Добрий вечір, хотілось би написати і спитати за затримки автобусів. Оповіщення про запізнення автобуса з Німеччини прислали на Вайбер, яким не пользуюсь, хотя можливо було б прислати смс оповіщення , воно б було прочитане 100%, а так мало того, що не побачила во время, та ще прибавили + 2 години, потім ще, потім ще на час, і це все було... Читати відгук Добрий вечір, хотілось би написати і спитати за затримки автобусів. Оповіщення про запізнення автобуса з Німеччини прислали на Вайбер, яким не пользуюсь, хотя можливо було б прислати смс оповіщення , воно б було прочитане 100%, а так мало того, що не побачила во время, та ще прибавили + 2 години, потім ще, потім ще на час, і це все було вже на автостанції, добре, що не зима на вулиці. Причини так ніхто і не сказав (можливо було б тепліше), ні якого вибачення, це якось не правильно. Хотя к персоналу ніяких претензій, автобуси були комфортні та чисті. Дякуємо що довезли до міста, але треба якось оповіщення зробити другим. І коли були пропозиції до клієнта, змогли зробити дзвінок. Ще раз дякуємо.
9.06.25 мій рейс замість 23:00, стартував 00:10, зі Львова до Праги, 21год їхати🤦♀️сказати, що я і шоці , нічого не сказати. Автобус чистий, є wifi, АЛЕ 2пов, відповідно кордон проходиться довше. Об'їжджає всі можливі і не можливі зупинки. В той час, як будь -який рейсовий , дешевший автобус доїжджає за 12год, в нас 21, дякую, вистачило!
Дякуємо за Ваш відгук і за те, що поділилися своїми враженнями. Нам шкода, що Ваша поїздка не виправдала Ваші очікування. Ми завжди прагнемо забезпечити комфорт наших пасажирів, і розуміємо, як важливо мати чіткий і безперешкодний маршрут.
Щодо запізнення рейсу та тривалості поїздки, ми, на жаль, не завжди можемо вплинути на затримки чи тривалість проходження кордону, але ми постійно працюємо над покращенням сервісу і враховуємо кожне зауваження.
Дякуємо за Вашу увагу і розуміння. Сподіваємось, що майбутні подорожі будуть більш комфортними!
До цього, я вже три рази купляла квітки у цієї фірми і була рада їх обслуговуванням. Я аж почала знайомим їх рекламувати. В итозі, на четверту поїздку, коли я с Харкова їхала до Києва, нічним рейсом, в Полтаві о 00:00 ночі, мені водій повідомляє, що мій квиток не сплачений і треба вирішувати це питання. Я студентка, їхала на навчання... Читати відгук До цього, я вже три рази купляла квітки у цієї фірми і була рада їх обслуговуванням. Я аж почала знайомим їх рекламувати.
В итозі, на четверту поїздку, коли я с Харкова їхала до Києва, нічним рейсом, в Полтаві о 00:00 ночі, мені водій повідомляє, що мій квиток не сплачений і треба вирішувати це питання. Я студентка, їхала на навчання майже без грошей, так як все пішло за оплату універу, квитків та гуртожитку. Тому повторно внести суму за квиток я не можу. До того ж, сплата за квиток по банку в мене пройшла, для підтвердження є квитанція і квиток на пошті.
Повернення коштів не було. Я одразу зв'язалася з банком, вони підтвердили що оплата пройшла успішно 👌🏼
Водій декілька разів зв'язувався з оператором, диктував інформацію з чеку яка їх цікавила. Але на моє прохання дати мені по розмовляли з оператором щоб вирішити це питання - ігнорував.
Я намагалася сама зв'язатися з оператором через гарячу лінію і перші дві спроби мені казали "такого номеру не існує".
Дозвонилася с третього разу. Вирішилося, що проблема була в них на сайті, що оплата в них десь там застрягла.
На що я спитала у оператора, чи передасть вона цю інформацію водію, що з моїм квитком все ок? На що, оператор тупо кинула трубку не вибачившись і не попрощавшись.
Коли я підійшла до водія дізнатися, чи повідомили йому за свій квиток, що це питання вирішено? То він просто сказав: "дай поїсти"....
Підсумок, поки це питання вирішувалися, мене з автобуса не висадили посеред ночі і їм за це дякую, плюс не затримували автобус.
Але, це питання вирішувалося пів години. Квиток я оплатила за чотири дні до рейсу і якщо вони не бачили сплату, то в них було купо часу вирішити це питання до від'їзду автобусу...
По друге, ніхто не вибачився, хоча помилка була з їх сторони. І з персоналом я весь час розмовляла ввічливо.
Тому, я теперь сто раз подумаю перед тим як цю фірму комусь рекомендувати та перед тим, як самій купляти квиток.
А ще, на о офіційній сторінці, так і не на рахувався кешбек, який повинен з'являтися за кожну поїздку.
Також, моя поїздка досі висить не завершеною, хоча пройшло вже два дні...
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро, що під час Вашої подорожі виникли труднощі та непорозуміння. Ми завжди прагнемо, щоб кожен пасажир почувався впевнено та спокійно, і шкодуємо, що цього разу Ваш досвід виявився іншим. Ваша думка для нас важлива, і ми обов’язково хочемо розібратися в ситуації та допомогти. Будь ласка, надішліть деталі звернення на [email protected] — наша команда уважно розгляне питання та надасть відповідь. Дякуємо за зворотний зв’язок. Ми цінуємо кожного пасажира і завжди працюємо над покращенням сервісу.
Благодарю экипаж водителей автобуса фирмы KLR , которые везли меня по маршруту Хмельницкий до Саарбрюкена 10.04.2025 , хотя поездка была трудной, на польской границе автобус долго держали и нам светило большое опоздание и отставание от плана поездки на много часов, водители приложили макимум старания и професионализма чтобы доставить меня в Саарбрюкен с минимальным отставанием от... Читати відгук Благодарю экипаж водителей автобуса фирмы KLR , которые везли меня по маршруту Хмельницкий до Саарбрюкена 10.04.2025 , хотя поездка была трудной, на польской границе автобус долго держали и нам светило большое опоздание и отставание от плана поездки на много часов, водители приложили макимум старания и професионализма чтобы доставить меня в Саарбрюкен с минимальным отставанием от графика. Недостатком было оборудование автобуса, потому что сидения в автобусе не раздвигаются и для нас, для двух пышных дам тесновато сидеть два дня пути. Но это тоже понятно, фирма KLR, что имеет в своем распоряжении на том и возит нас пассажиров. Плюсом поездки была вежливость,юмор профессионализм команды водителей, которые вели новейший отличнейший автобус с Одессы до Хмельницкого. 10.04.2025 Желаю фирме KLR быть настолько богатой, чтобы все автобусы в KLR были такого уровня.
Щиро дякуємо Вам за такий відкритий і зворушливий відгук! Ми щиро вдячні, що навіть у складних умовах Ви знайшли час і бажання відзначити старання та професіоналізм наших водіїв. Обов’язково передамо подяку екіпажу — їм буде дуже приємно почути, що їхня підтримка, гумор і відповідальність допомогли зробити подорож комфортнішою, навіть попри затримки на кордоні. Дякуємо також за чесний коментар щодо сидінь — розуміємо, наскільки важливим є простір і зручність у тривалих поїздках. Ми постійно працюємо над оновленням нашого автобусного парку і щиро віримо, що зовсім скоро всі рейси будуть виконуватися автобусами найвищого рівня. Ваші побажання — це неймовірна мотивація для всієї нашої команди. Дякуємо, що обрали KLR, і будемо раді бачити Вас знову серед наших пасажирів 💙
Вдячні за Ваші позитивні слова! 🌟 Ми завжди раді чути, що наш сервіс виправдав Ваші очікування.Виправимо наші дрібні недопрацювання. З повагою, KLR Bus. 🚍
Їхала в Мадрид і поверталась назад до Умані. Водій автобуса ВХ8178ЕХ з яким я їхала 2.10.2024 з Вінниці до Хмельницького. ХАМЛО інакше нічого не скажеш. Водії автобуса який курсує на скільки я зрозуміла тільки по Іспанії, перші 8 місць, туди сідати не можна. В мене питання чому? Виїхавши з Мадриду в 23:40год 8.10.2024 ми проїхали до 3 год... Читати відгук Їхала в Мадрид і поверталась назад до Умані. Водій автобуса ВХ8178ЕХ з яким я їхала 2.10.2024 з Вінниці до Хмельницького. ХАМЛО інакше нічого не скажеш. Водії автобуса який курсує на скільки я зрозуміла тільки по Іспанії, перші 8 місць, туди сідати не можна. В мене питання чому? Виїхавши з Мадриду в 23:40год 8.10.2024 ми проїхали до 3 год ночі, і в нас була зупинка 3години, потім з 6 годин проїхали до 9. І знову зупинка 2 години. Чому не можна було перенести рейс на 5годин пізніше? Люди які їдуть по 60 годин, це дуже важко. Ще хотілось би, якщо чимодан перевищив допустиму вагу, і водії беруть 15 євро. То нехай дають якийсь чек. Тому що на плечах він його не ніс, а грошики в карман. При бронюванні білета, майже за місяць, просиш місце ближче до передніх, тебе запихають на самий зад. Організованості немає. Але я Вам дякую. Доїхала туди і назад. 😊 Всі інші водії були дуже чемні, Надіюсь помилки виправите, і будуть відгуки хороші. І від мене також, якщо звичайно після цього відгуку я зможу їздити з Вами 😄. Бажаю Вам удачі і процвітання 🫶
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися дещо негативні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу [email protected] для вирішення цього інциденту.
В автобусе было просторно, сиденья удобные, не ощущалось дискомфорта даже на длительных участках дороги. Цены вполне адекватные для такого уровня сервиса
В цілому все ок, хоч і трішки запізнилися. Сподобалось, що не набрехали про автобус. Дійсно все працювало - інтернет, зарядки, туалет, кондиціонер. Плюс дають бонусні знижки на наступну поїздку
Переваги:
працювало - інтернет, зарядки, туалет, кондиціонер
Дякуємо, що обрали саме нас! Ми завжди стараємося створити комфортну поїздку для наших пасажирів та підготувати приємні сюрпризи у вигляді акцій, знижок та кешбеку. Будемо раді Вас бачити знову на рейсах KLR Bus!
Автобус був комфортний як і в рекламі. Рейс Харків - Мадрид. Ми їхали з Києва до Барселони. Пересадка була у Хмельницькому на фірмовий автобус. У білеті було вказано прибуття о 8.05, але водії попередили що може бути затримка, тому що зараз на таможні багато автобусів, самий сезон відпусток. Так і сталося. Прибули ми до Барселони у 18 вечора. На таможні... Читати відгук Автобус був комфортний як і в рекламі. Рейс Харків - Мадрид. Ми їхали з Києва до Барселони. Пересадка була у Хмельницькому на фірмовий автобус. У білеті було вказано прибуття о 8.05, але водії попередили що може бути затримка, тому що зараз на таможні багато автобусів, самий сезон відпусток. Так і сталося. Прибули ми до Барселони у 18 вечора. На таможні стояли майже 11 годин. Тому хочу порадити тим хто має квитки на літак з Жетони або Барселони, мандрувати далі, врахувати що ви можете ДУЖЕ затриматись, як ми на 10 годин! Ми ще й у великий затор встрягли на виїзді з Франції. Десь дві години ще втратили. Водіям я не дорікаю, бо розумію, що об'їхати затор не було можливості. Вночі у автобусі було свіжо, навіть трошки прохолодно, то раджу мати собі теплі речі у салоні. Водії пропонували пледи, та за них треба було залишити залог 20 евро. Каву або чай нам запропонували один раз на другий день поїздки. Але на станціях, якщо водії були вільні, можна було взяти у них кип'ятку (у вашу тару з закритим верхом). Взагалі враження хороші. Мінус в тому, що не можна самим обирати місця. Мене з дітьми посадили у самому "хвості" другого поверху, тому нас трохи вкачало.
Комфорт на вищому рівні, сидіння зручні, wi-fi працює всю дорогу, кондиціонер також. Величезний плюс -це весь час працював туалет. На сайті пишуть, що видають безкоштовно пледи, це так, але під залог в 20 євро або ж 1000 грн.
Недоліки:
По графіку мали приїхати в 19:00, приїхали аж в 02:30 , із величезною затримкою в часі.
їхала зі Львова у Німеччину, дуже добрі водії, саме важливе для мене це комфорт, в загалом мені сподобалось, на кордоні ми простояли усього пʼять годин, у КЛР я їхала вже другий раз, що на перший та на другий раз все було чудово, рекомендую.
Доброго дня!Їхала 4 червня з Умані,Водії -Боги, стараються, допомагають і підкажуть все, що потрібно🤗До комфортності самих сидінь багато запитань, оскільки якщо їдеш 2 дні тверді сидіння і незручно. Водіям премію за тяжку працю, перевізнику KLR. Водії 10 з 10, сидіння 5/10
Дякуємо за Ваш відгук! Нам важлива думка кожного, адже завдяки зворотному зв'язку з пасажиром ми маємо змогу покращити сервіс. Чекаємо Вас на наступних рейсах.
Їхали 07.01.24 зі Львова до Франкфурта. В цілому непогано. Поїздка тривала 28 годин( на кордоні смільниця черги не було). Автобус новий, чистий, теплий. Туалет на жаль не працював( мороз)
Переваги:
Чисто, тепло, досить комфорно,
Недоліки:
Як для цього напрямку дуже довго в дорозі( при тому що на кордоні смільниця ми були єдиним автобусом 28 годин.
Як на мене великий недолік що не можна забронювати місце при купівлі квитка.
Їхала маршрутом Одеса-Прага з пересадкою в Хмельницькому. Для мене найголовнішим фактором у виборі перевізника була комфортабельність автобуса, нормальна організація пересадки та доброзичливі водії. У першому автобусі 033 екіпаж був трохи роздратований, проте намагалися виконати свою роботу без зайвої грубості. Окреме спасибі екіпажу другого автобуса 067. Уважні, веселі водії, допомагали та відповідали на всі запитання пасажирів. На кордоні з Польщею ми... Читати відгук Їхала маршрутом Одеса-Прага з пересадкою в Хмельницькому. Для мене найголовнішим фактором у виборі перевізника була комфортабельність автобуса, нормальна організація пересадки та доброзичливі водії. У першому автобусі 033 екіпаж був трохи роздратований, проте намагалися виконати свою роботу без зайвої грубості. Окреме спасибі екіпажу другого автобуса 067. Уважні, веселі водії, допомагали та відповідали на всі запитання пасажирів. На кордоні з Польщею ми були треті у черзі. Кордон пройшли із затримкою в пару годин, але ми встигли наздогнати графік і всі пасажири доїхали вчасно до свого місця призначення. Дякую за приємний досвід.
Переваги:
Комфортний автобус, чистий туалет, можливість взяти пляшку води як комплімент, чай та каву. Я зіткнулася з приємними водіями, тому вважаю це плюсом.
Недоліки:
Не прямий рейс, все ж таки треба змінювати автобус залежно від міста призначення.
не маркують багаж пасажирів інші перевізники чіпляють бирки на валізи, щоб ідентифікувати власника. Є можливість у тому, що чедомодан переплутають або вкрадуть.
Не зовсім зрозумілий момент з оплатою за додатковий багаж, було б не погано мати можливість оплатити онлайн якщо виявиться, що не вистачає грошей за перевагу багажу.
29 серпня їхали з сином(10р) з Берліна до Львова.Велике дякую водіям.Нажаль не знаю їх імен. 2 кордони " пройшли" за 5 годин.Але часу того зовсім не помітили. Було дуже все комфортно.110 із100! Взагалі їхали майже до Харкова.Менеджер казав, що у Львові в автобусі тільки водій змінеться.А виявилось, що пасажири змінюють автобуси по напрямкам по Україні.це такий 1 минус. Читати відгук 29 серпня їхали з сином(10р) з Берліна до Львова.Велике дякую водіям.Нажаль не знаю їх імен. 2 кордони " пройшли" за 5 годин.Але часу того зовсім не помітили. Було дуже все комфортно.110 із100! Взагалі їхали майже до Харкова.Менеджер казав, що у Львові в автобусі тільки водій змінеться.А виявилось, що пасажири змінюють автобуси по напрямкам по Україні.це такий 1 минус. На майбутнє пасажирам:ви швидко знайдете свій багаж тільки якщо він буде яскравий або різнокольоровий.
Переваги:
Берлін-Львів -європейський сервіс
Недоліки:
Зі Львова до Валок їхали другим автобусом.А до від'їзду чекали 4 ГОДИНИ!!!спека неможлива,а ми все чекаємо інші автобуси. Сервіс теж український.
Я розумію,що це не водії,але ж треба перевіряти.я 2 рази міняла місце.то столик зламаний,то крісло не розкладається. С
Коли вже нарешті поїхали, то спочатку просили ввімкнути кондиціонер,потім просили вимкнути,бо всі позамерзали.
Водії нормальні,наші.
В майбутньому до Львова буду їхати тільки поїздом.
Рейс Київ-Відень, автобус по Україні та Брно-Відень ідеальні, дуже чисто і затишно, приємні водії. Автобус зі Львова в Брно був дуже старий, некомфортні крісла. В цілому поїздка пройшла добре. Затримки були через чергу на кордоні ( це зрозуміло) Інтернет та туалет(достатньо чистий) дійсно були, також пропонували воду. Дякую.
Ехала 26.08.2023 с Хмельницка до Трира, водители адекватные, приятные, не было никаких проблем, автобус комфортный, единственный минус в автобусе нет нормальных розеток
Переваги:
Водители хорошие, чистый автобус и комфортный и была вода для пассажиров питьевая
22.08.23, рейс Плзень - Дніпро номерний знакВХ9241ЕР, маршрут Прага - Кривий Ріг. Рейс з пересадкою в Хмельницькому. Перший автобус був відносно комфортним, кондиціонери працювали дуже добре, що навіть просили відключати бо змерзли. Мамам з дітками раджу брати олімпійку. Погані були сидіння, дуже погано розкладалися і постійно зїзджаєш з сидінь, не було куди діти ноги. Водії добре ставились, допомагали з багажем.... Читати відгук 22.08.23, рейс Плзень - Дніпро номерний знакВХ9241ЕР, маршрут Прага - Кривий Ріг. Рейс з пересадкою в Хмельницькому. Перший автобус був відносно комфортним, кондиціонери працювали дуже добре, що навіть просили відключати бо змерзли. Мамам з дітками раджу брати олімпійку. Погані були сидіння, дуже погано розкладалися і постійно зїзджаєш з сидінь, не було куди діти ноги. Водії добре ставились, допомагали з багажем. На переїзді з кордону, коли чекали чергу пропонували чай, каву, безкоштовно! Кордон пройшли швидко, годин за 5. Також можна брати питну воду, туалет був відчинений постійно, салон автобусу чистий. У Хмельницькому чекали на людей з іншого автобусу приблизно години три, але за який час відпочили від дороги. Другий автобус номерний знак закінчувався на 054 , тут водії просто супер, ввічливі , привітні, допомагали з багажем, спілкувались з людьми, пояснювали де зупиняємось, куди їдемо, скільки ще часу їхати. Відчувалась велика турбота! Дуже приємно, дуже їм дякую за таке ставлення! Розсадили людей, перевіряли та цікавились станом під час їзди. Туалет працював для діток, дорослих просили ходити на зупинках.
Їхала 22.08.23, рейс Плзень - Дніпро номерний знакВХ9241ЕР, маршрут Прага - Кривий Ріг. Рейс з пересадкою в Хмельницькому. Перший автобус був відносно комфортним, кондиціонери працювали дуже добре, що навіть просили відключати бо змерзли. Мамам з дітками раджу брати олімпійку. Погані були сидіння, дуже погано розкладалися і постійно зїзджаєш з сидінь, не було куди діти ноги. Водії добре ставились, допомагали з... Читати відгук Їхала 22.08.23, рейс Плзень - Дніпро номерний знакВХ9241ЕР, маршрут Прага - Кривий Ріг. Рейс з пересадкою в Хмельницькому. Перший автобус був відносно комфортним, кондиціонери працювали дуже добре, що навіть просили відключати бо змерзли. Мамам з дітками раджу брати олімпійку. Погані були сидіння, дуже погано розкладалися і постійно зїзджаєш з сидінь, не було куди діти ноги. Водії добре ставились, допомагали з багажем. На переїзді з кордону, коли чекали чергу пропонували чай, каву, безкоштовно! Кордон пройшли швидко, годин за 5. Також можна брати питну воду, туалет був відчинений постійно, салон автобусу чистий. У Хмельницькому чекали на людей з іншого автобусу приблизно години три, але за який час відпочили від дороги. Другий автобус номерний знак закінчувався на 054 , тут водії просто супер, ввічливі , привітні, допомагали з багажем, спілкувались з людьми, пояснювали де зупиняємось, куди їдемо, скільки ще часу їхати. Відчувалась велика турбота! Дуже приємно, дуже їм дякую за таке ставлення! Розсадили людей, перевіряли та цікавились станом під час їзди. Туалет працював для діток, дорослих просили ходити на зупинках.
Маршрут Берлін - Львів, рейс 068. Розгадки - вільна, місця зручні, екіпаж - ввічливий. Роздають воду, чай, каву. В салоні є туалет. Дорога тривала без затримок, приїхали вчасно
Рейс 051. Берлін-Тернопіль. Поїздка пройшла непогано. Водії культурні та уважні, попереджали про зупинки, зупинок було достатньо щоб покрити усі потреби. Охоче відповідали на запитання, у інших пасажирів які їхали з Бону бачила їх фірмову водичку, в Берліні нам не пропонували. Сидіння опускаються, дуже зручно для сну, проте у мене було 64 місце тобто останнє і сидіння опускалось тільки трішки тому... Читати відгук Рейс 051. Берлін-Тернопіль. Поїздка пройшла непогано. Водії культурні та уважні, попереджали про зупинки, зупинок було достатньо щоб покрити усі потреби. Охоче відповідали на запитання, у інших пасажирів які їхали з Бону бачила їх фірмову водичку, в Берліні нам не пропонували. Сидіння опускаються, дуже зручно для сну, проте у мене було 64 місце тобто останнє і сидіння опускалось тільки трішки тому що впиралось в заднє вікно, якби могли вирішити цю проблему було б краще. В салоні комфортна температура, є розетки, освітлення та підлокітники. Мобільний додаток зручний і зрозумілий, купила квиток за пів ціни, часто бачила у них різні акції, також спілкування з деспечерами залишило неоднозначне враження, з однією дівчиною було відчуття, що вона мене не чує, пізніше спілкувалась з хлопцем і була задоволена, відповів на всі запитання та надав усю інформацію. Мій рейс затримувався на 20 хвилин, про що повідомили смс повідомленням. Загалом враження хороше, але на рахунок сидінь варто щось подумати, тому що пасажири, що сиділи спереду мене опускали сидіння і для мене залишалось не дуже багато місця, тому що моє сидіння не було куди опустити.
Переваги:
Автобуси чисті, досить зручні. Хороші водії
Недоліки:
Не можна обрати місце, я телефонувала до деспечера, хотіла місце спереду, тому що мене укачує, вона сказала що місце вибрати не можливо, вільна розгадка. По-факту коли підтверджувала особу у водія він називав місце яке я повинна зайняти, не зрозуміла цього моменту. Думаю варто враховуватиме побажання клієнтів. Тому шо можливо комусь...
Їхали з Києва до Бремена, з пересадкою у Львові. Що хочеться відзначити це вічливі водії. Водичка, чай, кава, туалет -все було, а ось пледу не вистачило, бо велика кількість пасажирів, а пледів обмежено. Автобус був чистий, достатньо комфортний. Не дивлячись на те що автобус прийшов із запізненням (через чергу на кордоні) я була задоволена поїздкою, і була не така втомлена,... Читати відгук Їхали з Києва до Бремена, з пересадкою у Львові. Що хочеться відзначити це вічливі водії. Водичка, чай, кава, туалет -все було, а ось пледу не вистачило, бо велика кількість пасажирів, а пледів обмежено. Автобус був чистий, достатньо комфортний. Не дивлячись на те що автобус прийшов із запізненням (через чергу на кордоні) я була задоволена поїздкою, і була не така втомлена, як у дорозі з Бремена у Київ. Тоді нас пересадили у Львові в інший автобус, в якому ми ще 3 години чекали інших пасажирів. Дякую водіям за безпечну і гарну поїздку до Бремена.
Поїздкою я задоволена. Але є деякі мінуси. 1) сидіння не дуже зручні немає сітки і підставки для їжі і води. 2) їхали великою родиною бронювали місця щоб сидіти разом нам сказали сідаємо вільно. Навіщо писати місця в білетах якщо ви не притримуєтесь. Попрацюйте над цим питання.
Мабуть можна і дешевше найти квитки у інших компаній але потім таку головну біль можна получити що то жах…Вже буле так у мене. КЛР порадила подруга і я також скористалася їх сервісом. Просто небо і земля в зрівнянні з багатьма іншими фірмами
Буду рекомендовать КЛР своим друзьям. Ездила в Варшаву, днем выехали, утром приехали. В автобусе не жарко, не прокурено, чистые сидения с подголовниками. Единственное что не понравилось - это некоторые пассажирки
Їздила вперше. В салоні зручно, wir-fi працює. Сидіння має підставку для ніг, це дуже зручно, мені завжди цього не вистачало. Для пасажирів є гарячі напої, телевізор вимикають на ніч але світло ні. Не знаю як бути із вимкненням світла, бо я не можу заснути при світлі і зайвих гучних звуках від телевізора, але до телевізора питань нема. Мені дуже... Читати відгук Їздила вперше. В салоні зручно, wir-fi працює. Сидіння має підставку для ніг, це дуже зручно, мені завжди цього не вистачало. Для пасажирів є гарячі напої, телевізор вимикають на ніч але світло ні. Не знаю як бути із вимкненням світла, бо я не можу заснути при світлі і зайвих гучних звуках від телевізора, але до телевізора питань нема. Мені дуже сподобалось, буду рада їздити з вами!
Перед Новим роком їздила до Праги, дуже довго ,майже добу, стояли на кордоні але вини перевізника в цьому немає. Дуже обурена через людей з якими їхала, я їхала на 1 поверсі , дамочки з 2 поверху шастали туди сюди бо хотіли кави потім в туалет і так по колу, постійно відкриті двері через що я захворіла. Водій просив і говорив... Читати відгук Перед Новим роком їздила до Праги, дуже довго ,майже добу, стояли на кордоні але вини перевізника в цьому немає. Дуже обурена через людей з якими їхала, я їхала на 1 поверсі , дамочки з 2 поверху шастали туди сюди бо хотіли кави потім в туалет і так по колу, постійно відкриті двері через що я захворіла. Водій просив і говорив про те що менше ходіть бо на 1 поверсі люди замерзають , а вони через кожних 5 хв ходять курити , це жах. Ніякої поваги ні до водіїв ні до людей з якими їдуть. Окремо хочу сказати про чистоту, я була шокована з людей які їли в автобусі і кидали сміття на підлогу біля себе і так його і залишали, витирали брудні руки в крісло сусіда і тд. Свині.
Компанія чудова💯 Водії автобусу ВХ2648 дуже чуйні та уважні Користуюся послугами даного перевізника 8 місяців. Нарікань жодного разу не мала Рекомендую
KLR Bus - ваш надійний партнер у світі міжнародних пасажирських перевезень. Ми володіємо найновішим автопарком в Україні, що гарантує комфорт та безпеку під час кожної поїздки. Наші професійні водії - це досвідчені фахівці, які завжди готові забезпечити вам зручну та безпечну подорож. Ми цінуємо ваш комфорт та зручність, тому надаємо... детальніше
Затримка автобуса
Дякуємо що довезли до міста, але треба якось оповіщення зробити другим.
І коли були пропозиції до клієнта, змогли зробити дзвінок.
Ще раз дякуємо.
Ніколи ще так довго не їхала
Автобус чистий, є wifi, АЛЕ 2пов, відповідно кордон проходиться довше. Об'їжджає всі можливі і не можливі зупинки. В той час, як будь -який рейсовий , дешевший автобус доїжджає за 12год, в нас 21, дякую, вистачило!
Щодо запізнення рейсу та тривалості поїздки, ми, на жаль, не завжди можемо вплинути на затримки чи тривалість проходження кордону, але ми постійно працюємо над покращенням сервісу і враховуємо кожне зауваження.
Дякуємо за Вашу увагу і розуміння. Сподіваємось, що майбутні подорожі будуть більш комфортними!
Розчарування в клієнторентованності
В итозі, на четверту поїздку, коли я с Харкова їхала до Києва, нічним рейсом, в Полтаві о 00:00 ночі, мені водій повідомляє, що мій квиток не сплачений і треба вирішувати це питання. Я студентка, їхала на навчання... Читати відгук До цього, я вже три рази купляла квітки у цієї фірми і була рада їх обслуговуванням. Я аж почала знайомим їх рекламувати.
В итозі, на четверту поїздку, коли я с Харкова їхала до Києва, нічним рейсом, в Полтаві о 00:00 ночі, мені водій повідомляє, що мій квиток не сплачений і треба вирішувати це питання. Я студентка, їхала на навчання майже без грошей, так як все пішло за оплату універу, квитків та гуртожитку. Тому повторно внести суму за квиток я не можу. До того ж, сплата за квиток по банку в мене пройшла, для підтвердження є квитанція і квиток на пошті.
Повернення коштів не було. Я одразу зв'язалася з банком, вони підтвердили що оплата пройшла успішно 👌🏼
Водій декілька разів зв'язувався з оператором, диктував інформацію з чеку яка їх цікавила. Але на моє прохання дати мені по розмовляли з оператором щоб вирішити це питання - ігнорував.
Я намагалася сама зв'язатися з оператором через гарячу лінію і перші дві спроби мені казали "такого номеру не існує".
Дозвонилася с третього разу. Вирішилося, що проблема була в них на сайті, що оплата в них десь там застрягла.
На що я спитала у оператора, чи передасть вона цю інформацію водію, що з моїм квитком все ок? На що, оператор тупо кинула трубку не вибачившись і не попрощавшись.
Коли я підійшла до водія дізнатися, чи повідомили йому за свій квиток, що це питання вирішено? То він просто сказав: "дай поїсти"....
Підсумок, поки це питання вирішувалися, мене з автобуса не висадили посеред ночі і їм за це дякую, плюс не затримували автобус.
Але, це питання вирішувалося пів години. Квиток я оплатила за чотири дні до рейсу і якщо вони не бачили сплату, то в них було купо часу вирішити це питання до від'їзду автобусу...
По друге, ніхто не вибачився, хоча помилка була з їх сторони. І з персоналом я весь час розмовляла ввічливо.
Тому, я теперь сто раз подумаю перед тим як цю фірму комусь рекомендувати та перед тим, як самій купляти квиток.
А ще, на о офіційній сторінці, так і не на рахувався кешбек, який повинен з'являтися за кожну поїздку.
Також, моя поїздка досі висить не завершеною, хоча пройшло вже два дні...
Нам дуже прикро, що під час Вашої подорожі виникли труднощі та непорозуміння. Ми завжди прагнемо, щоб кожен пасажир почувався впевнено та спокійно, і шкодуємо, що цього разу Ваш досвід виявився іншим.
Ваша думка для нас важлива, і ми обов’язково хочемо розібратися в ситуації та допомогти. Будь ласка, надішліть деталі звернення на [email protected] — наша команда уважно розгляне питання та надасть відповідь.
Дякуємо за зворотний зв’язок. Ми цінуємо кожного пасажира і завжди працюємо над покращенням сервісу.
Благодарность экипажу автобуса
Ми щиро вдячні, що навіть у складних умовах Ви знайшли час і бажання відзначити старання та професіоналізм наших водіїв. Обов’язково передамо подяку екіпажу — їм буде дуже приємно почути, що їхня підтримка, гумор і відповідальність допомогли зробити подорож комфортнішою, навіть попри затримки на кордоні.
Дякуємо також за чесний коментар щодо сидінь — розуміємо, наскільки важливим є простір і зручність у тривалих поїздках. Ми постійно працюємо над оновленням нашого автобусного парку і щиро віримо, що зовсім скоро всі рейси будуть виконуватися автобусами найвищого рівня.
Ваші побажання — це неймовірна мотивація для всієї нашої команди. Дякуємо, що обрали KLR, і будемо раді бачити Вас знову серед наших пасажирів 💙
Хороший перевізник
Задоволена і не зовсім. Якось так
Водій автобуса ВХ8178ЕХ з яким я їхала 2.10.2024 з Вінниці до Хмельницького. ХАМЛО інакше нічого не скажеш. Водії автобуса який курсує на скільки я зрозуміла тільки по Іспанії, перші 8 місць, туди сідати не можна. В мене питання чому?
Виїхавши з Мадриду в 23:40год 8.10.2024 ми проїхали до 3 год... Читати відгук Їхала в Мадрид і поверталась назад до Умані.
Водій автобуса ВХ8178ЕХ з яким я їхала 2.10.2024 з Вінниці до Хмельницького. ХАМЛО інакше нічого не скажеш. Водії автобуса який курсує на скільки я зрозуміла тільки по Іспанії, перші 8 місць, туди сідати не можна. В мене питання чому?
Виїхавши з Мадриду в 23:40год 8.10.2024 ми проїхали до 3 год ночі, і в нас була зупинка 3години, потім з 6 годин проїхали до 9. І знову зупинка 2 години. Чому не можна було перенести рейс на 5годин пізніше? Люди які їдуть по 60 годин, це дуже важко. Ще хотілось би, якщо чимодан перевищив допустиму вагу, і водії беруть 15 євро. То нехай дають якийсь чек. Тому що на плечах він його не ніс, а грошики в карман.
При бронюванні білета, майже за місяць, просиш місце ближче до передніх, тебе запихають на самий зад. Організованості немає.
Але я Вам дякую. Доїхала туди і назад. 😊 Всі інші водії були дуже чемні, Надіюсь помилки виправите, і будуть відгуки хороші. І від мене також, якщо звичайно після цього відгуку я зможу їздити з Вами 😄. Бажаю Вам удачі і процвітання 🫶
Все хорошо
все ок, але трішки запізнилися
Перша поїздка KLRBus. Враження та поради
Вночі у автобусі було свіжо, навіть трошки прохолодно, то раджу мати собі теплі речі у салоні. Водії пропонували пледи, та за них треба було залишити залог 20 евро.
Каву або чай нам запропонували один раз на другий день поїздки. Але на станціях, якщо водії були вільні, можна було взяти у них кип'ятку (у вашу тару з закритим верхом).
Взагалі враження хороші. Мінус в тому, що не можна самим обирати місця. Мене з дітьми посадили у самому "хвості" другого поверху, тому нас трохи вкачало.
Поїздка Київ- Нюрнберг
Величезний плюс -це весь час працював туалет.
На сайті пишуть, що видають безкоштовно пледи, це так, але під залог в 20 євро або ж 1000 грн.
дуже чудова компанія, рекомендую!
Перевізник з України до Європи
Львів Франкфурт
Хороша компанія та сервіс
Окреме спасибі екіпажу другого автобуса 067. Уважні, веселі водії, допомагали та відповідали на всі запитання пасажирів. На кордоні з Польщею ми... Читати відгук Їхала маршрутом Одеса-Прага з пересадкою в Хмельницькому. Для мене найголовнішим фактором у виборі перевізника була комфортабельність автобуса, нормальна організація пересадки та доброзичливі водії. У першому автобусі 033 екіпаж був трохи роздратований, проте намагалися виконати свою роботу без зайвої грубості.
Окреме спасибі екіпажу другого автобуса 067. Уважні, веселі водії, допомагали та відповідали на всі запитання пасажирів. На кордоні з Польщею ми були треті у черзі. Кордон пройшли із затримкою в пару годин, але ми встигли наздогнати графік і всі пасажири доїхали вчасно до свого місця призначення. Дякую за приємний досвід.
Поставила б і 7 зірок,але український сервіс...
Взагалі їхали майже до Харкова.Менеджер казав, що у Львові в автобусі тільки водій змінеться.А виявилось, що пасажири змінюють автобуси по напрямкам по Україні.це такий 1 минус.
Читати відгук 29 серпня їхали з сином(10р) з Берліна до Львова.Велике дякую водіям.Нажаль не знаю їх імен. 2 кордони " пройшли" за 5 годин.Але часу того зовсім не помітили. Було дуже все комфортно.110 із100!
Взагалі їхали майже до Харкова.Менеджер казав, що у Львові в автобусі тільки водій змінеться.А виявилось, що пасажири змінюють автобуси по напрямкам по Україні.це такий 1 минус.
На майбутнє пасажирам:ви швидко знайдете свій багаж тільки якщо він буде яскравий або різнокольоровий.
Все більш ніж добре
Хорошее и приятное качество обслуживания
Хороший перевізник 9 з 10
Хороший перевізник 9 з 10
Берлін - Львів
Поїздкою задоволена, але є нюанси
Загалом задоволена
Дякую водіям за безпечну і гарну поїздку до Бремена.
Нормально)
Поїздка Київ - Німеччина
Чудовий перевізник
Ездила в Варшаву
Зручний екіпаж
Їздила в Німеччину
Це просто жах
Окремо хочу сказати про чистоту, я була шокована з людей які їли в автобусі і кидали сміття на підлогу біля себе і так його і залишали, витирали брудні руки в крісло сусіда і тд. Свині.
Комфортна поїздка