Андрій Відгук додано 30 грудня, 2024 год8 переглядів
Будьте обережні при поповнені рахунку і знятті абонплати за тарифом. Після підняття вартості тарифу,виникли проблеми з даним оператором. Оскільки стараюсь щоб на рахунку не було коштів,знаючи даного оператора і його заичне явище списувати кошти на рахунку на власний розсуд поповняю рахунок тільки на необхідну для сплати тарифу суму. При настанні оплати черговоі абонплати після підняття вартості пакета з 75 гривень на 125 гривень поповнив рахунок на 112 гривень плюс на рахунку залишалось 20 гривень. Маючи на рахунку 132 гривні при абонплаті 125 гривень декілька годин чекав на списання абонплати і підключення послуг,при цьому інтернет відключив зе попереднього дня і дзввнків не здіснював. При дзвінку до опнратора мені повідомили,що абонплата не знята по тій причині,що 20 гривень заблоковані і для іх розблокування мені необхідно включти інтернет на телефоні та перезавантажити його,насеільки я розумію зоб вони могли іх списати за користування інтернетом,при моій відмові мені повідомили що в 15.30 система автоматично розблокує 20 гривень і абонплата зніметься. Після 15.30 абонплата знову не знялась і оператор повідомив знову те саме про необхідність перезавантаження телефону і включення інтернету і назвав вже час 23.30 розблокування коштів та зняття абонплати. Після цього кошти з рахунку перекинув на інший номер,а заблоковані 20 гривень перевести не дали можливість. Киівстар старається всіма способами старається затягнути списання коштів за абонплату щоб змусити клієнта здійснити дзвінок або користування інтернетом щоб зняти кошти в сумі 30 гривень в день. Будьте обережні і не здійснюйте дзвінків та не користуйтесь інтернетом,поки не побачитисмс про списання коштів і підключення пакету послуг.
Переваги:
Жодних самий наглий опнратор,робить що хоче і йому наплювати на своіх клієнтів.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Обман клієнтів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Після підняття вартості тарифу,виникли проблеми з даним оператором.
Оскільки стараюсь щоб на рахунку не було коштів,знаючи даного оператора і його заичне явище списувати кошти на рахунку на власний розсуд поповняю рахунок тільки на необхідну для сплати тарифу суму.
При настанні оплати черговоі абонплати після підняття вартості пакета з 75 гривень на 125 гривень поповнив рахунок на 112 гривень плюс на рахунку залишалось 20 гривень.
Маючи на рахунку 132 гривні при абонплаті 125 гривень декілька годин чекав на списання абонплати і підключення послуг,при цьому інтернет відключив зе попереднього дня і дзввнків не здіснював.
При дзвінку до опнратора мені повідомили,що абонплата не знята по тій причині,що 20 гривень заблоковані і для іх розблокування мені необхідно включти інтернет на телефоні та перезавантажити його,насеільки я розумію зоб вони могли іх списати за користування інтернетом,при моій відмові мені повідомили що в 15.30 система автоматично розблокує 20 гривень і абонплата зніметься.
Після 15.30 абонплата знову не знялась і оператор повідомив знову те саме про необхідність перезавантаження телефону і включення інтернету і назвав вже час 23.30 розблокування коштів та зняття абонплати.
Після цього кошти з рахунку перекинув на інший номер,а заблоковані 20 гривень перевести не дали можливість.
Киівстар старається всіма способами старається затягнути списання коштів за абонплату щоб змусити клієнта здійснити дзвінок або користування інтернетом щоб зняти кошти в сумі 30 гривень в день.
Будьте обережні і не здійснюйте дзвінків та не користуйтесь інтернетом,поки не побачитисмс про списання коштів і підключення пакету послуг.
відгук
Коментарі до відгуку