Ольга Відгук додано 1 листопада, 2024 год1 перегляд
В мене була проблема з домашнім інтернетом, його в квартирі підключили, а не зʼєднали з номером телефону, ніхто мені не повідомив, що треба робити. Я телефонувала на номери Київстар, можливо й не в той відділ потрапила, але грубо відповідати та кидати слухавку, це вже занадто. Можна було просто ввічливо відповісти
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не ввічливе обслуговування - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку