Михайло Відгук додано 29 грудня, 2024 год17 переглядів
Сьогодні вирішив поповноти рахунок на 120 грн коли прийшов в відділ обслуговування клієнтів в Чернігові по пр. Миру і вніс в термінал 100 грн далі термінал не прийняяв 20 грн.і з екрану зникло повідомлення про внесені коштию ПРоки стояв в чергу до операціоніста на телефон прийшло тповідомлення що на рахунок надійшло 100 гшрн але при перевірці рахунку там вичвітилось залишок 0 навіть зникло 2 гривні які були на рахунку. коли яя розповів дівчині про проблему вона зі злістю поглянула на 75річного діда і сказала що гроші зараховані на якісь швидк гроші і повинен ще доплатити 200 грн на моє запереччення що я такого пакету не замовляяв і прошу перевести гроші на існуючий в мене пакет воно в грубій форм=і почала вимагати щоб я вніс ще 200 грн. Коли я ск4азав що це мене нгеи влаштовує і я зміню оператора вона в грубій формі відповіла що робіть що хочете а гроші не повернуть. Благо тут поряд за стінкою офіс Лайфа і иам мені запропонували зберегти мій омер і оформити пакет з місячною платою 90грн. Я зрозумів що вКиїв старі просто крадуть гроші в пенсіонерів. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Киев стар краде гроші абонентів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку