Що настав той час коли прийшов час прощати з Вами. Довгих 10 років мобільного зв'язку та 5 домашнього інтернету + телебачення завершено. З Вами було добре, але на жаль не останні 3 роки. Якість зв'язку ще куди не йшло можна було пережити, але домашній інтернет почав давати слабінку. А за останній рік так взагалі не було сил з вами боротися, ціни луплять у гору і кажуть зробимо кращій зв'язок, але його немає. Потім обіцяють 4 години без світла, але його вистачало лиш на годину і то незавжди. На що вони відповідають, "ну що ми зробимо, таке навантаження" обладнання слабе, не можемо нічого зробити, може й так всяке буває. Ладно той домашній інтернет, але ж чого тоді весь ваш зв'язок лягає спати коли немає світла??? А ви мабуть і самі цього не знаєте. Але остоньою крапльою було те що ваш "любімий інтірнет" ліг майже на добу, і що я чую "зараз відсутній зв’язок з нашим обладнанням" і більше нічого вони не кажуть. Коли вирішать питання, чи є якісь терміни. Геть нічого не кажуть, тупо 9 операторів одне й теж саме "зараз відсутній зв’язок з нашим обладнанням" перепрошуємо за незручність. І це протягом доби. Дякую ВАМ Київстар. Вирішили питання, як позбутися клієнта.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
З вами було цікаво - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
З Вами було добре, але на жаль не останні 3 роки. Якість зв'язку ще куди не йшло можна було пережити, але домашній інтернет почав давати слабінку.
А за останній рік так взагалі не було сил з вами боротися, ціни луплять у гору і кажуть зробимо кращій зв'язок, але його немає. Потім обіцяють 4 години без світла, але його вистачало лиш на годину і то незавжди.
На що вони відповідають, "ну що ми зробимо, таке навантаження" обладнання слабе, не можемо нічого зробити, може й так всяке буває.
Ладно той домашній інтернет, але ж чого тоді весь ваш зв'язок лягає спати коли немає світла???
А ви мабуть і самі цього не знаєте.
Але остоньою крапльою було те що ваш "любімий інтірнет" ліг майже на добу, і що я чую "зараз відсутній зв’язок з нашим обладнанням" і більше нічого вони не кажуть. Коли вирішать питання, чи є якісь терміни. Геть нічого не кажуть, тупо 9 операторів одне й теж саме "зараз відсутній зв’язок з нашим обладнанням" перепрошуємо за незручність. І це протягом доби. Дякую ВАМ Київстар. Вирішили питання, як позбутися клієнта.
відгук
Коментарі до відгуку