15 вересня 2025 року київстар надіслав менв пропозицію перейти на обслуговування до компанії та підключити тариф все разом, що включає в себе мобільний зв'язок та домашній інтернет. 16 вересня 2025 року я оформила заявку на перехід номера з водафону до київстару, де чітко було зазначено що мені будуть надані інструкції щодо подальших дій. 17 вересня сім карта прибула на нп, яку я отримала ще в той раз.Ніякіх інструкцій я не отримала, проте кілька смс що термін картки сплив, що надіслано іншу картку, що перенесено номер до київстар, не поповнюйте рахунок. 26 вересня 2025 року я знов отримую від компанії київстар смс про те що сплив термін зберігання на новій пошті картки, яку я ще 17 вересня 2025 року отримала та вставила в телефон. 2 жовтня 2025 р в 16 38 я знов отримую смс про те що картка скоро поїде до мене, не витримуючі цього бардака я звернулась до магазину київстар в м Житомиру, де хлопці подивившись інформацію по моему номеру сказали що ніякого перенесення до сих пір не зроблено і щоб я прийшла до них завтра бо вони не можуть з'ясувати точно зо з моїм номером. В п'ятницю 3 жовтня 2025 р об 11.02 я отримала смс про те що мій номер буде перенесено до київстару і щоб я не поповнювала рахунок. В суботу 4 жовтня, коли я отримала смс про те що я несвоєчасно поповнила рахунок, я вже не витримала і звернулась до оператора з питаням що і як, на що отримала відповідь поповнюйте рахунок, домашній інтернет автоматом підключиться. Поповнила рахунок згідно тарифу 220 грн і чекаю що домашній інтернет буде підключено як мені обіцяв оператор, але ж ні. Почекавши декілька днів я лишаюсь домашнього інтернету, бо я маю ще із колл центру добитися об'єднання тарифу, при тому мій номер домашнього інтернете більше 10 років прив'язаний до мого номеру. Сьогодні з'ясовуєтся що в тариф входить ЛИШЕ мобільний зв'язок, а для об'єднання з домашнім інтернетом я маю ще раз оплатити перехід до іншого тарифу. Це все дійство лище на словах оператора, ніде ніяких підтверджень чи повідомлень від київстара я не отримала. Щоб вирішити проблемі я зайшла до мій київстар, проте крім тупого бота зоряни, яка пише якусь ерунду гідної відповіді я не отримала, оператори колл центру теж недалеко пішли, я питаю одне, відповідає інше. Тому якщо хочете зберегти час і нерви УНИКАЙТЕ усіма засобами компанію київстар
Переваги:
Ніяких
Недоліки:
Обслуговування жахливе, приховані платежі, діяльність компанії не прозора
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Жахливе обслуговування - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку