Запитання представникам Київстару, за що я щомісячно плачу 110 грн? Чому в мене щоденно (з понеділка по пятницю, коли я на роботі) немає ні нормального зв'язку, ні нормального 3g-інтернету? Чи ви здатні гарантувати гарну якість покриття тільки в себе в офісі?
Переваги:
ніяких!
Недоліки:
якість зв'язку це повна ж....
в який будинок не зайду, одразу стає неможливим нормально спілкуватися по телефону і жахливе з'єднання через моб інтернет
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
За що я плачу? - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку