Прикро. Двадцять років тому придбала vip-номер. Оформлений на паспорт. На рахунку залишались кошти. І при всьому цьому - номер аннульовано. Виявилось, що для Київстару допотопні правила, якими можна було б і поступитися на час війни - важливіші. Причому, у Харкові!!! Відділення довгий час були закриті, всі порозбігались. Але покарати клиента - на це хоробрості і волі вистачило.
(до речі, Водафон зробив для абонентів поступки - всього за 10 грн на місяць можна "поставити номер на паузу", на невизначений термін, без будь-яких додаткових умов).
Переваги:
Сподіваюсь, це гнів і безпорадність заважають мені побачити хоч який небудь плюс.
Недоліки:
Не наважилась зрадити і не перейшла до іншого оператора під час масштабної хакерської атаки і відсутності зв'язку декілька днів.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар під час війни краде VIP-номери - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Двадцять років тому придбала vip-номер. Оформлений на паспорт. На рахунку залишались кошти.
І при всьому цьому - номер аннульовано.
Виявилось, що для Київстару допотопні правила, якими можна було б і поступитися на час війни - важливіші.
Причому, у Харкові!!!
Відділення довгий час були закриті, всі порозбігались.
Але покарати клиента - на це хоробрості і волі вистачило.
(до речі, Водафон зробив для абонентів поступки - всього за 10 грн на місяць можна "поставити номер на паузу", на невизначений термін, без будь-яких додаткових умов).
відгук
Коментарі до відгуку