Анатолій Украина Відгук додано 4 грудня, 2018 год178 переглядів
Шановні тримачі мобільних карточок Київстару. Після деяких проблем із цим оператором у мене з'явилося бажання поділитися з вами своїми роздумами про роботу. а точніше про те, як нас обдурює ця мобільна компанія. Про те що київстаріне 12 а 13 місяців у році ви мабуть уже знаєте.(платимо як за місяць, нам зараховують чотири тижні у кожному місяці а на закуску набирається із дво-трьох днів з кожного місяця і, о диво, народжується ще один, тринадцятий місяць!). Ідем дальше. Ви мабуть пам'ятаєте, як раніше ми платили за користування мобільним зв'язком - поповнювали рахунок, і, о Боже, через п'ять-десять хвилин приходила СМС- Ваш рохунок поповнено на ХХХ суму. І ми з радістю і спокійною душею телефонували куди нам потрібно. А зараз? Приходить СМС- "Сьогодні вночі вам буде проведено перерахування коштів за користування зв'язком. Подбайте пронаявність коштів на вашому телефоні", (точно не пам'ятаю, але щось таке). Я так і зробив, адже так роблять усі користовачі телефонії. І якщо ви перерахували суму грошей. яка перевищує ваш тариф-то ніхто не спішить вам продовжити право на користування вашим тарифом. Це може бути сутки, двоє або й більше (у мене це було майже двоє суток) За цей час з вашого телефона, якщо ви дзвоните, (а ви дзвоните) з вас знімають за сутки від п'яти або і більше гривень. Якщо на рахунку залишається сума, яка потрібна на поповнення, а ви, все-таки. дзвоните то вам скажуть "Цей телефонний дзвінрк вам не дозволений" Саме так було у мене. Коли я через двоє суток, які пройшли після поповнення запросив залишок коштів на телефоні у мене із 60 грн. залишилося 49, а мій тариф 45грн. Тобто вони уже немогли зняти з мене 5 гривень, бо потрібно підключати трафік, а коштів якраз на підключення. От і порахуйте - з мене 10грн, з другого, третього і можна жити! Так що я вам рекомендую поповнювати рахунки тільки на суму трафіка, а інакше будуть плакати ваші грошики
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Як нас дурить Київстар! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
буде проведено перерахування коштів за користування зв'язком. Подбайте пронаявність коштів на вашому телефоні", (точно не пам'ятаю, але щось таке). Я так і зробив, адже так роблять усі користовачі телефонії. І якщо ви перерахували суму грошей. яка перевищує ваш тариф-то ніхто не спішить вам продовжити право на користування вашим тарифом. Це може бути сутки, двоє або й більше (у мене це було майже двоє суток) За цей час з вашого телефона, якщо ви дзвоните, (а ви дзвоните) з вас знімають за сутки від п'яти або і більше гривень. Якщо на рахунку залишається сума, яка потрібна на поповнення, а ви, все-таки. дзвоните то вам скажуть "Цей телефонний дзвінрк вам не дозволений" Саме так було у мене. Коли я через двоє суток, які пройшли після поповнення запросив залишок коштів на телефоні у мене із 60 грн. залишилося 49, а мій тариф 45грн. Тобто вони уже немогли зняти з мене 5 гривень, бо потрібно підключати трафік, а коштів якраз на підключення. От і порахуйте - з мене 10грн, з другого, третього і можна жити! Так що я вам рекомендую поповнювати рахунки тільки на суму трафіка, а інакше будуть плакати ваші грошики
відгук
Коментарі до відгуку