Два дні не можу зв'язатись з оператором різники каналами зв'язку, щоб останій раз запропонувати вирішити мою проблему з тарифом та приєднанням другої сім-карти до системи "мій київстар". Рівно рік ні кол центр, ні чати, ні співробітники магазину не погоджувались її вирішити за декілька звернень. Зайшов написати відгук, прочитав попередні і вирішив питання по іншому - заказав необхідну сімку Водафон, сьогодні заберу, заміню і проблема зникла))) Це в сотні разів простіше, ніж щось пояснити Київстару та чогось від нього чекати, бо відношення в них до клієнтів як до свинолюдей. Дякую, тепер питання вирішене без КС))). Залишилось ще основний номер перевести до іншого оператора.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Найгірший оператор в Україні - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку