Приєднуюсь до всіх абонентів мобільного зв'язку Київстар, які дуже незадоволені якістю послуг даного мобільно оператора. За останні роки,після повномасштабного торгнкння рф, якість послуг стала геть жахливою. Користувався послугами оператора майже 20 років, останні чотири роки не витримав,переніс номер на Водафон, чого раджу всім.( Не в цілях реклами). Вартість тарифних планів не відповідає якості послуг, сервіс обслуговування нижче нікуди, ніколи не порадять альтернативні варіанти вирішення проблеми, яка пов'язана з послугами оператора. Коли подав заявку на перенос номера, мене спитали: Яка причина?,я відповів, дуже погана якість зв'язку, далі питання.А де ви знаходитесь? Яка різниця де ти знаходишся, в якому місці нашої країни, зв'язок повинен бути стабільним всюди,а не слухати на лінії: "Абонент не може прийняти ваш дзвінок,зателефонуйте будь ласка пізніше,або надішліть смс повідомлення". На сьогоднішній день,враховуючи той стан який в нашій країні, вважаю що зв'язок повинен бути в любому куточку України, щоб кожен мав змогу чути своїх близьких,друзів та знайомих, бажаю кожному,но не з Київстар.
Переваги:
Жодного (не заслуговують).
Недоліки:
1. Сервіс (спілкування з оператором 466)
2. Якість послуг зв'язку, погана.
3. Покриття (не всюди воно є).
4. Вартість тарифних планів ( платиш більше,отримуєш менше)
5. Якість обслуги у мережі магазинів Київстар ( персонал у більшості випадків,сам не знає навіщо він працює у магазині).
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Геть поганий сервіс та зв'зок - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
За останні роки,після повномасштабного торгнкння рф, якість послуг стала геть жахливою. Користувався послугами оператора майже 20 років, останні чотири роки не витримав,переніс номер на Водафон, чого раджу всім.( Не в цілях реклами).
Вартість тарифних планів не відповідає якості послуг, сервіс обслуговування нижче нікуди, ніколи не порадять альтернативні варіанти вирішення проблеми, яка пов'язана з послугами оператора. Коли подав заявку на перенос номера, мене спитали: Яка причина?,я відповів, дуже погана якість зв'язку, далі питання.А де ви знаходитесь? Яка різниця де ти знаходишся, в якому місці нашої країни, зв'язок повинен бути стабільним всюди,а не слухати на лінії: "Абонент не може прийняти ваш дзвінок,зателефонуйте будь ласка пізніше,або надішліть смс повідомлення".
На сьогоднішній день,враховуючи той стан який в нашій країні, вважаю що зв'язок повинен бути в любому куточку України, щоб кожен мав змогу чути своїх близьких,друзів та знайомих, бажаю кожному,но не з Київстар.
відгук
Коментарі до відгуку