Шахрайство з боку Київстар – незаконно підключені послуги та списання коштів!
Вчора, 16.03.2025, поповнила рахунок на 175 грн, як було зазначено в SMS. Вночі гроші зняли за пакет послуг, але сьогодні виявилося, що пакет не оплачений повністю. Чому? Бо Київстар без мого відома підключив послугу «Сім для планшета», яка щодня списує по 3 грн!
Дізналася від оператора, що ця послуга була активована 07.04.2022 о 12:36:35. Проблема в тому, що в той час мене не було в Україні, я не могла її підключити, та й планшета в мене немає! Оператор підтвердив, що таку послугу можна активувати тільки у відділенні Київстар після особистої ідентифікації. То як вона з’явилася в мене на рахунку?
Висновок один – Київстар примусово підключає платні послуги, щоб клієнти переплачували. Бо коли коштів на повний пакет не вистачає, включається тариф із значно вищими розцінками. Це чисте шахрайство!
Вимагаю повернути списані кошти, відключити послугу та пояснити, як таке стало можливим. Якщо нічого не зміниться – буду звертатися до НКРЗІ та Держпродспоживслужби. 4 згодні 1 не згоден
Не правда. Ви можете її підключити в додатку, для цього можна бути хоч в Гондурасі. Це зробили ви. Послуга доступна для підключення. Це суперсила, яку можна змінити на іншу. Саме тут київстар ні до чого.
Причому тут правда, чи не правда ЦЕ ТЕ ЩО МЕНІ ВІДПОВІВ оператор Київстару, що ця послуга підключається тільки в магазині Київстарі, я про неї зовсім перший раз чую. Читайте уважніше, перш ніж коментувати.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Шахрайство від Київстар - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Вчора, 16.03.2025, поповнила рахунок на 175 грн, як було зазначено в SMS. Вночі гроші зняли за пакет послуг, але сьогодні виявилося, що пакет не оплачений повністю. Чому? Бо Київстар без мого відома підключив послугу «Сім для планшета», яка щодня списує по 3 грн!
Дізналася від оператора, що ця послуга була активована 07.04.2022 о 12:36:35. Проблема в тому, що в той час мене не було в Україні, я не могла її підключити, та й планшета в мене немає! Оператор підтвердив, що таку послугу можна активувати тільки у відділенні Київстар після особистої ідентифікації. То як вона з’явилася в мене на рахунку?
Висновок один – Київстар примусово підключає платні послуги, щоб клієнти переплачували. Бо коли коштів на повний пакет не вистачає, включається тариф із значно вищими розцінками. Це чисте шахрайство!
Вимагаю повернути списані кошти, відключити послугу та пояснити, як таке стало можливим. Якщо нічого не зміниться – буду звертатися до НКРЗІ та Держпродспоживслужби.
4 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку