Ольга Відгук додано 18 липня, 2024 год9 переглядів
Користуюсь давно, але справжню оцінку можна дати, коли потрібно вирішити проблему. Проблема виникла. Поповнила рахунок для підключення послуги, якою користуюсь на 20 грн., вони підключили непотрібну послугу, а саме пакет на день за 20 грн. Оператори, з якими важко зв'язатись несуть маячню, нібито повинно бути в резерві 5 грн. Але резерв потрібен тільки якщо потрібну послугу підключити, а якщо непотріб, то резерв не потрібен? Доречі, можна свій номер перевести до Лайфу, Водафон вже є, що планую зробити. Там майже на всі тарифи великі знижки, якщо переводиш свій номер до них. За 20 грн. не шкодую, за вивіз сміття та непотреба теж треба платити)
Переваги:
Більше 20 років претензій не було, але й проблем не виникало.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Шахраї, але не жалкую. - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку