Дуже вдячна компанії перевізнику КЛР бас за повернення коштів, хоча їхнього вини не було. 21 серпня їздили з донькою у Відень з Харкова. Туди доїхали чудово з КЛР, і хоча на кордоні стояли 10 годин, на пересадки це не вплинуло,чудові водії, чудові автобуси. Качели почались у поїздці назад , білети купили у посередника КЛР, перевізника ФЛІКС бус, дівчинка сказала що вони їхні партнери, бо білетів КЛР вже не було, з 2 пересадками, одна з них в Оломоус Чехія а 21.30. коли ще не виїхали з Відня прийшло СМС що автобус з Оломоус затримується на 10 годин, та попросили нас завантажити застосунок ФЛІКС бус. Ми зв'язались з дівчиною що продала нам білети, вона попередила що час затримки може зкоротитись. Ми заплатили за номер в готелі в Оломоус і, бо була ніч, о 22.30 нам прийшов СМС що час відправлення 09.00 ранку. Я лягла спати, донька моніторили у застосунку, недай він приїде раніше, і ось о першій годині ночі у застосунку показало, що наш автобус уїхав ще о 24.30. Ніч, неділя, номери підтримки ФЛІКС не працюють, тільки в КЛР цілодобова підтримка, оператор мені допомогла взяти нові білети до Харкова. Донька написала у підтримку КЛР бас і вони повернули кошти за втрачені білети, за що велика їм подяка.
Раді, що поїздка до Відня пройшла комфортно, і приємно чути теплі слова на адресу наших водіїв та автобусів.
Нам дуже прикро, що дорога назад виявилася непростою через затримки рейсу партнера. Такі ситуації справді викликають стрес, особливо коли відсутня підтримка з боку іншої компанії. Ми вдячні Вам за довіру до нашої служби підтримки — для нас важливо бути на зв’язку з пасажирами у будь-який час доби.
Дякуємо, що звернулися саме до нас і дали можливість допомогти.
Завжди раді бачити Вас знову серед наших пасажирів!
KLR Bus - ваш надійний партнер у світі міжнародних пасажирських перевезень. Ми володіємо найновішим автопарком в Україні, що гарантує комфорт та безпеку під час кожної поїздки. Наші професійні водії - це досвідчені фахівці, які завжди готові забезпечити вам зручну та безпечну подорож. Ми цінуємо ваш комфорт та зручність, тому надаємо... детальніше
Поїздка Харків-Відень - Відгуки про ТОВ "КЛР ЮА" (KLR Bus)
Качели почались у поїздці назад , білети купили у посередника КЛР, перевізника ФЛІКС бус, дівчинка сказала що вони їхні партнери, бо білетів КЛР вже не було, з 2 пересадками, одна з них в Оломоус Чехія а 21.30. коли ще не виїхали з Відня прийшло СМС що автобус з Оломоус затримується на 10 годин, та попросили нас завантажити застосунок ФЛІКС бус. Ми зв'язались з дівчиною що продала нам білети, вона попередила що час затримки може зкоротитись. Ми заплатили за номер в готелі в Оломоус і, бо була ніч, о 22.30 нам прийшов СМС що час відправлення 09.00 ранку. Я лягла спати, донька моніторили у застосунку, недай він приїде раніше, і ось о першій годині ночі у застосунку показало, що наш автобус уїхав ще о 24.30. Ніч, неділя, номери підтримки ФЛІКС не працюють, тільки в КЛР цілодобова підтримка, оператор мені допомогла взяти нові білети до Харкова. Донька написала у підтримку КЛР бас і вони повернули кошти за втрачені білети, за що велика їм подяка.
відгук
Коментарі до відгуку
Раді, що поїздка до Відня пройшла комфортно, і приємно чути теплі слова на адресу наших водіїв та автобусів.
Нам дуже прикро, що дорога назад виявилася непростою через затримки рейсу партнера. Такі ситуації справді викликають стрес, особливо коли відсутня підтримка з боку іншої компанії. Ми вдячні Вам за довіру до нашої служби підтримки — для нас важливо бути на зв’язку з пасажирами у будь-який час доби.
Дякуємо, що звернулися саме до нас і дали можливість допомогти.
Завжди раді бачити Вас знову серед наших пасажирів!