На днях поповнив мобільний інтернет СуперГіг на 300 гривень. Система успішно списала кошти. Пройшло 3 дня інтернету немає, вмикається автоматична система NoMoney, яка пропонує поповнити інтернет, якщо немає коштів. Я не зрозумів, де мій інтернет, де мої 300 гривень??? Телефоную оператору - "Всі лінії зайняті". Намагаюся зайти в Мій Київстар, а там так і вказано - поновлення "СуперГіг" 30 листопада. Тобто, я заплатив 300 гривень за 3 дні інтернету, чи як???
Переваги:
Швидкісний інтернет без обмежень
Недоліки:
Оператори підтримки не відповідають, спостерігаються фінансові афери з поповненням і продовженням тарифів
Рівно те саме, тільки в мене інтернет пробув два дні. І то працював як лайно. Якщо ви вже робите настільки рагульні умови, що не соромитесь брати повну абонплату за пару днів, то, принаймні, чітко про це попереджайте, зокрема, що людина втрачає кошти на цьому. Кому сильно потрібно той візьме але, принаймні, матиме вибір. А як є, це просто лохотрон. Зараз буду думати про іншого оператора а з вашою шарашкою мати справу зарікся й нікому не раджу.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар мародерить клієнтів в час війни - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку