізників, для яких в пріоритеті буде не як швидше долетіти до кордону, а як зберегти життя людей, адже це дорога, а вони взяли на себе таку відповідальність з якою, нажаль, не змогли впоратися.
відгук
Коментарі до відгуку