Рідко пишу саме погані відгуки - але тут просто не витримав ))) Київстар дає можливість перейти на контрактну основу умовна в два кліка - Онлайн через Дію АЛЕ Якщо ви захочете перейти назад на передплату - будьласка готові до кіл аду ))) Останнє з цих кіл - надіслати їм заяву підписану дія підписом - але і тут не все так просто ) От я надіслав заяву вчора в 19 вечора. А сьогодні питаю о оператора - чи дійшла вона чи ні - бо відповіді нема. І оператор такий - "треба підписати і надійслати зайвку ще раз" Питаю - чому, бо меньше доби пройшло, дія підпис активний, чи загубивася лист? Каже що "ні, лист не загубився"))) Питаю - чи є може якийсь максимальний час між відправкою листа і зверненням до оператора? Бо меньше до би ж пройшло - примої відповіді не послідувало. Тобто відчуваєш себе "давайте витратимо і ваш і мій час ще разок, лист не загубився і він має юридичну силу, але хочеться щоб ви ще раз зробили ті самі дії" Короче капець Заплатіть Гороховському грошей - найміть його на пару годин - і навчіться працювати з клієнами ))) І ще може в вас грошей нема - заплатити програмістам. щоб дати можливість зручно і гнучно переходити між планами онлайн? Короче київстар - мене розчарував - взагалі ніфіга не красавчікі 4 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Робота з клієнтами просто жахлива - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Київстар дає можливість перейти на контрактну основу умовна в два кліка - Онлайн через Дію
АЛЕ
Якщо ви захочете перейти назад на передплату - будьласка готові до кіл аду )))
Останнє з цих кіл - надіслати їм заяву підписану дія підписом - але і тут не все так просто ) От я надіслав заяву вчора в 19 вечора. А сьогодні питаю о оператора - чи дійшла вона чи ні - бо відповіді нема. І оператор такий - "треба підписати і надійслати зайвку ще раз" Питаю - чому, бо меньше доби пройшло, дія підпис активний, чи загубивася лист? Каже що "ні, лист не загубився"))) Питаю - чи є може якийсь максимальний час між відправкою листа і зверненням до оператора? Бо меньше до би ж пройшло - примої відповіді не послідувало. Тобто відчуваєш себе "давайте витратимо і ваш і мій час ще разок, лист не загубився і він має юридичну силу, але хочеться щоб ви ще раз зробили ті самі дії" Короче капець
Заплатіть Гороховському грошей - найміть його на пару годин - і навчіться працювати з клієнами ))) І ще може в вас грошей нема - заплатити програмістам. щоб дати можливість зручно і гнучно переходити між планами онлайн? Короче київстар - мене розчарував - взагалі ніфіга не красавчікі
4 згодні
відгук
Коментарі до відгуку