Інна Отзыв написан 17 марта, 2025 год14 просмотров
Шахрайство з боку Київстар – незаконно підключені послуги та списання коштів!
Вчора, 16.03.2025, поповнила рахунок на 175 грн, як було зазначено в SMS. Вночі гроші зняли за пакет послуг, але сьогодні виявилося, що пакет не оплачений повністю. Чому? Бо Київстар без мого відома підключив послугу «Сім для планшета», яка щодня списує по 3 грн!
Дізналася від оператора, що ця послуга була активована 07.04.2022 о 12:36:35. Проблема в тому, що в той час мене не було в Україні, я не могла її підключити, та й планшета в мене немає! Оператор підтвердив, що таку послугу можна активувати тільки у відділенні Київстар після особистої ідентифікації. То як вона з’явилася в мене на рахунку?
Висновок один – Київстар примусово підключає платні послуги, щоб клієнти переплачували. Бо коли коштів на повний пакет не вистачає, включається тариф із значно вищими розцінками. Це чисте шахрайство!
Вимагаю повернути списані кошти, відключити послугу та пояснити, як таке стало можливим. Якщо нічого не зміниться – буду звертатися до НКРЗІ та Держпродспоживслужби. 4 согласны 1 не согласен
Не правда. Ви можете її підключити в додатку, для цього можна бути хоч в Гондурасі. Це зробили ви. Послуга доступна для підключення. Це суперсила, яку можна змінити на іншу. Саме тут київстар ні до чого.
Причому тут правда, чи не правда ЦЕ ТЕ ЩО МЕНІ ВІДПОВІВ оператор Київстару, що ця послуга підключається тільки в магазині Київстарі, я про неї зовсім перший раз чую. Читайте уважніше, перш ніж коментувати.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Шахрайство від Київстар - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Вчора, 16.03.2025, поповнила рахунок на 175 грн, як було зазначено в SMS. Вночі гроші зняли за пакет послуг, але сьогодні виявилося, що пакет не оплачений повністю. Чому? Бо Київстар без мого відома підключив послугу «Сім для планшета», яка щодня списує по 3 грн!
Дізналася від оператора, що ця послуга була активована 07.04.2022 о 12:36:35. Проблема в тому, що в той час мене не було в Україні, я не могла її підключити, та й планшета в мене немає! Оператор підтвердив, що таку послугу можна активувати тільки у відділенні Київстар після особистої ідентифікації. То як вона з’явилася в мене на рахунку?
Висновок один – Київстар примусово підключає платні послуги, щоб клієнти переплачували. Бо коли коштів на повний пакет не вистачає, включається тариф із значно вищими розцінками. Це чисте шахрайство!
Вимагаю повернути списані кошти, відключити послугу та пояснити, як таке стало можливим. Якщо нічого не зміниться – буду звертатися до НКРЗІ та Держпродспоживслужби.
4 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву