Дитина зателефонувала оператору щоб відключити платні послуги. Оператор запропонувала новий тариф не сказав всі недоліки. Після першої відмови, почала вмовляти через переваги інтернету. Дитина погодилась. Перевели до нового тарифу. Після я зателефонував оператору знов щоб повернути, та ні... Тариф вже не доступний.... Відкрили скаргу. Перетелефонували з колл центру та повідомили що оператори Київстар мають право вмовляти на нові послуги навіть після відмови абонента. Це в них "стандартна робота з відмовами". Те що дитина їм дзвонила - не їх відповідність. В результаті отримали смс що скарга підтверджена, оператор не надала всю інформацію, з нею проведуть бесіду. Але те що змінено вже не повернути. Ось такий він, Київстар... Не рекомендую! 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Перевели дитину на дорожчий тариф після відмови - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Оператор запропонувала новий тариф не сказав всі недоліки.
Після першої відмови, почала вмовляти через переваги інтернету.
Дитина погодилась. Перевели до нового тарифу.
Після я зателефонував оператору знов щоб повернути, та ні... Тариф вже не доступний....
Відкрили скаргу.
Перетелефонували з колл центру та повідомили що оператори Київстар мають право вмовляти на нові послуги навіть після відмови абонента. Це в них "стандартна робота з відмовами". Те що дитина їм дзвонила - не їх відповідність.
В результаті отримали смс що скарга підтверджена, оператор не надала всю інформацію, з нею проведуть бесіду. Але те що змінено вже не повернути.
Ось такий він, Київстар...
Не рекомендую!
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку