При контракті-неможливо звʼязатись з оператором;коли каже оператору,вам так паралельно,що клієнт йде до другого оператора,у вас великий відтік клієнтів -«я кожен день це чую»🤦🏻♀️Звʼязок ніякий,а найгірше коли є лишні гроші,що лишились при оплаті тарифу,за смс,за повітря знімає,є якісь опції,які ви не підключали самі,коли питаєшся звідки,якісь страхівки підключені-автоматом,а тариф 30гривень в день,коли недостатня сума при тарифі 125гривені,і інтернет домашній з іншим провайдером-це вищий пілотаж,особливо коли таке щастя в хворого старшого пенсіонера,київстар-ти шахрай!!!!
Недоліки:
Шахраї;
Поганий звʼязок рівень -0;
Необґрунтований тариф;
Оплата за повітря;
Пропадають гроші;
Неможливо звʼязатись з оператором навіть при контрактному звʼязку;
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Найгірший оператор України - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку