Дмитро Відгук додано 20 січня, 2025 год6 переглядів
Починаючи з 10.01.2025 мною була пожана заявка на заміну інтернет кабелю з 4-жильного на 8-ми жильний, щоб скористатися акційною пропозицією Спррбуй Гігабітну швидкість до 31.01.2025. Лі мною звязався представгик компанії з м.Кривий Ріг 10.01 та повідомив, що роботи будуть проводитися 13.01 з 13.30 до 14.00. Але 13.01 майстер так і не прийшов, роботи було автоматично перенесенно на 14.01. Починаючи із 13.01 зі мною за данною заявкою і до сьогодні 20.01 ніхто не звязався та не уточнив дату візиту майстра.
17.01 сталася технічеа проблема - перебитий інтернет кабель десь у підїзді, інтернет взагалі відсутній ла даною заявкою зі мною знову звязався представник у м. Кривий Ріг та повідомив, що майстер прийде 18.01 з 13.30 до 14.00 та усуне проблему. Пройшло 18.01 майстер знову не зявився. Роботи зі слів автовідповідача з номеру 460 перенесено на 20.01. Сьогодні 20.01 час 17.20 з майстра досі не має, із офісу Київстару у м. Кривий Ріг ніхто не перетелефонував та не уточнив час ремонту кабелю. Попередня заявка з 10.01 не виконана вже 1х день Нова заявка теж ігнорується. Оператори на 460 на номер який я дзвоню кожень день чіткої інформації на питання Коли буде відновленно доступ до мережі інтернет не надають. Чекайте на виклик майстра Вам перетелефонують... скільки можна чекати? Компенсація, за дні у які послуга Домашній інтернет була не доступна, а її не має... 1 день користування послугами Київстар меніобходиться у 10 грн. В місяць плата за тариф складає 300 грн. Якість мобільного інтернету хоч і показує 4g, але дуже повільний 5-6 мбит і то відбуваються часті обриви, що не дозволяють хоч тимчасово замінити відсутність Домашнього інтернету.
Переваги:
Їх не має
Недоліки:
Відсутність Домашнього інтернету.
Мобільний інтернет дуже слабкий, знаходжуся у центрі міста.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Монтажники у м. Кривий Ріг не виконують роботу!Вже 10 день чекаю на відновлення інтернету - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Лі мною звязався представгик компанії з м.Кривий Ріг 10.01 та повідомив, що роботи будуть проводитися 13.01 з 13.30 до 14.00.
Але 13.01 майстер так і не прийшов, роботи було автоматично перенесенно на 14.01. Починаючи із 13.01 зі мною за данною заявкою і до сьогодні 20.01 ніхто не звязався та не уточнив дату візиту майстра.
17.01 сталася технічеа проблема - перебитий інтернет кабель десь у підїзді, інтернет взагалі відсутній ла даною заявкою зі мною знову звязався представник у м. Кривий Ріг та повідомив, що майстер прийде 18.01 з 13.30 до 14.00 та усуне проблему.
Пройшло 18.01 майстер знову не зявився. Роботи зі слів автовідповідача з номеру 460 перенесено на 20.01. Сьогодні 20.01 час 17.20 з майстра досі не має, із офісу Київстару у м. Кривий Ріг ніхто не перетелефонував та не уточнив час ремонту кабелю.
Попередня заявка з 10.01 не виконана вже 1х день
Нова заявка теж ігнорується. Оператори на 460 на номер який я дзвоню кожень день чіткої інформації на питання Коли буде відновленно доступ до мережі інтернет не надають. Чекайте на виклик майстра Вам перетелефонують... скільки можна чекати? Компенсація, за дні у які послуга Домашній інтернет була не доступна, а її не має...
1 день користування послугами Київстар меніобходиться у 10 грн. В місяць плата за тариф складає 300 грн.
Якість мобільного інтернету хоч і показує 4g, але дуже повільний 5-6 мбит і то відбуваються часті обриви, що не дозволяють хоч тимчасово замінити відсутність Домашнього інтернету.
відгук
Коментарі до відгуку