Віктор Відгук додано 25 травня, 2025 год15 переглядів
Я з Київстар 12 років.До останнього був більш менш задоволений.Але після останньої зміни тарифів в мене пропав мобільний інтернет.Практично зовсім.Постійно "Е" і все.Я не розумію - до зміни покриття було, а після зміни - пропало..На звернення до них через вайбер тільки відписки " дякуємо за терпіння, вибачте, ми працюємо над вирішенням" і це все.Що цікаво на період розмови і на хвилин 5 після інтернет є, а дальше знову "Е".Значить для переписки з оператором технічні можливості є, немає бажання зробити для клієнта.А абонплату беруть, не вибачаються що ні за що беруть гроші...Просто немає слів.
Переваги:
Голосовий зв'язок
Недоліки:
Мінус на все що можливо і не можливо, окрім голосового зв'язку.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Відсутність мобільного інтернету - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку