Євген Відгук додано 6 січня, 2019 год119 переглядів
Швидкість інтернет незадовільна, причому на протязі дня вона змінюється від максимальної (70 Мбит/с) до мінімальної (1,6 Мбит/с). Потокове відео працює з затримками. Провайдер на звернення реагує дуже оперативно, але майстер, котрий неодноразово приходив не знаходить дефекту. В день, коли приходить майстер швидкість як правило вища ніж ввечері. Роутер, котрий мені "втулив" провайдер за 1 грн. більше 9,4 Мб не видає. Майстри, що приходять на виклик стверджують, що роутери від Київстар не працюють на більшій швидкості, хоча на роутері написано 300 Мбит/с. В даній ситуації справджується народний вислів: - "безкоштовний сир буває тільки в мишоловці". Своїм безкоштовним роутером Київстар приманює клієнтів, як мишоловка мишей, а фінал ... Представники провайдера радять купити новий роутер за 500 грн. Оплата за послугу постійно зростає, але якість послуги не покращується. Я вирішив в найближчий час скористатися порадою провайдера і купити роутер, разом з послугою інтернет у конкурентів Київстар.
Окремо хочу сказати, що мобільний звязок від Київстар також далеко позаду від конкурентів. Основний недолік - це технічна підтримка. При дзвінку на номери 477 та 466, потрібно вислухати багатохвилинну рекламну болтовню про нові тарифи, послуги та акції. Десяток разів натиснути на цифрову клавішу, і якщо вистарчить терпіння все це слухати, і якщо повезе і ви натрапите на зєднання з оператором, то почуєте знайому фразу: - Ваш дзвінок дуже важливий для нас, термін очікування оператора - 40 хвилин. Всі оператори зайняті, передзвоніть пізніше. В обох випадках Ви не почуєте голосу оператора. Для вирішення будь яких питань потрібно особисто прийти в абонентський відділ, але там Вас приймуть безтолкові оператори, котрі на кожне Ваше запитання мають готову стандартну відповідь.
Оплату оператор постійно піднімає без попередження, а також самостійно змінює послугу. Наприклад для чого мені платити за 4G, коли мій телефон його не підтримує, та інтернет я беру у іншого, надійнішого провайдера. А постійні платні реклами та послуги, котрі Київстар навязує своєм клієнтам без попередження та згоди направленні тільки для привласнення собі чужих грошей.
Я відмовився від мобільного звязку від Київстар і не його рекомендую нікому.
Переваги:
плюси відсутні.
Недоліки:
- навязування в односторонньюму порядку платних послуг та рекламних SMS,
- збільшення оплати за послугу, та одностороннє навязування непотрібних послуг,
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
відзив - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Представники провайдера радять купити новий роутер за 500 грн. Оплата за послугу постійно зростає, але якість послуги не покращується.
Я вирішив в найближчий час скористатися порадою провайдера і купити роутер, разом з послугою інтернет у конкурентів Київстар.
Окремо хочу сказати, що мобільний звязок від Київстар також далеко позаду від конкурентів. Основний недолік - це технічна підтримка. При дзвінку на номери 477 та 466, потрібно вислухати багатохвилинну рекламну болтовню про нові тарифи, послуги та акції. Десяток разів натиснути на цифрову клавішу, і якщо вистарчить терпіння все це слухати, і якщо повезе і ви натрапите на зєднання з оператором, то почуєте знайому фразу: - Ваш дзвінок дуже важливий для нас, термін очікування оператора - 40 хвилин. Всі оператори зайняті, передзвоніть пізніше. В обох випадках Ви не почуєте голосу оператора. Для вирішення будь яких питань потрібно особисто прийти в абонентський відділ, але там Вас приймуть безтолкові оператори, котрі на кожне Ваше запитання мають готову стандартну відповідь.
Оплату оператор постійно піднімає без попередження, а також самостійно змінює послугу. Наприклад для чого мені платити за 4G, коли мій телефон його не підтримує, та інтернет я беру у іншого, надійнішого провайдера.
А постійні платні реклами та послуги, котрі Київстар навязує своєм клієнтам без попередження та згоди направленні тільки для привласнення собі чужих грошей.
Я відмовився від мобільного звязку від Київстар і не його рекомендую нікому.
відгук
Коментарі до відгуку