Довгий час користувалася звичайним тарифом від Київстар, але завжди виникали дрібні неприємності з тим, як знімалася плата за тариф. Щомісяця я поповнювала рахунок, та як тільки сума доходила до потрібної, знімалися кошти за місяць. Проте, якщо не було всієї суми відразу, починалися затримки, а інколи просто знімали за день, а не за місяць. Треба було постійно слідкувати за балансом і поповнювати його точно вчасно. Після кількох таких ситуацій вирішила, що потрібно змінити підхід, і перейшла на контракт. Тепер тариф сплачується автоматично, без сюрпризів чи зайвих розрахунків. Перехід на контракт виявився дійсно зручним і менш стресовим варіантом. А коли коштів не вистачає то знаю що можу піти в мінус без жодних проблем й переплат отримавши ті самі ж послуги. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Контракт зручніший в оплаті - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку