В мене був тариф 350 грн. Все разом. Мені зателефонував оператор та запропонував тариф все разом без ТV за 320 грн., з випробувальним періодом 2 міс. за 200 грн. Я погодилась. Мене попередили, що в випробувальний період неможливо замовити без ТV, замовити подальший період тарифу можливо лише в останній день випробувального періоду. Це здалося мені дивним, чому я не можу заздалегідь замовити собі потрібний тариф. Але я погодилась. Пізніше я знову зв'язалась зі службою підтримки і уточнила про ціну тарифу. Оператор підтвердив, що ціна складає 320 грн.без ТV. 30.11.2024 я намагалася зв'язатися з операторами, але змогла. Сьогодні 1.12.2024 о 10:00 я нарешті зв'язалась з оператором і виявилось що: -ціна за тариф вже 330 грн. Двічі, двічі оператори озвучували ціну 320 грн. Це можливо перевірити, оскільки всі записи повинні записуватись. - і виявилось, що на сьогоднішній день я не можу змінити тариф. Це було можливо тільки вчора. А зараз я маю сплатити 380 грн., за послуги якими я не користуюсь. Тому що я не змогла (зовсім випадково) вчора зв'язатись з оператором. Як виявилось, я можу міняти інші тарифи, але не можу змінити саме свій тариф ( теж дивно). При такому відношенні, краще змінити оператора зв'язку. Я сплачую кошти за послуги, сплачую НА ПЕРЕД. Я лише хочу отримати те, про що була домовленіть. Я не хочу витрачати свій час на якісь з'ясування: коли саме був дзвінок(дата, час), хто зі мною розмовляв (хлопець чи дівчина). Я не зобов'язана цього пам'ятати. Ви маєте самі вирішувати ці питання - всі розмови записуються, фіксуються, в тому числі за номером абонента. Таке враження, що Київстар робить все для того, щоб абонент розчарувався та перейшов до іншого оператора зв'язку. Все дуже сумно!!! 6 згодні 2 не згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Жахливо, намагаються ошукати абонентів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
-ціна за тариф вже 330 грн. Двічі, двічі оператори озвучували ціну 320 грн. Це можливо перевірити, оскільки всі записи повинні записуватись.
- і виявилось, що на сьогоднішній день я не можу змінити тариф. Це було можливо тільки вчора. А зараз я маю сплатити 380 грн., за послуги якими я не користуюсь. Тому що я не змогла (зовсім випадково) вчора зв'язатись з оператором. Як виявилось, я можу міняти інші тарифи, але не можу змінити саме свій тариф ( теж дивно).
При такому відношенні, краще змінити оператора зв'язку.
Я сплачую кошти за послуги, сплачую НА ПЕРЕД. Я лише хочу отримати те, про що була домовленіть. Я не хочу витрачати свій час на якісь з'ясування: коли саме був дзвінок(дата, час), хто зі мною розмовляв (хлопець чи дівчина). Я не зобов'язана цього пам'ятати. Ви маєте самі вирішувати ці питання - всі розмови записуються, фіксуються, в тому числі за номером абонента. Таке враження, що Київстар робить все для того, щоб абонент розчарувався та перейшов до іншого оператора зв'язку.
Все дуже сумно!!!
6 згодні 2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку