З перших місць рейтингу мобільний оператор "Київстар" скотився на самісіньке дно. 1. Якість зв'язку падає, а при відключеннях, то взагалі гірше всіх. 1…2год. і ні інтернету, ні нормального зв' язку. 2. Регулярна накрутка цін за тарифи. 3. Служба підтпимки, мало того, що не вирішить Ваші питання, так до них банально не додзвонитись. 4. Пустопорожні, набридливі пропозиції акцій, які й акціями назвати неможливо. І то майже щодня надсилають відверту непривабливу муть. 5. Відповідь на звернення стосовно хакерського зламу, здійсненого рашистами, та з приводу використання SIM-карт оператора у ворожих безпідотниках не надали. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар – дно! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1. Якість зв'язку падає, а при відключеннях, то взагалі гірше всіх. 1…2год. і ні інтернету, ні нормального зв' язку.
2. Регулярна накрутка цін за тарифи.
3. Служба підтпимки, мало того, що не вирішить Ваші питання, так до них банально не додзвонитись.
4. Пустопорожні, набридливі пропозиції акцій, які й акціями назвати неможливо. І то майже щодня надсилають відверту непривабливу муть.
5. Відповідь на звернення стосовно хакерського зламу, здійсненого рашистами, та з приводу використання SIM-карт оператора у ворожих безпідотниках не надали.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку