Не буду витрачати час на написання відгуку окремо, просто впишу скаргу яку я накатала їм.
Я підключила послугу додаткових гігабайтів в роумінгу в березні, коли була в роумінгу. Коли в додатку мені запропонувалася ця послуга НІДЕ на сторінці не було вказано що послуга то є підписка! Зараз в додатку навіть не показує цю послугу щоб я її знайшла і передивилася! Потім першого квітня в мене зняли за підписку, коли я вже виїхала з роумінгу. Я не планую виїзжати з України цього місяця тому мені не потрібні додаткові гігабайти в роумінгу! Я вимагаю повернення коштів за цю послугу! 270 гривень!
І я не розумію чому ваша багатомільярдна компанія створює перешкоди для своїх клієнтів на контракті при вимогах рефанду, враховуючи що тут є ваша провина! Треба вказувати що послуга на підписці! Великими літерами! Я також працівник продукту і ми намагаємось так робити хоч ми і стартап а ви гребете кошти з мільйонів українців і створюєте складні умови для запитів на рефанд! У мене є два тижні по ЗАКОНУ на те щоб повернути невикористаний продукт!
Також у вас недопрацьований інтерфейс додатку! Дуже складно зрозуміти що підключаєш, з такою кількістю різноманітних послуг. Особливо коли швидко потрібен інтернет за кордоном, і ти швидко вирішуєш, а тобі пропонує мільйон пʼятсот варіантів і нічого не зрозуміло!
Переваги:
Швидкий інтеренет, можливість роумінгу
Недоліки:
Відказують повертати кошти за невикористані послуги; дурять не вказуючи що вослуга не одноразова а підписка - НЕ НАГАДУЮТЬ ПРО МІСЯЧНІ ПОНОВЛЕННЯ ПОСЛУГИ!!!
Не зручний інтерфейс додатку через велику кількість різних послуг які одна на одну схожі
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Мене бісить їх постійне бажання розвести людей на гроші! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Я підключила послугу додаткових гігабайтів в роумінгу в березні, коли була в роумінгу. Коли в додатку мені запропонувалася ця послуга НІДЕ на сторінці не було вказано що послуга то є підписка! Зараз в додатку навіть не показує цю послугу щоб я її знайшла і передивилася! Потім першого квітня в мене зняли за підписку, коли я вже виїхала з роумінгу. Я не планую виїзжати з України цього місяця тому мені не потрібні додаткові гігабайти в роумінгу! Я вимагаю повернення коштів за цю послугу! 270 гривень!
І я не розумію чому ваша багатомільярдна компанія створює перешкоди для своїх клієнтів на контракті при вимогах рефанду, враховуючи що тут є ваша провина! Треба вказувати що послуга на підписці! Великими літерами! Я також працівник продукту і ми намагаємось так робити хоч ми і стартап а ви гребете кошти з мільйонів українців і створюєте складні умови для запитів на рефанд! У мене є два тижні по ЗАКОНУ на те щоб повернути невикористаний продукт!
Також у вас недопрацьований інтерфейс додатку! Дуже складно зрозуміти що підключаєш, з такою кількістю різноманітних послуг. Особливо коли швидко потрібен інтернет за кордоном, і ти швидко вирішуєш, а тобі пропонує мільйон пʼятсот варіантів і нічого не зрозуміло!
відгук
Коментарі до відгуку