Людмила Відгук додано 1 липня, 2024 год4 перегляда
Це найгірший сервіс зв’язку. Постійно виникають якісь проблеми. Гаю свій час звоню розбираюсь оператору. Сьогодні ситуація 1 липня сьогодні вчора я підвірилась на яку суму мені потрібно поповнювати рахунок мені оператор каже 250₴ віртуальний робот каже 250₴ на рахунку в мене 250₴ зранку абонплати не знята. Я дзвоню оператору зранку гаю близько 40 хвилин свого часу щоб додзвонитися і мені кажуть що потрібно було 330₴ оператор невірно дала інформацію. Типу розбираються з оператором включили тиждень довіри, але Не в повному обсязі як я маю за свій тарифний план звичайний. Тобто я подзвонила на інший оператор і в мене вже зняло 10₴ розбираюсь чому така ситуація мені ж теж саме кажуть що вам потрібно 330₴ питання чому я із-за помилки оператора і віртуального робота витрачати свої кошти і не користуватись своїм тарифним планом в повній мірі. Ну це постійно такі жахливі ситуації чому так в нашій країні виходить чому 4 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Найгірший сервіс - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
4 згодні
відгук
Коментарі до відгуку