Сьогодні 17.10.2024 маю проблему ще з 06.06.2024 . Проблема заключає в собі подвійне списання тарифу кожного дня . Було замінено це на початку жовтня і відразу написано в тех підтримку заявою. Вони надали кінцеву дату вирішення питання 15.10 Але ні 15, ні 16, ні 17 числа так нічого і не вирішили . Максимально обурена даною ситуацією бо потрачені кошти а компенсацію звісно не дочекаєшся від них. Кожного дня пишуть що завтра виконають і нічого не роблять.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Максимально повільне вирішення в Київстар - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Але ні 15, ні 16, ні 17 числа так нічого і не вирішили . Максимально обурена даною ситуацією бо потрачені кошти а компенсацію звісно не дочекаєшся від них. Кожного дня пишуть що завтра виконають і нічого не роблять.
відгук
Коментарі до відгуку