Це найгірший сервіс зв’язку. Постійно виникають якісь проблеми. Гаю свій час звоню розбираюсь оператору. Сьогодні ситуація 1 липня сьогодні вчора я підвірилась на яку суму мені потрібно поповнювати рахунок мені оператор каже 250₴ віртуальний робот каже 250₴ на рахунку в мене 250₴ зранку абонплати не знята. Я дзвоню оператору зранку гаю близько 40 хвилин свого часу щоб додзвонитися і мені кажуть що потрібно було 330₴ оператор невірно дала інформацію. Типу розбираються з оператором включили тиждень довіри, але Не в повному обсязі як я маю за свій тарифний план звичайний. Тобто я подзвонила на інший оператор і в мене вже зняло 10₴ розбираюсь чому така ситуація мені ж теж саме кажуть що вам потрібно 330₴ питання чому я із-за помилки оператора і віртуального робота витрачати свої кошти і не користуватись своїм тарифним планом в повній мірі. Ну це постійно такі жахливі ситуації чому так в нашій країні виходить чому 4 согласны
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Найгірший сервіс - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву