12.11.2025р. їхали цією компанією (KLR Bus) з України до Польщі. Коли приїхали на кордон і всі пасажири пройшли польський митний контроль. Після цього польська митна служба попросила водія проїхати на додатковий огляд автобуса (яма). Після огляду автобуса забрали документи у водіїв і пасажири залишилися заблоковані в автобусі на 9год. Жодної інформації, чому така затримка, водії не надали. Після... Читати відгук 12.11.2025р. їхали цією компанією (KLR Bus) з України до Польщі. Коли приїхали на кордон і всі пасажири пройшли польський митний контроль. Після цього польська митна служба попросила водія проїхати на додатковий огляд автобуса (яма). Після огляду автобуса забрали документи у водіїв і пасажири залишилися заблоковані в автобусі на 9год. Жодної інформації, чому така затримка, водії не надали. Після дзвінка до оператора компанії KLR Bus, оператор сказав що розбиреться в даній ситуації і перетелефонує пояснить що трапилося, але оператор так і не перетелефонував. Як пізніше виявилося з слів польської прикордонної служби, водії перевозили контрабанду. Після цього двох водіїв затримали і продовжив рух лише один водій. Жодних вибачень з сторони компанії KLR Bus пасажири не отримали. Більше ніколи не поїду з цим перевізником і нікому не рекомендую. Так як від пасажирів вимагають максимально, навіть коли багаж понад 20кг. то потрібно доплачувати, а самі до своїх обов'язків ставляться БЕЗВІДПОВІДАЛЬНО.
Купили квиток з Вінниці до Києва 09.11.2025 на 09.00 год. Спочатку прислали повідомлення про те, що автобус запізнюється на годину. Потім зателефонували та запропонували "доїхати до Житомира, та сісти в Житомирі на їхній автобус, так як вони не планують заїжджати у Вінницю". Чекали на станції півтори години, після чого зателефонували та повідомили, що вони вже поїхали. Справжні шахраї, не рекомендую,... Читати відгук Купили квиток з Вінниці до Києва 09.11.2025 на 09.00 год. Спочатку прислали повідомлення про те, що автобус запізнюється на годину. Потім зателефонували та запропонували "доїхати до Житомира, та сісти в Житомирі на їхній автобус, так як вони не планують заїжджати у Вінницю". Чекали на станції півтори години, після чого зателефонували та повідомили, що вони вже поїхали. Справжні шахраї, не рекомендую, не користуюсь, в іншим не раджу.
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу [email protected] для вирішення цього інциденту.
Автобус зламався у Польщі, 6 год організація пересадки, посадили на автобус іншого перевізника, який не міг їхати бо не було якихось документів. Стоянки по годині. Як маршрутка
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що поїздка виявилася такою стресовою та незручною. Щоб ми могли розібратися детальніше та допомогти у вирішенні ситуації, будь ласка, надішліть деталі на нашу пошту [email protected] Ми цінуємо Ваш зворотній зв’язок і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Выбрал я значица "прекрасную" компанию KLR Bus, отзывы неплохие, цены ну приемлемые, в общем купился. Заказываю билеты, первое что смутило это отсутствие выбора места на этапе покупки. Второе это то, что с покупкой не было сопряжено создание аккаунта и конечному пассажиру я его передавал через костыли. В третьих, и самых главных - автобус. А точнее их как оказалось было два,... Читати відгук Выбрал я значица "прекрасную" компанию KLR Bus, отзывы неплохие, цены ну приемлемые, в общем купился. Заказываю билеты, первое что смутило это отсутствие выбора места на этапе покупки. Второе это то, что с покупкой не было сопряжено создание аккаунта и конечному пассажиру я его передавал через костыли. В третьих, и самых главных - автобус. А точнее их как оказалось было два, о чём нас не предупреждали. Первым был междугородник БЕЗ туалета, на котором в принципе комфортабельно доехали до Одессы, а потом обычный Мерседес спринтер до Д Н Е П Р А. Причём что ещё интереснее оказалось, что в нём даже стоячие места. В общем вот так от наших доблестных перевозчиков выглядит прямой рейс Бухарест - Днепр без пересадок за 3 тысячи гривен
Дякуємо за зворотний зв’язок. Шкода, що поїздка не відповідала Вашим очікуванням. Частина рейсів виконується нашими партнерами, де умови обслуговування встановлюються ними. Ми цінуємо Ваші зауваження і завжди прагнемо покращувати сервіс.
Компания КЛР ЮА предоставляет услуги перевозчика крайне низкого качества. Ехали маршрутом Бухарест - Днепр. Заявленный автобус не соответствовал реальности, туалета не было. Пересадка в Одессе - В ОБЫКНОВЕННУЮ МАРШРУТКУ вместо комфортабельного международного автобуса. Вишенка на торте - в маршрутку начали набирать стоячих пассажиров. На жалобы по телефону "то не мы, то Макс транс", "Макс транс" вообще не отвечает. В общем... Читати відгук Компания КЛР ЮА предоставляет услуги перевозчика крайне низкого качества. Ехали маршрутом Бухарест - Днепр. Заявленный автобус не соответствовал реальности, туалета не было. Пересадка в Одессе - В ОБЫКНОВЕННУЮ МАРШРУТКУ вместо комфортабельного международного автобуса. Вишенка на торте - в маршрутку начали набирать стоячих пассажиров. На жалобы по телефону "то не мы, то Макс транс", "Макс транс" вообще не отвечает. В общем - категорически не рекомендую иметь дело как с КЛР ЮА так и с Макс трансом
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже шкода, що поїздка не відповідала Вашим очікуванням. Просимо врахувати, що окрім наших рейсів, ми також пропонуємо квитки на рейси партнерів-перевізників, де умови перевезення та обслуговування визначаються безпосередньо ними. Ми цінуємо Ваші зауваження і завжди прагнемо робити поїздки наших пасажирів максимально комфортними.
Компанія не відповідає ні за ризики, ні за повернення квитків, перенаправляє до перевізника - тому що це просто МАРКЕТПЛЕЙС. Здала квитки за 30 годин до виїзду, повернули тільки 50%. Хоча по телефону сказали, що знимуть 10%. Ви можете взагалі не перевозити людей. Просто заробляти на поверненні.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже важливо знати думку наших пасажирів. Просимо врахувати, що квитки на рейси наших партнерів-перевізників повертаються відповідно до правил, встановлених безпосередньо партнером. Ми завжди прагнемо зробити процес повернення максимально зрозумілим і прозорим та цінуємо Вашу увагу до цього питання.
Брехуни і шахраї, я спеціально шукала прямий автобус до Варшави, і купила у них квиток на комфортабельний автобус з туалетом білий Ван хул 4445 з їхніх слів за 4600 грн, у місце як у всіх 3100 - заради свого комфорту. чекає, доки підійшла водій маленької маршрутки зі словами ну Ви їсте або передумали, я судомно почала дзвонити менеджеру іїї тиша,... Читати відгук Брехуни і шахраї, я спеціально шукала прямий автобус до Варшави, і купила у них квиток на комфортабельний автобус з туалетом білий Ван хул 4445 з їхніх слів за 4600 грн, у місце як у всіх 3100 - заради свого комфорту. чекає, доки підійшла водій маленької маршрутки зі словами ну Ви їсте або передумали, я судомно почала дзвонити менеджеру іїї тиша, доїхавши до Дніпра водій подивившись мій квиток зі здивуванням KLR показала мені номер гарячої лінії, зателефонувавши на неї і все їм розповів менеджер відповів мені що продали мені квиток на партнера сума 3200,я розумію % перепродажу але не 50% і дзвонила та писала KLR з приводу повернення грошей та обману, відморожуються ,МОШЕЙНИКИ
Дякуємо, що поділилися своєю думкою. Нам дуже шкода, що у Вас виникли незручності. Щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію та надати відповідь, просимо надіслати звернення на [email protected]
Шановні пасажири, хочу поділитися своїм досвідом співпраці з компанією KLR Bus. На жаль, це один із найгірших прикладів сервісу, з яким мені доводилось стикатися. Компанія абсолютно не дбає про своїх клієнтів і не несе відповідальності за власні дії. Після того як ви придбали квиток, будь-який зв’язок фактично припиняється. Звернення у месенджери залишаються без відповіді, електронні листи ігноруються, додзвонитися нереально. Складається... Читати відгук Шановні пасажири, хочу поділитися своїм досвідом співпраці з компанією KLR Bus.
На жаль, це один із найгірших прикладів сервісу, з яким мені доводилось стикатися. Компанія абсолютно не дбає про своїх клієнтів і не несе відповідальності за власні дії. Після того як ви придбали квиток, будь-який зв’язок фактично припиняється.
Звернення у месенджери залишаються без відповіді, електронні листи ігноруються, додзвонитися нереально. Складається враження, що компанія просто уникає будь-яких контактів із пасажирами.
Особливо прикро те, що навіть керівництво не проявляє жодного інтересу до вирішення проблем. Я неодноразово намагалася звертатися безпосередньо до власника компанії — жодної реакції. Таке повне ігнорування клієнтів демонструє справжнє ставлення KLR Bus до своєї аудиторії: байдужість, неповага та повна відсутність професійної етики.
Компанія не несе відповідальності за свої дії, не пояснює ситуацій, не пропонує допомоги, і навіть елементарного вибачення від них не дочекатися. Вони просто ігнорують будь-які повідомлення — незалежно від того, наскільки серйозним є питання.
Це не просто недолік сервісу — це системна проблема, яка показує, що клієнт для них не має жодного значення. Люди, які купують квитки, стають лише джерелом прибутку, а не пасажирами, до яких варто ставитися з повагою.
Моя порада проста: не ризикуйте своїм часом, нервами та грошима. Є багато інших компаній, які дотримуються елементарних стандартів спілкування, допомагають клієнтам і відповідально ставляться до роботи. KLR Bus, на жаль, не з таких.
Дякуємо, що поділилися своєю думкою. Нам дуже важливо, щоб усі наші пасажири залишалися задоволені поїздками, тому шкодуємо, що у Вас виникли незручності. Будь ласка, надішліть деталі ситуації на [email protected], і ми обов’язково розглянемо Ваше звернення та допоможемо вирішити питання.
Увага, шановні пасажири! Хочу звернути вашу увагу на компанію KLR Bus. Прошу поставитися до цього серйозно, адже подібного безвідповідального ставлення до клієнтів я ще не зустрічала. Існує багато інших перевізників, які дійсно цінують своїх пасажирів, підтримують зв’язок, допомагають у складних ситуаціях і поважають людей. Але KLR Bus — це повна протилежність. Компанія ігнорує своїх клієнтів: не відповідають у месенджерах, не... Читати відгук Увага, шановні пасажири! Хочу звернути вашу увагу на компанію KLR Bus. Прошу поставитися до цього серйозно, адже подібного безвідповідального ставлення до клієнтів я ще не зустрічала.
Існує багато інших перевізників, які дійсно цінують своїх пасажирів, підтримують зв’язок, допомагають у складних ситуаціях і поважають людей. Але KLR Bus — це повна протилежність.
Компанія ігнорує своїх клієнтів: не відповідають у месенджерах, не реагують на повідомлення, на електронну пошту — тиша. Для них головне — щоб ви купили квиток, а після цього їм абсолютно байдуже, що буде далі.
Я особисто писала власнику компанії, неодноразово зверталася напряму з проханням пояснити ситуацію — але він повністю ігнорує, не відповідає ніде, навіть коли мова йде про їхні власні помилки. Це показує справжнє ставлення компанії до своїх клієнтів — байдужість і зневагу.
Автобуси в жахливому стані: – салон брудний, сидіння пошкоджені, – туалети у жахливому вигляді, – водії грубі та неприємні у спілкуванні, без жодної культури обслуговування.
У нас трапилася ситуація, де вина була повністю на стороні компанії, але жодної інформації, вибачення чи допомоги ми так і не отримали. І при цьому компанія відмовляється повертати кошти за квитки, хоча зобов’язана це зробити.
Більше того, складається враження, що KLR Bus взагалі не має служби підтримки або відповідального керівництва — клієнтів просто залишають сам на сам із проблемами.
KLR Bus — ненадійна, безвідповідальна компанія, якій байдуже навіть до власних пасажирів. Навіть власник ігнорує клієнтів і не реагує на звернення. Не витрачайте свої нерви, час і гроші — обирайте інших, які цінують людей і надають гідний
Безперечно розглянемо ситуацію, що склалася. Для цього надішліть, будь ласка, на електронну адресу [email protected] інформацію по даті та напрямку поїздки, або ж квиток з детальним описом ситуації.
Хотіли висадити дівчину посеред ночі на трасі, бо їм було би так легше і не треба було би заїжджати у саме місто)) я запропонувала альтернативу, але вони відмовились Після того заставили самій лізти в середину автобуса, де зібрано весь багаж, пояснивши це тим, що вони лише водії, а не грущики))))) бо це ж я не пішла на компроміс вийти на... Читати відгук Хотіли висадити дівчину посеред ночі на трасі, бо їм було би так легше і не треба було би заїжджати у саме місто)) я запропонувала альтернативу, але вони відмовились Після того заставили самій лізти в середину автобуса, де зібрано весь багаж, пояснивши це тим, що вони лише водії, а не грущики))))) бо це ж я не пішла на компроміс вийти на трасі))))
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу [email protected] для вирішення цього інциденту.
До водіїв та автобусів претензій нема. Є ВИЛИЧЕЗНА претензія до підтримки та операторів. Це не люди, це якісь тварини. Ситуація наступна. Мій знайомий який зараз воює на нулі попросив зустріти його дружину в Берліні. На даний час з ним зв"язок відсутній(можливо на завданні чи ще щось) Номер дружини виключений. Думаю ок наберу в підтримку запитаю, о котрій годині... Читати відгук До водіїв та автобусів претензій нема. Є ВИЛИЧЕЗНА претензія до підтримки та операторів. Це не люди, це якісь тварини. Ситуація наступна. Мій знайомий який зараз воює на нулі попросив зустріти його дружину в Берліні. На даний час з ним зв"язок відсутній(можливо на завданні чи ще щось) Номер дружини виключений. Думаю ок наберу в підтримку запитаю, о котрій годині буде автобус. І що я почув. Спочатку скажіть номер на який куплено квиток-звісно я не знаю на який номер Потім пішла інформація про те що воони не надають інформацію про рейс. Це як? Ви служба підтримки первізника чи підрозділ ГУР чи СБУ??? В чому секретність інформації коли приїде автобус. Тим більше що він запізнюється вже більше ніж на 5 годин.
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу [email protected] для вирішення цього інциденту.
Дешева та убога 'фірма' , що обманює кліентів. Від моменту 'броні' , й до кінця - це треш з хамоватими водіями та постійним обманом. Ми простояли на таможні більше 10 годин черещ ЇХ помилки, але нагоняли втни відставання за наш 'рахунок' , ціною комфорта. Переповнений туалет , сморід що на 1 , що на 2 поверсі - так вони... Читати відгук Дешева та убога 'фірма' , що обманює кліентів. Від моменту 'броні' , й до кінця - це треш з хамоватими водіями та постійним обманом. Ми простояли на таможні більше 10 годин черещ ЇХ помилки, але нагоняли втни відставання за наш 'рахунок' , ціною комфорта. Переповнений туалет , сморід що на 1 , що на 2 поверсі - так вони ідуть в європу. Щілина в кузові , через яку тягне в ноги холодом. Реальна неможливість продуктивно поспілкуватись з водіями , через їх тупе хамство , без причин. Погрози лишити на вокзалах людей , що відійшли га хвилинку, банально , ноги розімьяти. Це не сервіс , це убогість.
Нам дуже шкода, що після поїздки у Вас залишилися не приємні враження. Допоможіть нам це виправити - напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу [email protected]
Дуже НЕ рекомендую!!!!!! Під час подорожі "зник" багаж.Ніхто нічого не бачив,Ніхто нічого не знає,Ніхто нічого не робить для вирішення ситуації.Операторам байдуже,пошта для скарг не відповідає,водій нічого не знає.
Переваги:
1-Чисто,2-зручні сидіння.
Недоліки:
1-Запізнився,2-була пересадка про яку не повідомлялось заздалегідь,3- викрадено багаж,4- жодного сервісу для скарг(окрім пошти за якою не відповідають і фейсбука на якому видаляють відгуки),5- без дієвість операторів у вирішенні питання.
Нам дуже прикро через ситуацію з багажем. Ми цінуємо Ваш час і комфорт, тож просимо написати нам на [email protected] — ми детально розберемося та зробимо все, щоб допомогти. Показати 1 відповідь
Нам прикро, що Ваша подорож не виправдала очікувань. Ми прагнемо забезпечувати комфортні умови для всіх пасажирів і цінуємо кожен відгук. Будемо вдячні, якщо Ви надішлете інформацію про поїздку на [email protected] — це допоможе нам розібратись і зробити сервіс кращим.
Добрий день. Сталася така ситуація. Водії не могли нормально знайти валізи, які самі запихнули фіг пойми куди, добре з ким не буває, але це не означає, що треба підвищувати голос, і кричати "що ви затримуєте людей", сказавши що шукати багаж вони не будуть й примусили пасажирку саму шукати валізку. Хамили під час поїздки, написали про це менеджеру, але після цього... Читати відгук Добрий день. Сталася така ситуація. Водії не могли нормально знайти валізи, які самі запихнули фіг пойми куди, добре з ким не буває, але це не означає, що треба підвищувати голос, і кричати "що ви затримуєте людей", сказавши що шукати багаж вони не будуть й примусили пасажирку саму шукати валізку. Хамили під час поїздки, написали про це менеджеру, але після цього його напарник почав допитувати нащо ми це зробили та знімати нас на камеру телефона. Прошу щось зробити з цим та дати водіям автобусу догану, як мінімум. Экіпаж 085
Вітаємо. Нам дуже шкода, що після поїздки у Вас залишилися не приємні враження. Допоможіть нам це виправити - напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу [email protected]
Доброго дня! Рейс Мангейм - Харків їхали 27.08.2025 року. По перше купила білети 21.08.2025 через додаток,гроші з банківського рахунку зняли,але ввечері зʼясувалося,що оплата не пройшла,зателефонувала на гарячу лінію,попрохали вислати квитанцію,вислала. І почалося зʼясувування на пів вечора… Сервіс просто жахливий,чому це не можна все робити в телефонному режимі,а тільки переписка!Зранку повідомили,що дали запрос на повернення коштів,повернення на протязі 1-3 днів,питаю,я можу... Читати відгук Доброго дня! Рейс Мангейм - Харків їхали 27.08.2025 року. По перше купила білети 21.08.2025 через додаток,гроші з банківського рахунку зняли,але ввечері зʼясувалося,що оплата не пройшла,зателефонувала на гарячу лінію,попрохали вислати квитанцію,вислала. І почалося зʼясувування на пів вечора… Сервіс просто жахливий,чому це не можна все робити в телефонному режимі,а тільки переписка!Зранку повідомили,що дали запрос на повернення коштів,повернення на протязі 1-3 днів,питаю,я можу зарезервувати ті ж самі місця,пишуть так. Резервуємо, гроші повернули на карту,викупаю знову білети с конкретними місцями. За день до виїзду телефонує дівчина оператор,пропонує викупити конкретні місця,тобто доплатити за кожне місце,кажу у нас білети з конкретними місцями,що вказані в білетах,вона каже ні треба доплатити. На вокзалі з водієм така ж ситуація, на ті місця котрі ми бронювали звісно нас ніхто не посадив.Водій каже,що він до компанії KLR і до їх додатку не має ніякого відношення,і в загалі він просто водій. Я в «захваті» від таких висловлювань! Тим паче всі розуміють,що водії за окремі гроші саджають людей на бажанні місця! Я так розумію,що компанія KLR та ваш достаток це контора,яка ні за що не відповідає та ні на що вплинути не здатна,а все вирішують водії,ось якщо пасажир їм сподобався або заплатил гроші,то його посадять куди він захоче! Я вже мовчу за витрачений час та нерви,коли зʼясувалося,що оплата за білети не пройшла в перший раз, хоча чому дивуватись,якщо на додаток ні водії,ні служба підтримки не звертають ніякої уваги! Подорожую до Німеччини кожні 3 місяці і знову розчарована вашим сервісом,ви остання компанія,котру буду розглядати для подорожі. P.S. Місця,котрі були у нас в білетах на момент нашої посадки були вільні!
Дуже дякуємо, що поділилися своєю історією. Нам щиро шкода, що у Вас виникли такі неприємності, і ми розуміємо, як це може вплинути на Ваш комфорт під час поїздки. Щоб ми могли детально розглянути Ваш випадок і допомогти у вирішенні питання, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] . Ми обов’язково зв’яжемося з Вами і зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію. Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він допомагає нам ставати кращими!
В день отправки пришло уведомление о том что автобус задерживается на 3 часа. Я решил уточнить у оператора. Да он подтвердил что действительно задержка автобуса на 2-3часа в городе Штутгарт. Прибыв на станцию отправки в указаное время, с учётом опоздания автобуса, мы без какой либо информации (на табло этот перевозчик не отображается не отображаются) еще прождали его 3часа на автовокзале.... Читати відгук В день отправки пришло уведомление о том что автобус задерживается на 3 часа. Я решил уточнить у оператора. Да он подтвердил что действительно задержка автобуса на 2-3часа в городе Штутгарт. Прибыв на станцию отправки в указаное время, с учётом опоздания автобуса, мы без какой либо информации (на табло этот перевозчик не отображается не отображаются) еще прождали его 3часа на автовокзале. Перед посадкой мы заранее посмотрели допустимые габариты и вес багажа. Проверив это замерили багаж дома дома. Водитель поставил багаж на весы и они показали норму. На что водитель при посадке сказал: -ваш богаж визуально большой либо доплачивайте 20€ либо оставляйте его на вокзале. За подобное хамское отношение не рекомендую данного перевозчика есть очень много перевозчиков которые лучше этого по соотношению: цена/качество
Безперечно розглянемо ситуацію, що склалася. Для цього надішліть, будь ласка, на електронну адресу [email protected] інформацію по даті та напрямку поїздки, або ж квиток з детальним описом ситуації.
Завжди бронювала квиток і не було проблем, а зараз забронювала квиток у SvitBus на автобус KLR отримала підтвердження, але перевізник почав ставити перед фактом внести передоплату, інакше скасувати бронювання. Це що за гарантія для пасажирів?! Якщо бронювання можна так просто анулювати — тоді це не бронювання, а лише ілюзія. Люди планують поїздки, купують стиковки, а потім ризикують залишитися без місця. Читати відгук Завжди бронювала квиток і не було проблем, а зараз забронювала квиток у SvitBus на автобус KLR отримала підтвердження, але перевізник почав ставити перед фактом внести передоплату, інакше скасувати бронювання. Це що за гарантія для пасажирів?! Якщо бронювання можна так просто анулювати — тоді це не бронювання, а лише ілюзія. Люди планують поїздки, купують стиковки, а потім ризикують залишитися без місця. Вважаю таку практику несправедливою і непрофесійною. Чому перевізник має право скасовувати підтверджене замовлення через відсутність передоплати. навіщо вказують функцію бронювати!? Оновіть інформацію на сайті, перевізник має право запросити передоплату , так як зараз їде багато людей,щоб пасажири одразу бачили актуальні умови й не потрапляли у непорозуміння.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро шкода, що у Вас виникла подібна ситуація. Хочемо звернути увагу, що у період підвищеного попиту ми можемо просити пасажирів підтвердити бронювання передоплатою. Це необхідно для того, щоб уникнути скасувань та гарантувати наявність місць для тих, хто планує поїздку. Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Ваші коментарі допомагають нам покращувати сервіс.
Іхали разом з родиною рейсом Дніпро-Умань. Спочатку все було нормально, комфортні сидіння, є кондиціонер, туалет. Але потім розпочався жах. По-перше, кондиціонери дуже сильно дули прямим холодним повітрям прямо на людей. Ми навіть пересаждувалися на інші сидіння, але там проблема така сама. Сверху ніби все вимкнули, але збоку все одно дуло жахливо!!! Попросили водіїв щось зробити, бо було просто нереально їхати.... Читати відгук Іхали разом з родиною рейсом Дніпро-Умань. Спочатку все було нормально, комфортні сидіння, є кондиціонер, туалет. Але потім розпочався жах. По-перше, кондиціонери дуже сильно дули прямим холодним повітрям прямо на людей. Ми навіть пересаждувалися на інші сидіння, але там проблема така сама. Сверху ніби все вимкнули, але збоку все одно дуло жахливо!!! Попросили водіїв щось зробити, бо було просто нереально їхати. На вулиці 25+градусів, ми сидимо і так в джинсах, кросівках, кофтах, але холодно дуже сильно. На наше прохання не відреагували. Сказали, що вимкнути можна на другому поверсі, а не на першому. Людям було холодно всім на першому поверсі, хтось просив пледи, але також відмовили, бо не було. Через це хотілося в туалет частіше, але туалет в автобусі дуже сильно смердить аміаком, що очі наливаються сльозами. По всьому автобусу також характерний запах. Ну і останнє. Висадили нас на трасі незрозуміло де за містом, хоча мали на автовокзалі. По телефону перевізники навіть не знали про це. Ми єдині мали виходити в Умані, решта людей їхали закордон. Нас порахували та висадили на околиці міста, довелося ще пів години чекати на таксі та переплачувати кошти. Не рекомендую цей автобус. Ответить
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу [email protected] для вирішення цього інциденту.
Це жахливо! Замовили квитки на сайті. Планували їхати із Кракова до Львова 22.08 о 00.10.Отримали смс підтвердження, номер і навіть опис автобуса.Автобус приїхав брендований з папугою, але номерний знак інший. Ми звернулися до водія , але водій нам відмовив, і сказав, що ми не його пасажири! Активно набирав людей , що просилися їхати.Ми почекали "свого автобуса" та почали нервувати( бо... Читати відгук Це жахливо! Замовили квитки на сайті. Планували їхати із Кракова до Львова 22.08 о 00.10.Отримали смс підтвердження, номер і навіть опис автобуса.Автобус приїхав брендований з папугою, але номерний знак інший. Ми звернулися до водія , але водій нам відмовив, і сказав, що ми не його пасажири! Активно набирав людей , що просилися їхати.Ми почекали "свого автобуса" та почали нервувати( бо зі Львова потяг!). Стали дзвонити по телефонах, що вказані у квитку. І виявилося, що нікому ми непотрібні! Гроші сплачені в далі відповідь- звертайтесь на сайт де купували квитки! На прохання якось нас відправити тепер, відповіли, що це наша проблема! Люди, будьте обережні. Є там нормальні перевізники, ми бачили. Знають своїх пасажирів, дзвонять їм, чекають. А тут навіть з квитками не взяли.Про повернення грошей пишемо листи, а вони одне на одного звертають. Ніби знущаються...
Безперечно розглянемо ситуацію, що склалася. Для цього надішліть, будь ласка, на електронну адресу [email protected] інформацію по даті та напрямку поїздки, або ж квиток з детальним описом ситуації. Показати 1 відповідь
29.11 сделала бронирование билета на 30.11. с Карслуэ до Львова. Автобус выезжал в 9.00 Моя мама (ей 62 года) приехала на автовокзал в 8,20. За все время нет автобуса. В 9.00 я звоню на горячую линию мне говорят автобус ещё не доехал, продиктовали номер автобуса EL6G03. Потом каким-то чудом в 9.10 ей звонит водитель и говорит мы на вокзал... Читати відгук 29.11 сделала бронирование билета на 30.11. с Карслуэ до Львова. Автобус выезжал в 9.00 Моя мама (ей 62 года) приехала на автовокзал в 8,20. За все время нет автобуса. В 9.00 я звоню на горячую линию мне говорят автобус ещё не доехал, продиктовали номер автобуса EL6G03. Потом каким-то чудом в 9.10 ей звонит водитель и говорит мы на вокзал не заезжали.Хотите догоняйте автобус.Чудеснооо!!!Я повторно позвонила оператору."Автобус укомплектован.все пассажиры по списку на месте."Чудо!И как выясняется на вокзал какая-то маршрутка приезжала,забирала людей и отвозила к автобусу.С номером 4147🙌. Оператор дал номер водителя , водитель говорит что диспетчер данных пассажира НЕ ПЕРЕДАВАЛ и он возвращаться не будет. Хотите догоняйте мы на трассе к Штуттгарту."Замечательно". На чем догонять?? Поезд или попутки ? Оператору написала ,он опять мне даёт номер водителя и пишет что данные пассажира были у него. Вот вам вся прелесть перевозчиков . Я в шоке!!!!
Подивіться пригоди моєї знайомої. Їхала з України до Сарагоси 3 доби з переключеннями. Інформацію її КЛР стирає всі негативні відгуки, самі про себе пишуть позитивні. Вже ніхто їздити із ними не хоче. Бережіть себе і бережіться несумлінних перевізників. Ця фірма їдить до Португалії та Іспанії нелегально без жодних дозволів, так сказали в міністерстві транспорту,... Читати відгук Подивіться пригоди моєї знайомої. Їхала з України до Сарагоси 3 доби з переключеннями. Інформацію її КЛР стирає всі негативні відгуки, самі про себе пишуть позитивні. Вже ніхто їздити із ними не хоче. Бережіть себе і бережіться несумлінних перевізників. Ця фірма їдить до Португалії та Іспанії нелегально без жодних дозволів, так сказали в міністерстві транспорту, тому домогтися якоїсь компенсації не буде.
Дякуємо, що знайшли час поділитися враженнями про KLR Bus. Нам дуже прикро, що у Вашої знайомої залишилися негативні враження від поїздки. На жаль, жоден перевізник ніяк не може вплинути на швидкість проходження кордону та наявність або відсутність заторів на дорозі. Тому ми просимо наших пасажирів обирати рейси з запасом часу до запланованої події. Пані Богдана зверталася до нас і ми вирішили цю ситуацію. Показати 1 відповідь
Сьогодні їхала автобусом компанії KLR.Розпаковую сумки і плачу.Речі гарячі,бутилки з оливковою олією гарячі, шоколад ⁶поплив по всій сумці...все,що береш в руки гаряче. Все тому, що сумки поставили прямо біля двигуна, відповідно сумки грілися весь час, поки ми були в дорозі, а це - більше доби. Я не знаю чи,взагалі ,можна вживати цю олію і решту продуктів. Невже не можна нормально... Читати відгук Сьогодні їхала автобусом компанії KLR.Розпаковую сумки і плачу.Речі гарячі,бутилки з оливковою олією гарячі, шоколад ⁶поплив по всій сумці...все,що береш в руки гаряче. Все тому, що сумки поставили прямо біля двигуна, відповідно сумки грілися весь час, поки ми були в дорозі, а це - більше доби. Я не знаю чи,взагалі ,можна вживати цю олію і решту продуктів. Невже не можна нормально розмістити багаж у багажному відділенні? В мене завтра день народження і ви мені зіпсували продукти і настрій.
Нам дуже прикро, що сталася такий неприємний інцидент під час поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на пошту [email protected] для вирішення цієї ситуації.
Водители хамы. Обещали при бронировании что туалет будет работать. Туалет был закрыт, одна женщина справляла нужду по маленькому прямо на ступеньках. Это средневековье
Нам дуже шкода, що у Вас залишилися неприємні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу [email protected] для уточнення інформації.
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу [email protected] для уточнення деталей.
Садилась в Оломоуце, Чехия. Автобус опоздал на час, на вопрос диспетчеру заедет ли автобус на автовокзал или остановится рядом на остановке, с раздражением ответили, что автобус прибудет по адресу который указан в билете т.е. автовокзал, после часа ожидания набирает снова диспетчер говоря о том, что автобус меня вообще-то уже ждет. На той остановке за которую я раннее ее спросила. Всю... Читати відгук Садилась в Оломоуце, Чехия. Автобус опоздал на час, на вопрос диспетчеру заедет ли автобус на автовокзал или остановится рядом на остановке, с раздражением ответили, что автобус прибудет по адресу который указан в билете т.е. автовокзал, после часа ожидания набирает снова диспетчер говоря о том, что автобус меня вообще-то уже ждет. На той остановке за которую я раннее ее спросила. Всю дорогу нас сопровождал водитель хам, грубил, кричал, если хотели что-то спросить перед лицом хлопал дверью. За багаж требовал 500 грн , когда сказали, что гривен нет, сказал 400 крон. (Даже в обменниках на границах такого курса не). Посчастливилось мне ехать на первом этаже, 4 сидения друг напротив друга со столом. Под сидениями стояли паки с водой, ручная кладь у всех 4 человек была под столом, так как полки наверху очень узкие. Ноги не было куда поставить от слова совсем, в буквальном смысле, но пиком бесчеловечности стало, когда водитель на 2 пустых места положил чемодан, чтоб не дай бог никто туда не пересел, в итоге нас за одним столом ехало 4 человека и вода, а напротив 1 женщина и чемодан который сидел на 2ух сидениях. Также в день выезда звонил оператор и предлагал, выкупить доп место за 500 грн, с тех людей которые воспользовались этой возможностью среди ночи водитель начал требовать еще по 200 грн, но с чем это было связано он объяснить не смог. Еще было несколько нюансов, но текста и так много. В общем сама больше не поеду и другим не советую.
Ми хочемо щиро вибачитися за весь негативний досвід, який ви зазнали під час вашої поїздки з Оломоуца . Розуміння вашого розчарування є нашим пріоритетом, і ми дуже шкодуємо за всі незручності, які виникли через нашу недбалість та несправедливість.
Ми розуміємо, що такі ситуації є неприйнятними та можуть створювати стрес для наших пасажирів. Наша компанія завжди прагне забезпечувати найвищий рівень сервісу та комфорту для наших клієнтів, і ми дуже сумніваємося у поведінці водія та диспетчера, яка описана вами.
Ми відразу передамо ваші відгуки до відповідних відділів і розглянемо всі аспекти вашої скарги для вдосконалення наших послуг у майбутньому. Ми обіцяємо вжити всіх необхідних заходів для того, щоб такі неприємності не повторилися.
Ще раз вибачте за всі труднощі, які ви зазнали під час вашої поїздки. Ми цінуємо ваш відгук та вашу думку і надіємося, що ви надаєте нам ще один шанс покращити ваші враження від наших послуг у майбутньому.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось неприємне враження. Напишіть нам деталі вашої поїздки на пошту [email protected]. Завдяки Вашим відгукам ми стаємо краще!
Я користувалася послугами даного перевізника декілька разів, потім вони дуже підвели мене із малолітнім сином, вже описувала ситуацію на Гугл мапс...мені було гидко навіть думати про ще одне звернення....але через 9 місяців була вимушена до цього....вже спочатку стало зрозуміло, що яка ж я дурна.... Вас не врятує шкіряне крісло та водички пляшечка...Дно
Нам дуже прикро, що у Вас склалось неприємне враження. Напишіть нам деталі вашої поїздки на пошту [email protected]. Завдяки Вашим відгукам ми стаємо краще!
Дуже Дуже безвідальна компанія!! Автобус запізнився на 1,5 часа 29.03.24. Жодна людина, жодний диспетчер не передзвонив, щоб попередити про те, що його не буде. Ви чортові садисти заставили застрягти людину на автостанція. Компанія -0 Диспетчер -0 Водії- 0
Любі земляки, не раджу користуватися послугами даного перевізника. Жахливе відношення. Ненадійно взагалі. Якщо чекаєте на посилку, будьте готові що зателефонують в останню мить. Раджу для користування перевізника Prostobus. Там все на людському ставленні і комфорті. І по цінам і по сервісу! Також багато інших достойних. Любіть себе і не погоджуйтесь на гірше.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось неприємне враження. Напишіть нам деталі вашої поїздки на пошту [email protected]. Завдяки Вашим відгукам ми стаємо краще!
KLR Bus - ваш надійний партнер у світі міжнародних пасажирських перевезень. Ми володіємо найновішим автопарком в Україні, що гарантує комфорт та безпеку під час кожної поїздки. Наші професійні водії - це досвідчені фахівці, які завжди готові забезпечити вам зручну та безпечну подорож. Ми цінуємо ваш комфорт та зручність, тому надаємо... детальніше
Поїздка рейсом Херсон-Карлсруе
Шахраї, взяли гроші і не виконали...
Жахлива організація перевезень
Ми цінуємо Ваш зворотній зв’язок і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Решил я мать без пересадок отправить рейсом Бухарест - Днепр...
Безответственный перевозчик
Ми цінуємо Ваші зауваження і завжди прагнемо робити поїздки наших пасажирів максимально комфортними.
Не несе відповідальність
-100 МОШЕЙНИКИ
Найгірша компанія
На жаль, це один із найгірших прикладів сервісу, з яким мені доводилось стикатися. Компанія абсолютно не дбає про своїх клієнтів і не несе відповідальності за власні дії. Після того як ви придбали квиток, будь-який зв’язок фактично припиняється.
Звернення у месенджери залишаються без відповіді, електронні листи ігноруються, додзвонитися нереально. Складається... Читати відгук Шановні пасажири, хочу поділитися своїм досвідом співпраці з компанією KLR Bus.
На жаль, це один із найгірших прикладів сервісу, з яким мені доводилось стикатися. Компанія абсолютно не дбає про своїх клієнтів і не несе відповідальності за власні дії. Після того як ви придбали квиток, будь-який зв’язок фактично припиняється.
Звернення у месенджери залишаються без відповіді, електронні листи ігноруються, додзвонитися нереально. Складається враження, що компанія просто уникає будь-яких контактів із пасажирами.
Особливо прикро те, що навіть керівництво не проявляє жодного інтересу до вирішення проблем. Я неодноразово намагалася звертатися безпосередньо до власника компанії — жодної реакції. Таке повне ігнорування клієнтів демонструє справжнє ставлення KLR Bus до своєї аудиторії: байдужість, неповага та повна відсутність професійної етики.
Компанія не несе відповідальності за свої дії, не пояснює ситуацій, не пропонує допомоги, і навіть елементарного вибачення від них не дочекатися. Вони просто ігнорують будь-які повідомлення — незалежно від того, наскільки серйозним є питання.
Це не просто недолік сервісу — це системна проблема, яка показує, що клієнт для них не має жодного значення. Люди, які купують квитки, стають лише джерелом прибутку, а не пасажирами, до яких варто ставитися з повагою.
Моя порада проста: не ризикуйте своїм часом, нервами та грошима. Є багато інших компаній, які дотримуються елементарних стандартів спілкування, допомагають клієнтам і відповідально ставляться до роботи.
KLR Bus, на жаль, не з таких.
Не рекомендую компанію KLR bus
Хочу звернути вашу увагу на компанію KLR Bus. Прошу поставитися до цього серйозно, адже подібного безвідповідального ставлення до клієнтів я ще не зустрічала.
Існує багато інших перевізників, які дійсно цінують своїх пасажирів, підтримують зв’язок, допомагають у складних ситуаціях і поважають людей. Але KLR Bus — це повна протилежність.
Компанія ігнорує своїх клієнтів: не відповідають у месенджерах, не... Читати відгук Увага, шановні пасажири!
Хочу звернути вашу увагу на компанію KLR Bus. Прошу поставитися до цього серйозно, адже подібного безвідповідального ставлення до клієнтів я ще не зустрічала.
Існує багато інших перевізників, які дійсно цінують своїх пасажирів, підтримують зв’язок, допомагають у складних ситуаціях і поважають людей. Але KLR Bus — це повна протилежність.
Компанія ігнорує своїх клієнтів: не відповідають у месенджерах, не реагують на повідомлення, на електронну пошту — тиша. Для них головне — щоб ви купили квиток, а після цього їм абсолютно байдуже, що буде далі.
Я особисто писала власнику компанії, неодноразово зверталася напряму з проханням пояснити ситуацію — але він повністю ігнорує, не відповідає ніде, навіть коли мова йде про їхні власні помилки. Це показує справжнє ставлення компанії до своїх клієнтів — байдужість і зневагу.
Автобуси в жахливому стані:
– салон брудний, сидіння пошкоджені,
– туалети у жахливому вигляді,
– водії грубі та неприємні у спілкуванні, без жодної культури обслуговування.
У нас трапилася ситуація, де вина була повністю на стороні компанії, але жодної інформації, вибачення чи допомоги ми так і не отримали. І при цьому компанія відмовляється повертати кошти за квитки, хоча зобов’язана це зробити.
Більше того, складається враження, що KLR Bus взагалі не має служби підтримки або відповідального керівництва — клієнтів просто залишають сам на сам із проблемами.
KLR Bus — ненадійна, безвідповідальна компанія, якій байдуже навіть до власних пасажирів. Навіть власник ігнорує клієнтів і не реагує на звернення. Не витрачайте свої нерви, час і гроші — обирайте інших, які цінують людей і надають гідний
Жахливий сервіс!
Після того заставили самій лізти в середину автобуса, де зібрано весь багаж, пояснивши це тим, що вони лише водії, а не грущики))))) бо це ж я не пішла на компроміс вийти на... Читати відгук Хотіли висадити дівчину посеред ночі на трасі, бо їм було би так легше і не треба було би заїжджати у саме місто)) я запропонувала альтернативу, але вони відмовились
Після того заставили самій лізти в середину автобуса, де зібрано весь багаж, пояснивши це тим, що вони лише водії, а не грущики))))) бо це ж я не пішла на компроміс вийти на трасі))))
ОПЕРАТОРИ ПРОСТО ЖАХ!!!!
Ситуація наступна.
Мій знайомий який зараз воює на нулі попросив зустріти його дружину в Берліні. На даний час з ним зв"язок відсутній(можливо на завданні чи ще щось) Номер дружини виключений.
Думаю ок наберу в підтримку запитаю, о котрій годині... Читати відгук До водіїв та автобусів претензій нема. Є ВИЛИЧЕЗНА претензія до підтримки та операторів. Це не люди, це якісь тварини.
Ситуація наступна.
Мій знайомий який зараз воює на нулі попросив зустріти його дружину в Берліні. На даний час з ним зв"язок відсутній(можливо на завданні чи ще щось) Номер дружини виключений.
Думаю ок наберу в підтримку запитаю, о котрій годині буде автобус. І що я почув.
Спочатку скажіть номер на який куплено квиток-звісно я не знаю на який номер
Потім пішла інформація про те що воони не надають інформацію про рейс.
Це як? Ви служба підтримки первізника чи підрозділ ГУР чи СБУ??? В чому секретність інформації коли приїде автобус. Тим більше що він запізнюється вже більше ніж на 5 годин.
ПРОСТО ЖАХЛИВИЙ РІВЕНЬ підтримки
Треш , позор.
Від моменту 'броні' , й до кінця - це треш з хамоватими водіями та постійним обманом. Ми простояли на таможні більше 10 годин черещ ЇХ помилки, але нагоняли втни відставання за наш 'рахунок' , ціною комфорта.
Переповнений туалет , сморід що на 1 , що на 2 поверсі - так вони... Читати відгук Дешева та убога 'фірма' , що обманює кліентів.
Від моменту 'броні' , й до кінця - це треш з хамоватими водіями та постійним обманом. Ми простояли на таможні більше 10 годин черещ ЇХ помилки, але нагоняли втни відставання за наш 'рахунок' , ціною комфорта.
Переповнений туалет , сморід що на 1 , що на 2 поверсі - так вони ідуть в європу.
Щілина в кузові , через яку тягне в ноги холодом.
Реальна неможливість продуктивно поспілкуватись з водіями , через їх тупе хамство , без причин. Погрози лишити на вокзалах людей , що відійшли га хвилинку, банально , ноги розімьяти.
Це не сервіс , це убогість.
Викрадення багажу
Під час подорожі "зник" багаж.Ніхто нічого не бачив,Ніхто нічого не знає,Ніхто нічого не робить для вирішення ситуації.Операторам байдуже,пошта для скарг не відповідає,водій нічого не знає.
Не рекомендую!!!!
Будемо вдячні, якщо Ви надішлете інформацію про поїздку на [email protected] — це допоможе нам розібратись і зробити сервіс кращим.
Поїздка автобусом КРЛ з Хмельницького в Бон. Экіпаж 085
Знову розчарування
Подорожую до Німеччини кожні 3 місяці і знову розчарована вашим сервісом,ви остання компанія,котру буду розглядати для подорожі.
P.S. Місця,котрі були у нас в білетах на момент нашої посадки були вільні!
. Ми обов’язково зв’яжемося з Вами і зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію. Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він допомагає нам ставати кращими!
Поездка мамы и племяницы Штутгарт-Запорожье
Бронювання білета
Якщо бронювання можна так просто анулювати — тоді це не бронювання, а лише ілюзія. Люди планують поїздки, купують стиковки, а потім ризикують залишитися без місця.
Читати відгук Завжди бронювала квиток і не було проблем, а зараз забронювала квиток у SvitBus на автобус KLR отримала підтвердження, але перевізник почав ставити перед фактом внести передоплату, інакше скасувати бронювання. Це що за гарантія для пасажирів?!
Якщо бронювання можна так просто анулювати — тоді це не бронювання, а лише ілюзія. Люди планують поїздки, купують стиковки, а потім ризикують залишитися без місця.
Вважаю таку практику несправедливою і непрофесійною. Чому перевізник має право скасовувати підтверджене замовлення через відсутність передоплати. навіщо вказують функцію бронювати!? Оновіть інформацію на сайті, перевізник має право запросити передоплату , так як зараз їде багато людей,щоб пасажири одразу бачили актуальні умови й не потрапляли у непорозуміння.
Хочемо звернути увагу, що у період підвищеного попиту ми можемо просити пасажирів підтвердити бронювання передоплатою. Це необхідно для того, щоб уникнути скасувань та гарантувати наявність місць для тих, хто планує поїздку.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Ваші коментарі допомагають нам покращувати сервіс.
Досвід поїздки автобусом KLR Bus
Спочатку все було нормально, комфортні сидіння, є кондиціонер, туалет. Але потім розпочався жах. По-перше, кондиціонери дуже сильно дули прямим холодним повітрям прямо на людей. Ми навіть пересаждувалися на інші сидіння, але там проблема така сама.
Сверху ніби все вимкнули, але збоку все одно дуло жахливо!!! Попросили водіїв щось зробити, бо було просто нереально їхати.... Читати відгук Іхали разом з родиною рейсом Дніпро-Умань.
Спочатку все було нормально, комфортні сидіння, є кондиціонер, туалет. Але потім розпочався жах. По-перше, кондиціонери дуже сильно дули прямим холодним повітрям прямо на людей. Ми навіть пересаждувалися на інші сидіння, але там проблема така сама.
Сверху ніби все вимкнули, але збоку все одно дуло жахливо!!! Попросили водіїв щось зробити, бо було просто нереально їхати. На вулиці 25+градусів, ми сидимо і так в джинсах, кросівках, кофтах, але холодно
дуже сильно. На наше прохання не
відреагували. Сказали, що вимкнути можна на другому поверсі, а не на першому. Людям було холодно всім на першому поверсі, хтось просив пледи, але також відмовили, бо не було. Через це хотілося в туалет частіше, але туалет в автобусі дуже сильно смердить аміаком, що очі наливаються сльозами.
По всьому автобусу також характерний запах.
Ну і останнє. Висадили нас на трасі незрозуміло де за містом, хоча мали на автовокзалі. По телефону перевізники навіть не знали про це. Ми єдині мали виходити в Умані, решта людей їхали закордон. Нас порахували та висадили на околиці міста, довелося ще пів години чекати на таксі та
переплачувати кошти. Не рекомендую цей автобус.
Ответить
KLRBus найгірший перевізник!!!
Такого со мной ещё не было
Моя мама (ей 62 года) приехала на автовокзал в 8,20. За все время нет автобуса.
В 9.00 я звоню на горячую линию мне говорят автобус ещё не доехал, продиктовали номер автобуса EL6G03.
Потом каким-то чудом в 9.10 ей звонит водитель и говорит мы на вокзал... Читати відгук 29.11 сделала бронирование билета на 30.11. с Карслуэ до Львова. Автобус выезжал в 9.00
Моя мама (ей 62 года) приехала на автовокзал в 8,20. За все время нет автобуса.
В 9.00 я звоню на горячую линию мне говорят автобус ещё не доехал, продиктовали номер автобуса EL6G03.
Потом каким-то чудом в 9.10 ей звонит водитель и говорит мы на вокзал не заезжали.Хотите догоняйте автобус.Чудеснооо!!!Я повторно позвонила оператору."Автобус укомплектован.все пассажиры по списку на месте."Чудо!И как выясняется на вокзал какая-то маршрутка приезжала,забирала людей и отвозила к автобусу.С номером 4147🙌. Оператор дал номер водителя , водитель говорит что диспетчер данных пассажира НЕ ПЕРЕДАВАЛ и он возвращаться не будет. Хотите догоняйте мы на трассе к Штуттгарту."Замечательно". На чем догонять?? Поезд или попутки ?
Оператору написала ,он опять мне даёт номер водителя и пишет что данные пассажира были у него. Вот вам вся прелесть перевозчиков . Я в шоке!!!!
Жахлива компанія, брехуни та ошуканці
Подивіться пригоди моєї знайомої. Їхала з України до Сарагоси 3 доби з переключеннями. Інформацію її КЛР стирає всі негативні відгуки, самі про себе пишуть позитивні. Вже ніхто їздити із ними не хоче. Бережіть себе і бережіться несумлінних перевізників. Ця фірма їдить до Португалії та Іспанії нелегально без жодних дозволів, так сказали в міністерстві транспорту,... Читати відгук
Подивіться пригоди моєї знайомої. Їхала з України до Сарагоси 3 доби з переключеннями. Інформацію її КЛР стирає всі негативні відгуки, самі про себе пишуть позитивні. Вже ніхто їздити із ними не хоче. Бережіть себе і бережіться несумлінних перевізників. Ця фірма їдить до Португалії та Іспанії нелегально без жодних дозволів, так сказали в міністерстві транспорту, тому домогтися якоїсь компенсації не буде.
Багажне відділення як духовка...
плохо ужасно плохо
Доброго дня... Нерекомендую...
Трагедія, дуже незадоволена поїздкою.
Нерекомендую..
Свіноуйсьце- Кам'янець-Подільський.
Не советую
Также в день выезда звонил оператор и предлагал, выкупить доп место за 500 грн, с тех людей которые воспользовались этой возможностью среди ночи водитель начал требовать еще по 200 грн, но с чем это было связано он объяснить не смог. Еще было несколько нюансов, но текста и так много. В общем сама больше не поеду и другим не советую.
Ми розуміємо, що такі ситуації є неприйнятними та можуть створювати стрес для наших пасажирів. Наша компанія завжди прагне забезпечувати найвищий рівень сервісу та комфорту для наших клієнтів, і ми дуже сумніваємося у поведінці водія та диспетчера, яка описана вами.
Ми відразу передамо ваші відгуки до відповідних відділів і розглянемо всі аспекти вашої скарги для вдосконалення наших послуг у майбутньому. Ми обіцяємо вжити всіх необхідних заходів для того, щоб такі неприємності не повторилися.
Ще раз вибачте за всі труднощі, які ви зазнали під час вашої поїздки. Ми цінуємо ваш відгук та вашу думку і надіємося, що ви надаєте нам ще один шанс покращити ваші враження від наших послуг у майбутньому.
З повагою,
Команда KLRbus
Шо це таке?
Зарікалася ж....
САДИСТИ_ХАЛАТНА КАНТОРА
Автобус запізнився на 1,5 часа 29.03.24. Жодна людина, жодний диспетчер не передзвонив, щоб попередити про те, що його не буде.
Ви чортові садисти заставили застрягти людину на автостанція.
Компанія -0
Диспетчер -0
Водії- 0
Не користуйтеся даним перевізником!