Антон Никитюк Відгук додано 27 листопада, 2024 год16 переглядів
Я не заморачуюсь і маю дешевий мобільний тариф, де йде обмеження по інтернету. Зазвичай я не використовую багато МБ, бо часто сиджу через Wi-Fi. Коли в мене закінчуються МБ, я не переймаюся цим, адже до наступного місяця буквально пару днів залишається. Але вчора мій пакет даних вичерпався й з мого рахунку списалися кошти за використання інтернету, хоча я не пам'ятаю щоб вмикав його. Я думав, що просто зможу залишити телефон без інтернету до наступного поповнення, але вийшло інакше й мені прислали смс про підключення денного тарифу. Треба бути уважним і не тримати грошей на рахунку до поповнення 2 згодні 1 не згоден
"Треба бути уважним і не тримати грошей на рахунку до поповнення".
Саме так. І це зовсім не лояльне ставлення до Клієнтів. Київстар зовсім не думає про потреби Клієнтів та їх зручність. Для Київстар головне гроші. Настільки головне, що шахраювати чи робити на грані шахрайсва - для них норма.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Треба бути уважним - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Саме так. І це зовсім не лояльне ставлення до Клієнтів. Київстар зовсім не думає про потреби Клієнтів та їх зручність. Для Київстар головне гроші. Настільки головне, що шахраювати чи робити на грані шахрайсва - для них норма.