Сергій Відгук додано 7 травня, 2024 год17 переглядів
Склалась така ситуація. Після того, як в черговий раз оператор Київстар підняв тарифи за свої послуги і додав додаткові гігібайтиякі ніхто не просив, почав помічати, що майже 30 GB,що на данний час надають стало не вистачати. В користуванні абсолютно нічого не міняв. Відвідую тіж самі ресурси і час відвідування ± такий самий. Рік тому мав 6 Gb по тарифу, ніколи не виходило і половини використати за місяць. Коли дивним чином гігабайти закінчуються, оператор щей без повідомлення починає зніматььпо 20 грн кожного дня + із зняттям за сам тариф. В тех підтримці нічого не пояснюють, мотивуючи тим, що вся справа в користувачі і потрібно слідкувати за трафіком. Повторююсь, користувався на початку підписання контракту і ніколи не виходив за межі 6 гігабайт. Користувачам порада перевірити свої попережні місяці користування інтернетом в останні 2-3 місяці. Будете не приємно здивовані, як виріс ваш трафік в 3-4 рази, при тому що ви користувадись інтернетом стількиж часу, як і раніше. 2 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не добросовісна робота. - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Користувачам порада перевірити свої попережні місяці користування інтернетом в останні 2-3 місяці. Будете не приємно здивовані, як виріс ваш трафік в 3-4 рази, при тому що ви користувадись інтернетом стількиж часу, як і раніше.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку