Змінила свого оператора на Київстар і замовила нову SIM-картку. Я була дуже налаштована на цю зміну, адже чула багато хорошого. Однак, коли я зробила замовлення, почалися проблеми. Спочатку мені обіцяли доставити картку протягом 2-3 днів, але насправді довелося чекати майже тиждень. Я кілька разів зверталася в службу підтримки, але ніякої конкретної інформації не отримувала. Це сильно дратувало, адже я вже мала плани на новий тариф. Нарешті, коли картка надійшла, все працювало бездоганно. В цілому задоволена. 2 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Затримки з доставкою SIM-картки - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку