Якось у мене виникла ситуація зі зниклим інтернетом, і оператори допомогли буквально за кілька хвилин. Порадувало, що є як гаряча лінія, так і підтримка через бота Зоряну. В мене була стандартна проблема як я розумію то вона швидко відповідає на запити й надає конкретні поради, не доводиться довго чекати на зв'язок з оператором. Також зручно, що у випадку повторної ситуації бот може одразу запропонувати перевірені рішення. Це суттєво економить час і дозволяє швидше повернутися до справ. 2 згодні 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Служба підтримки виручила дуже швидко - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку