Гость Украина, Київ Відгук додано 5 січня, 2017 год1123 перегляда
Шановний постачальник послуг, Київстар! Відверто кажучи розчарована якістю обслуговування в частині надання інтернет послуг вашої компанії. Заявку на налаштування інтернету зробила 03.01.17, обіцяли полагодити до 05.01.17, а 05.01.17 прийшло повідомлення, що виконання перенесено на 09.01.17р. Дозвонитись до оператора не можливо взагалі. Як встановлювати , то ви це робите оперативно, як лагодили, то дочекатись не можливо. Інтернет мені потрібен на святкові та вихідні дні, а не в робочі!!! Саме тому наполегливо звертаюся до вас полагодити в найкоротші терміни, але не пізніше 06.01.17р. Сподіваюсь, що Ви і надалі залишитесь моїм постачальником інтернет послуг. Дякую!
Недоліки:
Неможливо додзвонитися до оператора. Нечітко вказується терміни виконання заявок.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Обслуговування бажає кращого! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку