Це кодло цинічних шахраїв, що наживаються на українцях шахрайськими способами. У інваліда війни 1 групи, був підключений тариф за 125 грн. Кнопковий телефон, вихідні дзвінки здійснювалися на два номери, щоденно по кілька хвилин. Інтернетом за цим номером ніколи не користувалися. З 18.12 ці нікчеми самовільно змінили тариф, з аргументацією "ми проАНАЛізували вашу активність і перевели на вигідний тариф де більше інтернету". От цікаво побачити цього АНАЛьного експерДа. Звернувся до служби підтримки щоб отримати інформацію чи можливо отримати якийсь більш дешевший тариф, де лише дзвінки, щоб не оплачувати інтернет. Ці шахраї, захотіли пройти ідентифікацію, щоб отримати мені цю інформацію... Ідентифікацію через смс пройти неможливо, бо ця людина знаходиться у іншій частині України, задля безпеки. І прочитати смс фізично не може. Інвалід у тому числі втрата зору. Потім було запропоновано пройти ідентифікацію назвавши три номери куди найчастіше здійснювалися дзвінки. Кажу, людина на два номери дзвонить взагалі. Я запропонував назвати дати поповнення рахунку. Проте ця так ця некомпетентна так звана спеціаліст, відмовила у такій ідентифікації, ніяк не надавши інформації. І самостійно завершила діалог безрезультатно.
На мою думку це верх цинізму таких нікчем в Україні і в цілому київстару. Питання не вирішено... За таких mварюк віддають своє здоров'я та життя люди на війні???
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
цинічні шахраї - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
У інваліда війни 1 групи, був підключений тариф за 125 грн.
Кнопковий телефон, вихідні дзвінки здійснювалися на два номери, щоденно по кілька хвилин. Інтернетом за цим номером ніколи не користувалися. З 18.12 ці нікчеми самовільно змінили тариф, з аргументацією "ми проАНАЛізували вашу активність і перевели на вигідний тариф де більше інтернету". От цікаво побачити цього АНАЛьного експерДа. Звернувся до служби підтримки щоб отримати інформацію чи можливо отримати якийсь більш дешевший тариф, де лише дзвінки, щоб не оплачувати інтернет. Ці шахраї, захотіли пройти ідентифікацію, щоб отримати мені цю інформацію...
Ідентифікацію через смс пройти неможливо, бо ця людина знаходиться у іншій частині України, задля безпеки. І прочитати смс фізично не може. Інвалід у тому числі втрата зору. Потім було запропоновано пройти ідентифікацію назвавши три номери куди найчастіше здійснювалися дзвінки. Кажу, людина на два номери дзвонить взагалі. Я запропонував назвати дати поповнення рахунку. Проте ця так ця некомпетентна так звана спеціаліст, відмовила у такій ідентифікації, ніяк не надавши інформації. І самостійно завершила діалог безрезультатно.
На мою думку це верх цинізму таких нікчем в Україні і в цілому київстару.
Питання не вирішено... За таких mварюк віддають своє здоров'я та життя люди на війні???
відгук
Коментарі до відгуку