Сергій Марів Відгук додано 17 листопада, 2024 год3 перегляда
Я намагався поповнити свій рахунок через мобільний додаток Київстар. Здавалося, все йшло добре, я вибрав потрібну суму і підтвердив операцію. Але, на жаль, кошти не надійшли на рахунок, а з картки зняли. Я знову спробував поповнити рахунок, але знову без успіху. Це стало для мене великою незручністю, адже я залишився без зв'язку. Я звернувся до служби підтримки, де мені допомогли з’ясувати ситуацію. З'ясувалося, що була технічна помилка, і кошти повернулися на рахунок. Ситуація вирішилася, але мені не сподобалося, що довелося витратити стільки часу на відновлення зв’язку.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Проблеми з поповненням рахунку - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку